Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Jeg får så veldig mageknip av banan, og lurer egentlig på om man kan venne magen til å spise det? Det er jo veldig kjekt å kunne ta en banan om man er bare litt sulten🙈 Det samme gjelder veldig grovt brød, jeg vil jo gjerne være sunn, men får helt syke magesmerter av å spise grovt brød (vanlig brød spiser jeg daglig og er null problem?) Er det mulig å bli vant til deg, eller må jeg bare innse at jeg må holde meg unna disse matvarene? Anonymkode: 100d0...dc9
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Spiser jeg bare banan på tom mage får jeg sinnsyke magesmerter, helt vilt. Eller, en av ti ganger går det kanskje bra. Prøvde stadig vekk tidligere pga. den ene gangen, men ble lei av det pga. de ni andre gangen Jeg kan få noe av samme smertene om jeg spiser rugbrød. Alle tåler ikke alt, slik er det bare. Du må nesten bare finne ut hva du reagerer på og bestemme deg for om det er verdt det å spise disse tingene. Anonymkode: 90274...69f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Jeg er helt lik. Har rett og slett bare måtte kutte ut å spise det. Anonymkode: dc79a...3fc
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Jeg blir helt oppblåst av banan. Magen bare eser ut og klærne gjør vondt. Jeg har dermed sluttet å spise banan. Synd for jeg synes banan er godt. Anonymkode: 6a86a...767
Anonym bruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 Jeg får store magesmerter av rug. Tok en stund før jeg fant ut av det. Mange grove brød inneholder rug. Kan også få magesmerter og bli forstoppet av banan. Kommer litt an på modenheten. Tåler veldig søte bananer bedre enn de mer umodne. Anonymkode: afe9e...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå