Gå til innhold

Hjelp- bukser til ungdom. Barn str for lite, voksen str for vide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 13,5 som har dradd skikkelig i været i det siste. Han er en smal type og "slimfit" buksene fra H&M har passet han fint helt siden han var baby. 

Nå er de i str 176 for korte og vi har prøvd utallige bukser i herrestørrelser. De er passe i lengde, men de er jo så vide da han kommer over på herremodeller😳

Noen med samme  "problem" som har klart å finne modeller som passer til disse smale tenåringene? 

Anonymkode: 3928a...ab1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner ikke på Zalando da? Har en på samme alder som knapt kaster skygge og fant i hvert fall Levis og Jack&Jones. 

Skrevet
10 minutter siden, prekæs skrev:

Du finner ikke på Zalando da? Har en på samme alder som knapt kaster skygge og fant i hvert fall Levis og Jack&Jones. 

Takk, skal sjekke det ut👍 Vi har vært mest i butikker for å prøve og finner ingenting🙈

Du har ikke link til noen du er fornøyd med? 

Anonymkode: 3928a...ab1

Skrevet

Levis 510 skinny. Finnes i barnestørrelser men forsetter over i voksen størrelse. Levis er jo ganske greie å handle, siden de har mange størrelsesalternativer. Kan velge benlengde bl.a. 

Skrevet

Jeg har også en i samme, hos Cubus har de superskinny i de minste herrestørrelsene med forskjellige benlengder. Vi har også funnet gode modeller fra Lee. 

Anonymkode: c4147...6fd

Skrevet

Jeg har en jente som jeg slet med samme problem, løsningen ble å gå vekk fra de store kjedebutikkene. Gina Tricot hadde bukser som satt perfekt, men det er kun to modeller. Jeg vet noen av kameratene til mitt eldste barn er mye på leit etter smale nok bukser også, og Carlings har noen innimellom. Min datter som elsker shopping, er deres shoppingsssistent (jeg lurer på hvor det eplet har kommet fra, for jeg hater å gå i butikker for å shoppe. Og jeg mener klær er klær) 

Anonymkode: caee1...c1e

Skrevet

Jack and Jones har mye her synes jeg. Det er eneste butikken jeg fant bukser i til min på 16 år da han var rundt 1.80 m høy, men bare 60-65 kg, altså veldig tynn. De har smale størrelser der det trengs, ned i 27-28 i livet. Nå som han er 1.96 m og 95 kg er det verre, det er ikke så mange som har lange nok bukser.

Anonymkode: e38b0...9be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...