Gå til innhold

Dere som har dobbeldusj...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier dere å dusje sammen? Har stort bad, men lurer på om det i det hele tatt er praktisk. Jeg synes i grunn dusjingen fungerer bra alene, sånn til vanlig, Har dobbelt vask fra før av, og det er begrenset hvor mye vi står side om side der også 😜

Anonymkode: 9102d...4c5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Pleier dere å dusje sammen? Har stort bad, men lurer på om det i det hele tatt er praktisk. Jeg synes i grunn dusjingen fungerer bra alene, sånn til vanlig, Har dobbelt vask fra før av, og det er begrenset hvor mye vi står side om side der også 😜

Eg kunne trengt det for ungane si skuld. Men. Det hadde vel berre gått tre fire år så hadde det ikkje vore aktuelt lenger... Eg syns ikkje det høyrest fristande ut å dusje saman med mannen faktisk. 

Skrevet

Droppet dobbeltdusj da vi pusset opp badet nå nylig. Synes det ser mer ut som en sex-dusj😂 Vi har dobbeltvask, pusser tenner sammen hver kveld og skravler ganske mye på badet. Men dusje, i hvert fall de praktiske vaske håret/barbere leggene dusjene, de vil jeg gjerne gjøre i fred.

Anonymkode: 8e0ed...2d4

Skrevet (endret)

Kunne til nøds sett behovet for dobbeltdusj dersom det er eneste bad og dersom begge er så trege i dusjen at den ene ender opp som tidstaper hver morgen. Å dusje er normalt sett en rimelig uinteressant aktivitet, og i de tilfellene det skal gjøres til en litt mer morsom aktivitet, står man vel uansett ikke under hvert sitt dusjhode og ser på hverandre? Med andre ord rekker det fint med én dusj. 

Endret av beef sister
Skrevet

Det hender vi dusjer sammen, enten pga tidsklemme eller sex. Men to dusjer hadde vi klart oss uten. Går helt fint at den ene jobber inn sjampoen mens den andre skyller av seg. Hadde ikke valgt å bruke plassen på dobbeldusj i dag. 

På samme måte som to vasker er tullete. Vi pusser som regel alltid tenner samtidig, men vi klarer fint å spytte annenhver gang i samme vask. Har aldri savnet en ekstra vask på badet som må holdes ren og ryddig. 

Anonymkode: f4bf1...660

Skrevet

Store bad og doble vasker, ja takk. Stor dusj også, men ikke dobbel. Fullstendig bortkastet. Jeg ville hatt et stort dusjkabinett med massasje-dyser og sete. Og 400-liters varmtvannstank i teknisk rom... 

Anonymkode: 57eed...22d

Skrevet
1 time siden, Syngensang skrev:

Eg kunne trengt det for ungane si skuld. Men. Det hadde vel berre gått tre fire år så hadde det ikkje vore aktuelt lenger... Eg syns ikkje det høyrest fristande ut å dusje saman med mannen faktisk. 

Ungene her er 10,12 og 13, så samdusjing utgår for dem 😜 Fikk bare spørsmål om vi ønsket to dusjer, men jeg har alltid stusset når jeg har sett hus som selges med det. Kan ikke helt se for meg behovet. 

Hi

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ungene her er 10,12 og 13, så samdusjing utgår for dem 😜 Fikk bare spørsmål om vi ønsket to dusjer, men jeg har alltid stusset når jeg har sett hus som selges med det. Kan ikke helt se for meg behovet. 

Hi

Nei, eg har aldri skjønt det eigentleg, bortsett frå akkurat når ein har tvillingar på 5 år kanskje. Men eg skjønnar ikkje vitsen med dobbeltdyne heller eg. 

Skrevet
2 minutes ago, Syngensang said:

Nei, eg har aldri skjønt det eigentleg, bortsett frå akkurat når ein har tvillingar på 5 år kanskje. Men eg skjønnar ikkje vitsen med dobbeltdyne heller eg. 

Det er jo koselig, varmt og godt! 

Skrevet
1 minutt siden, Syngensang skrev:

Jo, dobbeltdyne er en fantastisk oppfinnelse! Særlig når man får ha den helt for seg selv. Jeg og ungene har hver våre, gubben har to enkeltdyner. 

Beklager avsporing! 

Anonymkode: 57eed...22d

Skrevet
2 minutes ago, Syngensang said:

Dobbeldyne er jo for at man skal kunne sove samtidig. Utrolig kjedelig å sove på skift. 

Hehe, neida. Vi liker det.. Kanskje jeg mer enn mannen, han klager over at jeg krøller dyna rundt meg. Dobbeldyne alene, himmel!

Skrevet
1 time siden, beef sister skrev:

Kunne til nøds sett behovet for dobbeltdusj dersom det er eneste bad og dersom begge er så trege i dusjen at den ene ender opp som tidstaper hver morgen. Å dusje er normalt sett en rimelig uinteressant aktivitet, og i de tilfellene det skal gjøres til en litt mer morsom aktivitet, står man vel uansett ikke under hvert sitt dusjhode og ser på hverandre? Med andre ord rekker det fint med én dusj. 

Heldigvis har vi to bad i hovedetasje og ett i kjelleren , så sånn sett er det nok så kort ventetid. Tenker nok at dobbeldusj vil bli svært lite brukt. Da er det vel bedre å bruke plassen til oppbevaring/skittentøy (kombinert vaskerom) ☺️

Hi

Skrevet
6 minutter siden, Syngensang skrev:

Jeg digger å ha dobbeltdyne på vinteren. Kan dele den ned mannen for kos, men han har egen dyne 😅😉

hi 

Skrevet
5 minutter siden, beef sister skrev:

Det er jo koselig, varmt og godt! 

Nei, det blir jo alltid ei sprekk som det kjem kaldluft inn i. Også blir ein liggande å drage i kvar sin ende. 

Skrevet
5 minutter siden, Bruker3 skrev:

Dobbeldyne er jo for at man skal kunne sove samtidig. Utrolig kjedelig å sove på skift. 

Hehe, neida. Vi liker det.. Kanskje jeg mer enn mannen, han klager over at jeg krøller dyna rundt meg. Dobbeldyne alene, himmel!

Ja, dobbeldyne åleine gjev meir meining!! 

Skrevet

Har vokst opp i huset vårt fra barna var 0 til 16 år og oss foreldre som har bodd her mens vi var alder 34 - 50 år.

Nytt hus når vi flyttet inn. Har elsket dobbeltvasken og stor benk mellom vaskene. Til små barn sittende der når vi pusset tennene deres til nå når tenåringsjentene krangler om plass til sminke /krølltanger og smykker når de skal noe. 

Dobbeltdusj.. aldri savnet, men stor god dusj har vi som har tålt småunger, hunder, dusj med brukken ankel og dusjstol. Ville aldri hatt dobbeldusj, ville følt på press om å måtte dusje med mannen oftere enn jeg ønsket. Men stor nok dusj til at vi kunne dusje sammen når vi ville.

Anonymkode: 0d493...a78

Skrevet
8 minutes ago, Syngensang said:

Nei, det blir jo alltid ei sprekk som det kjem kaldluft inn i. Også blir ein liggande å drage i kvar sin ende. 

Nei, nei nei! Her trenger du trening i bruk av dobbeltdyne. 😁

Skrevet
6 minutter siden, beef sister skrev:

Nei, nei nei! Her trenger du trening i bruk av dobbeltdyne. 😁

Hahahaha, klarar ikkje sove med manne tett inntill, så då blir det sånn. Men dobbeldyne åleine skulle eg nok handtert heilt fint😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...