Gå til innhold

Utallige useriøse penistråder på kvinneguiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det virkelig noen seriøse spør du deg selv...  Det gjør vel egentlig ikke det. Men jeg har lest noen penistråder på kvinneguiden når det kommer til størrelse, å da spesielt lengden. Alle menn som skriver der er centimetervis over det antatte gjennomsnittet. Så jeg vil egentlig høre her hva deres menn (om dere vet) ligger på? Min mann ligger på rundt 13 x 13 som han selv sier, 13 cm lang, og 13 cm rundt skaftet. En helt normal penis. Men ikke på kvinneguiden, der er alle oppimot 20 cm lengde... Jeg vil spør her for å få litt mer seriøse svar, om mulig...

Anonymkode: f6f3c...5f8

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Finnes det virkelig noen seriøse spør du deg selv...  Det gjør vel egentlig ikke det. Men jeg har lest noen penistråder på kvinneguiden når det kommer til størrelse, å da spesielt lengden. Alle menn som skriver der er centimetervis over det antatte gjennomsnittet. Så jeg vil egentlig høre her hva deres menn (om dere vet) ligger på? Min mann ligger på rundt 13 x 13 som han selv sier, 13 cm lang, og 13 cm rundt skaftet. En helt normal penis. Men ikke på kvinneguiden, der er alle oppimot 20 cm lengde... Jeg vil spør her for å få litt mer seriøse svar, om mulig...

Har ikke orket å måle selv, men ifølge alle camgirls ligger jeg på 2 tommer. Altså 5 cm.

Anonymkode: e9006...bcc

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke orket å måle selv, men ifølge alle camgirls ligger jeg på 2 tommer. Altså 5 cm.

hahahahaha..5 cm? går ikke ann å få den inn en gang da jo

Anonymkode: c5529...9af

Skrevet

Min samboer sin er 15,5 cm. Vet ikke diameter, men tykk nok. Ja, vi målte for moro skyld for mange år siden 😅

Anonymkode: d17f5...950

Skrevet

hahahahaha..5 cm? går ikke ann å få den inn en gang da jo

Morsomt for deg, men jeg kan ikke noe for det og må faktisk leve med det

Skrevet

hvem i helvete gidder å bry seg om lengden hvis man liker hverandre? er lei de penistrådene

Anonymkode: 24b14...25c

Skrevet

En penistråd er, pr definisjon, useriøs.

Anonymkode: a3c16...e8f

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En penistråd er, pr definisjon, useriøs.

Anonymkode: a3c16...e8f

Ja, er egentlig enig, men begynte faktisk å gruble litt på det... 

Hi

Skrevet

Er det ikke smartere å skrive om dette på det forumet de trådene er på? 

Anonymkode: e9294...242

Skrevet

Er det ikke smartere å skrive om dette på det forumet de trådene er på? 

Det er vel fordi de på kvinneguiden har ikke noen erfaring med menn, og dermed ikke kan si noe om størrelsen.

Tror jeg, da.

Skrevet

Det er vel fordi de på kvinneguiden har ikke noen erfaring med menn, og dermed ikke kan si noe om størrelsen.

Tror jeg, da.

Jeg tenker at det å sladre her er.... rett og slett barnslig. Ser ikke poenget 

Skrevet

Det viktigste er hvordan mannen bruker pikken sin, og hvordan har oppvarter og gir forspill

Anonymkode: db9d1...49b

Skrevet

Det viktigste er hvordan mannen bruker pikken sin, og hvordan har oppvarter og gir forspill

Anonymkode: db9d1...49b

Nei😂😂

Skrevet

... i kontrast til alle de seriøse penistrådene? 

Hmm ... penistråd ... vaginatråd ... g-streng?? 😂

Skrevet

Jeg vet ikke størrelsen til mannen min. 

Og jeg vil ikke vite om han vet sine egne mål.. Det er ungdomshemmeligheter vi ikke trenger å dele

Anonymkode: 60467...c6d

Skrevet

De tre mennene jeg har hatt sex med er rundt gjennomsnittet på 13 - 14 cm. Helt perfekt størrelse🙂

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror jeg, da.

Et helt forum av jomfruer??

Anonymkode: 1ed3a...304

Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke hvor lange cm min kjærestes penis er, men den er lang nok og veldig tykk. Jeg nyter den skikkelig 😀

Anonymkode: a89e9...320

Skrevet (endret)

Gjennomsnittet på penis i Norge er omkring 13 cm. Uansett hva folk sier her.  Min mann har omkring 18 og hans er stor og tykk. Har ligget med omtrent 30 stykker og har -sjeldent- hatt noen som er større enn han. Enda jeg søker spesifikt etter det. Én var ganske mye større men jeg er ganske sikker på han hadde tatt testosterontilskudd, pungen hans var bitteliten! 
For meg spiller veldig mange andre ting en like stor rolle enn penisstørrelse, så lenge den er gjennomsnittlig eller over. Det viktigste er at de tenner meg mentalt. 

Endret av MerraSomGår
Skrivefeil
Skrevet

Penisen min er 13, og har aldri fått noen klager på størrelsen. Har hatt damer som føltes trange og vide, alle var veldig deilige. Verden er nok enklere enn mange vil ha det til. Jeg har bare sex med kvinner jeg liker, da blir det alltid en god opplevelse.

Anonymkode: 3146a...a15

Skrevet

Skal ikke skryte på meg så mange partnere, men personlig synes jeg store er vonde. Lengden har fint lite å si. Kjemi og personlighet betyr mye mer enn størrelse. 

Anonymkode: 1e3f5...d59

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Morsomt for deg, men jeg kan ikke noe for det og må faktisk leve med det

Nei, det var ikke ment å være morsomt på din bekostning. Jeg trodde helt ærlig at du hadde skrevet feil. Beklager,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...