Gå til innhold

Jeg er så sykt kåt! Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er ganske så pinlig, men jeg er så kåt!! Mannen er på jobbreise, så der er det ikke muligheter. Har prøvd å løse oppgaven på egenhånd, men det hjelper kun for ei kort stund. Er nå for å handle, og det surkler omtrent nedentill🙈.

Jeg vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre. Så sprengkåt som jeg er nå, har jeg ikke vært siden de hormonelle tenårene..!

Hva skjer med meg, liksom. Og hva gjør jeg? Tør jo ikke være ute blant folk, kunne hoppet på hvilket mannebein som helst🙈

Anonymkode: 0390b...e47

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke vær utro. Kan du ikke bare onanere mer da? Er jo godt det også🙂

Skrevet
2 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Ikke vær utro. Kan du ikke bare onanere mer da? Er jo godt det også🙂

Har ingen planer om å være utro, altså! Var bare for å illustrere😉. Har tre tenåringer i hus, så kan liksom ikke onanere i et sett heller. Har aldri hatt det sånn før, iallfall ikke som voksen!

Hi

Skrevet

Så hvis du får orgasme med mannen så er det ikke så ille som du har det nå? 

Hadde du kunnet hoppe på mannen med tre tenåringer i hus da? Du får si du skal dusje da, og gjøre det der? 

Anonymkode: 2a66f...1f0

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har ingen planer om å være utro, altså! Var bare for å illustrere😉. Har tre tenåringer i hus, så kan liksom ikke onanere i et sett heller. Har aldri hatt det sånn før, iallfall ikke som voksen!

Hi

Litt vanskelig da😄 Da kunne du heller ikke hatt sex med mannen din i ett sett. Kan nok ikke hjelpe deg dessverre. Prøv å tenk på noe avtennende😉

Skrevet (endret)

Jeg er også i en periode nå der jeg plutselig har blitt sprengkåt! Jeg og typen har mye sex igjen. Før denne perioden så var sexlivet så godt som dødt i nesten 3,5mnd og nå har det omtrent eksplodert.

Har begynt på skole nå og merker jeg er som deg at jeg kunne hoppa på hvilket som helst mannebein jeg også, men det kunne virkelig ikke falt meg inn å være utro! Det er bare den kåtheten som tar overhånd. Er noen ganger jeg har tatt meg en tur på toalettet for å onanere i full fres før jeg går inn i timen igjen. Har ingen svar på det utenom og kanskje prøve sexleketøy? Womanizer eller satisfyer klitvibrator er himmelsk bra.

Endret av Juicies

Annonse

Skrevet

Ts spør om hjelp, skulle gjerne fått litt hjelp selv, med dama. Er det noe med kostholdet? Noen tips for å få dama like kåt som ts? Hadde elsket det og tatt fri ei uke med det samme ;) 

Anonymkode: 0bb7a...d41

Skrevet

Hvordan tenker du at vi kan hjelpe, egentlig?

Anonymkode: d9787...e09

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ts spør om hjelp, skulle gjerne fått litt hjelp selv, med dama. Er det noe med kostholdet? Noen tips for å få dama like kåt som ts? Hadde elsket det og tatt fri ei uke med det samme ;) 

Anonymkode: 0bb7a...d41

Rosenrot tilskudd ;) masse romantikk. Roser, massasje og snakke litt om sex. Om det er noe dere kunne tenkt dere å prøve, noen fetisjer/fantasier dere har, snakke om enkelte tilfeller der dere syns dere har hatt ekstra bra sex og hvorfor det var så bra. Klin litt og vær kjærester ;) Gå ut på date og vært ekstra klåfingrete

Anonymkode: 02700...0b2

Skrevet
12 timer siden, Juicies skrev:

Jeg er også i en periode nå der jeg plutselig har blitt sprengkåt! Jeg og typen har mye sex igjen. Før denne perioden så var sexlivet så godt som dødt i nesten 3,5mnd og nå har det omtrent eksplodert.

Har begynt på skole nå og merker jeg er som deg at jeg kunne hoppa på hvilket som helst mannebein jeg også, men det kunne virkelig ikke falt meg inn å være utro! Det er bare den kåtheten som tar overhånd. Er noen ganger jeg har tatt meg en tur på toalettet for å onanere i full fres før jeg går inn i timen igjen. Har ingen svar på det utenom og kanskje prøve sexleketøy? Womanizer eller satisfyer klitvibrator er himmelsk bra.

Jeg onanerer også på skolen, gjerne et par ganger, blir flere ganger om dagen til sammen. Heldigvis får jeg orgasme på ett minutt, så det tar ikke så lang tid. Har nettopp onanert nå, å blir sikkert en gang til snart... Har dessverre ingen mann lenger. 

Anonymkode: adddc...d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...