Gå til innhold

Bursdag og ballonger

Anbefalte innlegg

Jeg har blåst opp ørten ballonger i livet mitt. Jeg klarer det ikke mer, etter 27 år med ballongoppblåsning på dugnad. Hater ballonger.

Hentet en venninnes  barn i bursdag idag.

Barnet så en far som blåste opp en ballong, og så gikk han og spurte om denne faren kunne blåse opp hans ballong. Faren svarte nei. 

Kan jeg spørre hvorfor disse ballongene er så populære, samtidig som ingen som ønsker å blåse dem opp?

Anonymkode: a325d...eec

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144382223-bursdag-og-ballonger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har blåst opp ørten ballonger i livet mitt. Jeg klarer det ikke mer, etter 27 år med ballongoppblåsning på dugnad. Hater ballonger.

Hentet en venninnes  barn i bursdag idag.

Barnet så en far som blåste opp en ballong, og så gikk han og spurte om denne faren kunne blåse opp hans ballong. Faren svarte nei. 

Kan jeg spørre hvorfor disse ballongene er så populære, samtidig som ingen som ønsker å blåse dem opp?

Anonymkode: a325d...eec

Hater også ballonger og har for mange år siden bannlyst dem fra bursdager hos meg. Likte dem ikke som barn engang, de smalt og bråkte. 

Nå kan du med god samvittighet kutte dem ut, det er lite miljøvennlig å pynte med ballonger. Pynt heller med flagg og girlandere og andre ting som kan gjenbrukes mange ganger. Og la ungene leke med en ball, eller noe.

Anonymkode: 31733...6ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...