Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Skal bo der i noen måneder og vil gjerne være på den sikre siden. Anonymkode: 03ee6...f65
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Grønland, Tøyen, Plata/rundt Oslo S på kvelden, Akerselva og andre shady steder - spesielt kveld og natt. Anonymkode: 5c124...25d
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 Nedre del av Akerselva og parker når det er mørkt. Plata har vært borte i flere år., de narkomane er nå spedt over er større område på Grønland og rundt Storgata Anonymkode: a2a21...4aa
Blondzilla Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 Folk har blitt overfalt overalt i byen. Sentrumsområdene vil aldri være 100% trygge. Men jeg har aldri følt meg utrygg i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #5 Skrevet 25. september 2019 Det er ingen steder i Oslo jeg ikke er komfortabel med å gå alene på dagtid. På kveld/natt unngår jeg å gå alene langs nedre del av Akerselva og i de mørkeste smågatene i sentrum, som i enhver annen by. Om du synes det er ubehagelig med rusa mennesker, som jo gjerne er litt ustabile, vil du heller ikke henge ut i Brugata. Det er den "nye Plata," hvor de tyngste rusbrukerne samler seg på dagtid. At man skal unngå hele bydeler som Tøyen og Grønland på dagtid, er jo bare tull. Anonymkode: c7f89...2ab
sug lut Skrevet 25. september 2019 #6 Skrevet 25. september 2019 På dagtid kan du gå overalt. Det kan du på kvelds- og nattestid også, så lenge du tar de forholdsregler som gjelder i hvilken som helst storby, og dessuten ligger unna nederst del av Akerselva. Som i og for seg går under "park" og som sådan dekkes av punktet "forholdsregler som gjelder i hvilken som helst storby".
the amazing spidermamma Skrevet 25. september 2019 #7 Skrevet 25. september 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Grønland, Tøyen, Plata/rundt Oslo S på kvelden, Akerselva og andre shady steder - spesielt kveld og natt. Anonymkode: 5c124...25d Lenge siden du har vært i Oslo? Tøyen er jo det nye in-stedet på kveldstid, masse nye utesteder og mye folk. På dagtid er det igrunn ingen steder i byen du trenger å unngå av hensyn til din egen sikkerhet. Plata finnes jo ikke lenger (og narkisene har jo stort sett nok med seg selv, ingenting å være redd for. De henger forøvrig mest utenfor Gunerius for tida). Seint på kvelden /natta: Jeg ville ha holdt meg unna nedre Karl Johan (mye fulle folk) natt til lørdag og søndag, og ellers holdt meg unna øde, mørke, tomme sidegater. Vaterland og nedre del av Akerselva er ikke særlig hyggelig om natten. Ikke slottsparken heller.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2019 #8 Skrevet 25. september 2019 De som tidligere hang på Plata står mange i Brugata/ Storgata, mellom Gunerius og 7/11 der. Går forbi om jeg må men ellers ikke. Holder man seg til hovedgater går det vel stort sett greit. Anonymkode: 92889...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå