Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #51 Del Skrevet 28. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Denne påstanden er helt feil! Det er faktisk mer miljøvennlig å vaske i oppvaskmaskin enn for hånd! Grunnen til at vi har to, er for å unngå at det blir stående oppvask på benken når vi har åpen kjøkkenløsning. Aldri vært så fornøyd med noe annet, og vi er kun 4! Anonymkode: c0d82...9a0 Nøyaktig hvilken påstand er feil? Svar meg på det. Jeg har ikke sagt et ord om hvorvidt det er mer miljøvennlig å vaske opp for hånd eller ikke. Det jeg riktignok mer enn gjerne påstår, er at det er helt dustete og miljøskadelig å produsere, frakte og etterhvert resirkulere én ekstra oppvaskmaskin for at ikke de sarte øynene dine skal måtte plages av synet av litt oppvask på benken. Det er så fisefint og dumt at jeg har ikke ord. Anonymkode: b0bd3...41e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144382098-kj%C3%B8kkeninnredning-hva-irriterer-deg/page/3/#findComment-149116156 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2019 #52 Del Skrevet 28. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Denne påstanden er helt feil! Det er faktisk mer miljøvennlig å vaske i oppvaskmaskin enn for hånd! Grunnen til at vi har to, er for å unngå at det blir stående oppvask på benken når vi har åpen kjøkkenløsning. Aldri vært så fornøyd med noe annet, og vi er kun 4! Anonymkode: c0d82...9a0 Man er bra overfladisk og materialistisk hvis man må ha 2 oppvaskmaskiner for å slippe å ha litt oppvask på benken Anonymkode: 38c46...cac Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144382098-kj%C3%B8kkeninnredning-hva-irriterer-deg/page/3/#findComment-149116194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå