Gå til innhold

Hvor kan man selge brukte ull klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke solgt barnas ull klær på finn. Selger de billig. De er altfor pent brukt til å gi til Fretex. Får ikke gitt bort til venner/familie da de har større barn. 

Hva gjør dere med brukte ull klær?

Anonymkode: 9bc3a...6be

Fortsetter under...

Skrevet

Aldri hatt problem med å få solgt på Finn. Hva regner du som billig, og hvilken størrelse er det? (Noen størrelser har høyere etterspørsel enn andre.)

Anonymkode: 74d9d...012

Skrevet

Best å selge som litt større pakker, ikke enkeltsett. Jeg får alltid solgt ulltøy på Finn. Samler alt jeg har i en størrelse og legger ut samlet.

Anonymkode: 97189...2a9

Skrevet

Det finnes en Facebook-gruppe som heter kjøp og salg av ullklær. Du kan jo prøve der?

Anonymkode: 167d2...086

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Aldri hatt problem med å få solgt på Finn. Hva regner du som billig, og hvilken størrelse er det? (Noen størrelser har høyere etterspørsel enn andre.)

150kr for klær kjøpt til 500-600 kr. Er prisen for høy kanskje?

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer an på hva det er. Nyprisen sier ikke så mye, det kan ha vært overpriset i utgangspunktet. Jeg bryr meg ikke om merker, så om jeg skal kjøpe brukt må jeg spare på det sammenlignet med å kjøpe ullsett på medlemskupp på Coop. Også må det være uten hull da.

Annonse

Skrevet

Sender det til Ukraina!

gir også noe til hjertelageret i kommunen (de deler ut til fattige). Evt til «hjelp oss å hjelpe»

Anonymkode: 27354...dec

Skrevet

Selger på lokale kjøp/salggrupper på facebook. Ull er stort sett lett å få solgt. Men hvordan man presenterer har en del å si for om folk fatter interesse.  Samt pris.  Jeg selger som oftest pakker og av og til kan det blir ned i 10-20 kr plagget.

Følger også litt med om folk spør om noen har ullklær å selge.

Anonymkode: 27b65...983

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at det er for pent brukt til å gi til Fretex? Tror du ikke de som handler der gjerne også vil ha ting som er pent brukt?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Altså jeg kjøper nytt ulltøy til Max 199 kr PR del, som regel kjøper jeg nytt enda billigere og... så da hadde det for meg vært uaktuelt å bruke så mye som 150 kr på brukt.

kjøpte safa ull med silke til 100 kr PR del nå i forrige uke... Joha og janus selges også billig til tider.. Så ja synes du priser deg litt høyt i forhold til at det er brukt.

Selv selger jeg for Max 75 kr PR del. Da selvfølgelig uten hull og flekker.

klart det er jo folk som er opptatt av merker da:) sånn som woolland/hust&claire osv. For meg er dette funksjonstøy.

Anonymkode: 246a1...2d7

Skrevet

Altså jeg kjøper nytt ulltøy til Max 199 kr PR del, som regel kjøper jeg nytt enda billigere og... så da hadde det for meg vært uaktuelt å bruke så mye som 150 kr på brukt.

kjøpte safa ull med silke til 100 kr PR del nå i forrige uke... Joha og janus selges også billig til tider.. Så ja synes du priser deg litt høyt i forhold til at det er brukt.

Selv selger jeg for Max 75 kr PR del. Da selvfølgelig uten hull og flekker.

klart det er jo folk som er opptatt av merker da:) sånn som woolland/hust&claire osv. For meg er dette funksjonstøy.

Jeg regnet med det var snakk om flere plagg til 150 kr samlet. Er det for ett plagg så er det for dyrt ja.

Jeg pleier å både kjøpe og selge for maks 50 kr per plagg. Da skal det være i perfekt stand og lite brukt. Har jeg noe som har flekker og/eller bittesmå hull setter jeg 10 kr per plagg. Alltid noen som vil ha det også når det er så billig, det skal jo gjerne være under andre klær.

Skrevet

Jeg regnet med det var snakk om flere plagg til 150 kr samlet. Er det for ett plagg så er det for dyrt ja.

Jeg pleier å både kjøpe og selge for maks 50 kr per plagg. Da skal det være i perfekt stand og lite brukt. Har jeg noe som har flekker og/eller bittesmå hull setter jeg 10 kr per plagg. Alltid noen som vil ha det også når det er så billig, det skal jo gjerne være under andre klær.

Da er du kanskje bare litt uheldig? Kommer og an på størrelser. Veldig opp og ned:)

Skrevet

Prøv å skrive "ullklær" eller "ulltøy" i annonsen istedet for ull klær.

Anonymkode: f25fa...760

Annonse

Skrevet
På 24.9.2019 den 13.11, Anonym bruker skrev:

Ett sett til 150kr, eks body og bukse til 150, eller heldress med tykke ullsokker og lue til 150,-. Tror jeg setter ned prisen...

Gir mye til Fretex, men klærne jeg selger ser ubrukte ut, de er i meget fin stand. De klærne som har begynnende hull og små flekker som ikke kan vaskes, de gis til Fretex.

Skrevet
På ‎23‎.‎09‎.‎2019 den 22.41, Anonym bruker skrev:

Får ikke solgt barnas ull klær på finn. Selger de billig. De er altfor pent brukt til å gi til Fretex. Får ikke gitt bort til venner/familie da de har større barn. 

Hva gjør dere med brukte ull klær?

De fleste søker på "ullklær" eller /og "ulltøy" - hvis du skriver det i to ord slik som du gjør her, "ull klær" - kommer det ikke opp i søkefeltet.

Anonymkode: ea780...84e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ett sett til 150kr, eks body og bukse til 150, eller heldress med tykke ullsokker og lue til 150,-. Tror jeg setter ned prisen...

Gir mye til Fretex, men klærne jeg selger ser ubrukte ut, de er i meget fin stand. De klærne som har begynnende hull og små flekker som ikke kan vaskes, de gis til Fretex.

Ikke så mye erfaringer, men det hørtes umiddelbart dyrt ut. Ellers er det ok å gi tøy til gjenvinning til Fretex, men de vil jo gjerne ha klær som kan selges også, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...