Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #1 Skrevet 23. september 2019 Hvor vanskelig kan det være?! Jeg har kjøpt brukt vogn, men hadde ikke fått med meg at den hadde gått ut av produksjon, sånn at det er tilnærmet UMULIG å få tak i ny kalesje til den. Så idiotisk... 🤦🏻♀️ Er det noen som vet om noen av de andre modellenes kalesjer passer til bugaboo buffalo? Eller enda bedre - har noen en pent brukt petrolfarget kalesje til buffalo å selge? Anonymkode: a4aae...bb5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #2 Skrevet 23. september 2019 Selges da på Finn? Anonymkode: c2aab...fb9
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #3 Skrevet 23. september 2019 Vet noen hvorfor den er gått ut av produksjon? Fox en er jo en helt annerledes barnevogn og kan egentlig ikke sammenlignes med buffaloen! Jeg skal ha samme vogn til neste mann også det kjipe er bare at det er to forskjellige kjønn Anonymkode: e811c...ae5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #4 Skrevet 23. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet noen hvorfor den er gått ut av produksjon? Fox en er jo en helt annerledes barnevogn og kan egentlig ikke sammenlignes med buffaloen! Jeg skal ha samme vogn til neste mann også det kjipe er bare at det er to forskjellige kjønn Anonymkode: e811c...ae5 Man MÅ vel ikke ha rosavogn til jente og blå vogn til gutt? Skjønner ikke problemstillingen men ulik kjønn når du har kjøpt vogn. Anonymkode: 62224...843
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #5 Skrevet 23. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Man MÅ vel ikke ha rosavogn til jente og blå vogn til gutt? Skjønner ikke problemstillingen men ulik kjønn når du har kjøpt vogn. Anonymkode: 62224...843 Nei jeg vet jo det men når man endelig har fått jente 🤪. Jeg kjøper ikke ny vogn når jeg har en fra før den var dyr nokk. Anonymkode: e811c...ae5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #6 Skrevet 23. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vet noen hvorfor den er gått ut av produksjon? Fox en er jo en helt annerledes barnevogn og kan egentlig ikke sammenlignes med buffaloen! Jeg skal ha samme vogn til neste mann også det kjipe er bare at det er to forskjellige kjønn Anonymkode: e811c...ae5 Regner med at det har med salgstallene å gjøre. I segmentet til Buffalo er det MYE konkurranse: Stokke Trailz, Emmaljunga NXT90, Cybex Priam, Uppababy Vista, Britax Go Big 2 osv. I segmentet til Fox er det litt mindre konkurranse. Fox er lettere, nettere, har mye mindre framhjul, mer byvogn enn Buffalo. Jeg er helt enig med deg i at det er to veldig ulike vogner. Jeg kunne vurdert en Buffalo, men ikke en Fox. Og det er kjipt å eie Buffalo nå, ja, siden man ikke får tak i reservedeler omtrent. Anonymkode: ee215...520
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #7 Skrevet 23. september 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Selges da på Finn? Anonymkode: c2aab...fb9 Nei, ikke det jeg leter etter. Det hører med historien at jeg er en relativt utålmodig sjel, og skulle helst hatt alt klart i går... 🙈😂 Anonymkode: a4aae...bb5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #8 Skrevet 23. september 2019 Er det ingen som vet om kalesjene til noen av de andre modellene kan brukes til buffalo? 🤔 Anonymkode: a4aae...bb5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2019 #9 Skrevet 23. september 2019 https://www.ebay.com/itm/Bugaboo-Buffalo-Tailored-Fabric-Set-NWT-in-Petrol-Blue/372753558145?epid=715166026&hash=item56c9d7ea81:g:e~YAAOSwwR5daY3V Anonymkode: a08b1...dfd
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #10 Skrevet 24. september 2019 Hvor bor du, HI? Anonymkode: a9528...7b7
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #11 Skrevet 24. september 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor vanskelig kan det være?! Jeg har kjøpt brukt vogn, men hadde ikke fått med meg at den hadde gått ut av produksjon, sånn at det er tilnærmet UMULIG å få tak i ny kalesje til den. Så idiotisk... 🤦🏻♀️ Er det noen som vet om noen av de andre modellenes kalesjer passer til bugaboo buffalo? Eller enda bedre - har noen en pent brukt petrolfarget kalesje til buffalo å selge? Anonymkode: a4aae...bb5 Du kan kontakte forhandlere babyshop /barnashus ig be de bestille. Bugaboo skal ha reservedeler de neste 10 åra pg du kan be dem bestille det opp. Anonymkode: 5e399...4c1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2019 #12 Skrevet 24. september 2019 Sjekk ut kjopbarnevogn.com.. der har de masse til både buffalo og chameleon Anonymkode: 5e399...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå