Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Er 30, og har først nå hatt et ønske om å få sertifikat til bil. Problemet er bare at jeg virkelig føler at jeg ikke er ment til å være bak rattet. Jeg hater det, rett og slett. Jeg stresser, svetten renner og jeg har hjertebank langt opp i halsen. Mest fordi, kjørelæreren stresser meg sånn. Han påpeker det aldri hvis jeg gjør noe riktig. Kun hvis jeg gjør noe feil. Han er smålig, og liker å erte deg når du er stresset. For eksempel, hvis jeg sier «Uff, nå rotet jeg det visst litt til», så vil han herme etter deg med lys stemme og si «Ååh nå rotet jeg det til! Jeg trodde jeg skulle døøøø. Best å ringe mamma!» Eller da jeg skulle parkere langs en kantstein, og jeg hadde sjekket bak før jeg svingte inn. Så fikk jeg tilsnakk fordi jeg ikke hadde sjekket speilet. Da jeg så sa at jeg hadde gjort det, så åpnet han døren og latet som om han snakket til noen jeg hadde kjørt over. «Beklager at vi ikke så deg, men Maria mener at det ikke er viktig å sjekke speilene. Ja ja, så får hun da bare stryke på oppkjøring. Hennes valg, det!» Eller så er det «Nå gjør du feil! Helt feil! Hva holder du på med?!» med høy stemme, men aldri «Veldig bra! Der gjorde du det riktig». Jeg får bare kjeft hele tiden, og den lille kjøregleden jeg hadde er rimelig visket bort. En av de andre elevene her fortalte at kjørelæreren ringte moren hans mens de kjørte, for å spørre om hun hadde en ekstra smokk hun kunne gi sønnen sin neste gang. Han hadde visst glemt sin i dag. Han var også nervøs og da visstnok også en baby. Skjønner at det er stressende å lære å kjøre bil, men jeg har bare lyst å gi opp. Har aldri følt meg så mislykket, og sånn skal det vel ikke være. Anonymkode: dbb4f...95e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Hvorfor fortsetter du med denne kjørelæreren, det er jo bare å bytte.... Anonymkode: 455c9...284
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 Bytt lærer og lever inn en klage på han. Det der er virkelig ikke greit. Anonymkode: 8724c...14e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 Du må bytte lærer! Ikke greit i det hele tatt, det der er jo mobbing. For å være ærlig, tror jeg han kommer til å ødelegge fullstendig for deg og at du blir så usikker at du ikke klarer det hvis du ikke bytter lærer. Bytt til en som backer deg opp, så er jeg helt sikker på at du får det til og også vil trives med å kjøre! Anonymkode: cce60...14d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 Dette er totalt uprofesjonelt gjort av ham. Jeg hadde klaget til sjefen og krevd ny lærer, eller skiftet til en annen kjøreskole. Han mobber deg faktisk, dette er mer enn uskyldig erting. Anonymkode: 03f9b...c47
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #7 Skrevet 26. september 2019 Hahahaha! Jeg hadde en kjørelærer som sov under kjøringa. Og så han til ei venninne at han hvis hun skulle fortsette å «jukke» med bilen så fikk han stå 😂 Anonymkode: 607b8...bf7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #8 Skrevet 26. september 2019 Skift lærer. Han er jo idiot. Anonymkode: 97280...7b3
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #9 Skrevet 26. september 2019 Skift lærer! Min kjørelærer var mest opptatt av røykepauser under kjøretimen, hun ble raskt byttet ut. Jeg fikk så ei skikkelig sur megge som mente at jeg ville stryke fordi jeg var usikker på storbykjøring når det var veiarbeid overalt. Jeg bestod på første forsøk Anonymkode: 5b064...39d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #10 Skrevet 26. september 2019 Hvorfor bytter du ikke kjørelærer? Mannen er en idiot, du betaler for timene, du er ikke forpliktet til å la deg bli behandlet som en idiot Anonymkode: c1d13...735
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #11 Skrevet 26. september 2019 Kan du ikke bare bytte lærer? Dette virker merkelig hjelpeløst. Anonymkode: 35907...937
Kyllingbein Skrevet 26. september 2019 #12 Skrevet 26. september 2019 For en tosk. Skift lærer og meld han inn i samme slengen.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #13 Skrevet 26. september 2019 Bytt lærer og klag på denne. Det nytter om flere klager: https://www.tv2.no/a/9055397/ Anonymkode: 55087...932
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #14 Skrevet 26. september 2019 Jeg foreslår du bytter. Det finnes mange flinke der ute. Anonymkode: b5045...968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå