Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #51 Skrevet 26. september 2019 Ser det er mange som ville sluttet å jobbe. Det forteller meg hvorfor mange synes det er så ugreit å gi skattelette til folk, og spesielt til de som har mye fra før, typisk entrepenører. Folk tror at enda mer penger gjør folk late, som dem selv. Poenget med at de rike får mer penger er at da skaper de enda mer, det er det samfunnet trenger, aktivitet og arbeidsplasser. Jeg er ikke rik, men hadde jeg fått 100 millioner ville jeg jobbet enda mer enn jeg gjør i dag, for tenk hvilke muligheter det ville gitt! Hvor mye jeg kunne gjort! Synd de fleste ønsker bare å late seg dersom de får tak i penger synes jeg. Anonymkode: 42880...dd5
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #52 Skrevet 26. september 2019 21 timer siden, *Miss Marple* skrev: Ja. Det hadde jeg. På dagen. Og så hadde jeg skapt min egen arbeidsplass til å bli akkurat det jeg drømmer om. Men først må jeg begynne å tippe. Denne er fin da! Håper du vinner en stor sum, til glede for deg selv og andre! Anonymkode: 42880...dd5
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #53 Skrevet 26. september 2019 Nei vil ha noe og gå til,selvom jeg er økonomisk sikret Anonymkode: f49f6...5d9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #54 Skrevet 26. september 2019 Tror jeg hadde tatt meg et friår 😂😂 men ville ikke sluttet å jobbe. Gått litt ned i stilling nå som jeg er alene med små barn. Fullføre spesialisering og på sikt finne en jobb som passer meg bedre. Jobbe redusert hadde jeg gjort så lenge barna er små. Anonymkode: 698f7...d10
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #55 Skrevet 26. september 2019 På flekken ja ! Ville gjerne studert , kanskje bare fortsatt med det til jeg var fornøyd. Anonymkode: 31abf...9b9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #56 Skrevet 26. september 2019 Nei, hvorfor i all verden skulle jeg det? Jeg blir ikke lykkelig av penger, selv om livet selvfølgelig er veldig mye enklere med masse penger enn med (for) lite. Jeg blir derimot glad og fornøyd av å gå på jobb. Jeg har en svært meningsfull jobb som jeg trives svært godt i. Den vil jeg ikke være foruten. Men kanskje jobbet litt mindre, siden pensjon ikke lenger ville vært en problemstilling. Anonymkode: eae37...4b7
Kyllingbein Skrevet 26. september 2019 #57 Skrevet 26. september 2019 Jeg hadde trappet ned på nåværende arbeidsplass for å jobbe i utviklingsland. Per i dag ville jeg valgt India. Ville arbeidet med å utvikle skoler- særlig for jenter.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2019 #58 Skrevet 26. september 2019 Jeg er 100% ufør pga uhelbredelig kreft, og jeg kan garantere at alle som er friske hadde lengtet tilbake til en jobb temmelig raskt. Det er tungt å gå hjemme. Tungt å føle seg unyttig og å ha liten kontakt med voksne mennesker Anonymkode: 597bf...682
Espen10 Skrevet 1. oktober 2019 #59 Skrevet 1. oktober 2019 Sluttet på flekken for å være en bedre far til mine barn! Masse jeg har lyst til å lese og lære. Trene mer. Sørge for at huset er rent og pent og middagen ferdig når min kone kommer hjem fra jobb
KellyTaylor Skrevet 1. oktober 2019 #60 Skrevet 1. oktober 2019 Nå har jeg ikke vunnet 100 mill men vant en ganske så anseelig sum for en tid tilbake og nei sluttet ikke jobben grunnet ekstra kr på konto. Jobber 50 % for tiden og trenger de utfordringene som jobben innehar.
frk Nilsen Skrevet 1. oktober 2019 #61 Skrevet 1. oktober 2019 Hadde nok gått ned til 75% stilling. Trives godt i jobben min, kunne ikke tenkt meg å ikke jobbe. Hadde kjøpt et større hus, og ansatt en hushjelp som hadde sørget for at huset ble ryddet og vasket, og kanskje lagde middag de dagene jeg jobber utover ettermiddagen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #62 Skrevet 1. oktober 2019 Jeg er i dag 100% ufør. Så jeg hadde brukt pengene på å reise til USA for behandling der, og hadde det virket. Hadde jeg startet mitt eget firma. Vet nøyaktig hva, det er et firma som mest sannsynlig vil gi veldig lite overskudd. Men jeg hadde hatt en utrolig koselig jobb. Og det viktigste hadde vært og ikke gå med underskudd, og kunne ha noen få ansatte. Med 100 mill, trenger ikke jeg noe inntekt. Anonymkode: 9d0a6...350
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2019 #63 Skrevet 1. oktober 2019 Ja!!! Og blitt student igjen, slik at jeg kunne blitt det jeg alltid ønsket å være. Jeg har helt feil jobb. Ferdigutdannet på nytt, ville jeg jobbet 60-80% stilling i drømmeyrket. Anonymkode: 2cde6...d63
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #64 Skrevet 2. oktober 2019 På 1.10.2019 den 11.03, Espen10 skrev: Sluttet på flekken for å være en bedre far til mine barn! Masse jeg har lyst til å lese og lære. Trene mer. Sørge for at huset er rent og pent og middagen ferdig når min kone kommer hjem fra jobb Åh så fantastisk. Vil du være min mann? 😍 Anonymkode: 0e6cd...6b0
amandine Skrevet 2. oktober 2019 #65 Skrevet 2. oktober 2019 Nei, aldri i livet om jeg slutter i jobben jeg elsker. Med mindre jeg må. Jeg hadde ikke jobbet fullt, men fortsatt som nå med deltid og deltidsstudier ved siden av. Til jeg ble hvertfall 60.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2019 #66 Skrevet 2. oktober 2019 I.o.m at jeg nå ikke har en jobb per i dag, så hadde jeg valgt meg en frivillig jobb som jeg kunne jobbet litt som det passet både familieliv og samtidig kjentes meningsfullt. I tillegg hadde jeg donert en raus sum til samme plassen. Jeg hadde IKKE skaffet meg en hvilken som helst jobb i et annet rotterace hvertfall.. Anonymkode: cf14c...ea9
Jaina Skrevet 2. oktober 2019 #67 Skrevet 2. oktober 2019 Helt ærlig, ja det hadde jeg gjort. Er 55 % ufør så hadde sagt opp min lille stilling og heller jobbet som frivillig i gode perioder.
Espen10 Skrevet 2. oktober 2019 #68 Skrevet 2. oktober 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Åh så fantastisk. Vil du være min mann? 😍 Anonymkode: 0e6cd...6b0 Sure! Bare å ta kontakt...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #69 Skrevet 3. oktober 2019 Vanskelig spørsmål.. Elsker jobben min, men har også fire små barn. Kanskje jobbet 40% for å holde meg oppdatert, og så jobbet mer når de små ble eldre. Godt å ha et miljø utenfor hjemmet også. På den andre siden går tiden sykt fort og jeg trives godt med å være hjemme, men måtte ta jobber frivillig igjen. Anonymkode: 6621d...efd
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2019 #70 Skrevet 3. oktober 2019 Definitivt. Da kunne jeg gjort veldig mye som kunne ført til at jeg kunne jobbe med noe jeg faktisk brenner for til slutt. Så jeg ville vel ikke slutta for alltid, men med det jeg gjør i dag - umiddelbart. Anonymkode: c027b...105
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå