Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #1 Skrevet 24. september 2019 Barnet mitt er rett over året og trenger vinterstøvel. Hun har så brede føtter med høy vrist at jeg fikk beskjed i butikken om at jeg sikkert bare måtte kjøpe et par og klippe de opp i sømmene!? Jeg har leita og prøvd så mange støvler at jeg ikke lenger vet hva jeg skal gjøre. De maser i barnehagen støvler så jeg rett og slett føler meg dum som mor. Tips til brede støvler med høy vrist? På forhånd takk! Anonymkode: d93da...3a9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #2 Skrevet 24. september 2019 Viking. Ponny skoene er fine også. Anonymkode: b3425...2bf
sug lut Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 Vi brukte Viking på våre med brede føtter og høye vrister. Den skobutikkansatte du siterer høres ikke så veldig profesjonell ut... Prøv en annen butikk!
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 Viking, Skofus, Treksta og Timberland har funket bra her. Ecco og superfit fant jeg etter hvert ut at vi kunne hoppe glatt over å prøve. Anonymkode: d8922...8f0
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #5 Skrevet 24. september 2019 Viking har fungert fint her. Har en annen unge med kjempesmal fot, og han passet ecco utmerket til. Anonymkode: d56a6...d7e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #6 Skrevet 24. september 2019 Jeg har brukt europris sine. Vet ikke hvordan de er for så små, men funker fint for meg og mitt barn. Anonymkode: 9778a...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå