Gå til innhold

Hjelp til å skjønne hva som skjer? 🙈

Anbefalte innlegg

Hei alle dere shønne jenter der ute 😊

Jeg har nå gått i 3 dager og lurt meg ihjel 🙈 jeg tok en test på tirsdag som viste så vidt en rosa strek, men samme dagen hadde jeg litt brun utflod.. Ikke masse, men av den grad at det var synlig når jeg var på do.. Tenkte da med en gang at, jaja den testen var sikkert feil.. Men så slo jeg meg ikke helt til ro med det, å testet på nytt onsdag 😊 den viste en noe mer rosa strek og det brune utfoldet var borte.. Tok så en ny test i dag og den var det liten tvil om at var positiv.. Sååå jeg lurer egentlig på, er det flere her som har hatt det sånn? Livredd for at jeg har mista igjen.. Har forventet mens til lørdag btw.. Legger ved bilde av testene 😊

20190926_114859.jpg

20190926_114919.jpg

20190926_114939.jpg

Endret av Fru.bjørnplassen

Fortsetter under...

På 27.9.2019 den 6.25, Pobie skrev:

Helt klart positiv, og den blir sterkere. Gratulerer :)

Tusen takk 😊 Ja håper i det lengste ❤️ men blir jo nærvøs så fort d er antydning til noe blødning greier.. 🙈 Men jeg tok en clearblue i dag og den viste 2-3 😊 etter mine beregninger skal jeg være ca 3+4 🥰 håper alt går fint videre nå ❤️ blir nok en tur til legen over helgen 😊

Endret av Fru.bjørnplassen

Hei jenter 😊 ville bare gi en liten oppdatering 😊 ingen mens så langt og jeg er både trøtt og kvalm 🙈😂 legen har jeg ikke besøkt enda, men er nå ganske sikker på at det er en liten spire i magen 😊 tusen takk for betryggende svar fra dere 😊😊🥰 4+3 nå tenker jeg 🥰

Annonse

Hei vet ikke helt hvor jeg skal spørre så skriver her jeg går på p piller men er elendig til å ta de i tide og sånn jeg hadde sex og tok pillen i cirka 6 dager etter det men glemte å ta de noen ganger og tok de på feil tid og sånn så tok jeg en pillefri uke etter de 6 dagene pleier som regel da å få "mensen" etter 2 dager og den pleier å vare i 8-14 dager men nå fikk jeg den ikke før etter 4 dager og blødde bare i 5 dager hadde en dag med kraftig blødning men resten var egt svak blødning det har aldri skjedd før men tenkte ikke noe mer over det i og med at jeg blødde men nå cirka 2 uker etter har jeg begynte å få øme bryster oppblåsthet litt kvalmhets følelse trøtthet og er veldig sulten fikk også en bitte liten blødning så det så vit på papiret når jeg tørket meg er det noen sjanse for at jeg kan være gravid selvom jeg blødde de dagene ?????

Endret av Emilie Irgens
2 timer siden, Emilie Irgens skrev:

Hei vet ikke helt hvor jeg skal spørre så skriver her jeg går på p piller men er elendig til å ta de i tide og sånn jeg hadde sex og tok pillen i cirka 6 dager etter det men glemte å ta de noen ganger og tok de på feil tid og sånn så tok jeg en pillefri uke etter de 6 dagene pleier som regel da å få "mensen" etter 2 dager og den pleier å vare i 8-14 dager men nå fikk jeg den ikke før etter 4 dager og blødde bare i 5 dager hadde en dag med kraftig blødning men resten var egt svak blødning det har aldri skjedd før men tenkte ikke noe mer over det i og med at jeg blødde men nå cirka 2 uker etter har jeg begynte å få øme bryster oppblåsthet litt kvalmhets følelse trøtthet og er veldig sulten fikk også en bitte liten blødning så det så vit på papiret når jeg tørket meg er det noen sjanse for at jeg kan være gravid selvom jeg blødde de dagene ?????

Du kan opprette egen tråd til å stille spørsmål fremfor å spørre i andre sine tråder. Siden du ikke tar pillen slik du skal må du regne med at du ikke er beskyttet og du kan være gravid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...