Anonym bruker Skrevet 12. september 2019 #1 Skrevet 12. september 2019 Leser at man ikke bør la evt kjøpere prøvekjøre bilen alene.... Er dette noe man bør praktisere, eller ser man folk an. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: f6cab...32d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2019 #2 Skrevet 12. september 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leser at man ikke bør la evt kjøpere prøvekjøre bilen alene.... Er dette noe man bør praktisere, eller ser man folk an. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: f6cab...32d Hadde blitt med gitt. Anonymkode: 25444...0dd
Anonym bruker Skrevet 12. september 2019 #3 Skrevet 12. september 2019 Nå bor jeg i bygda, så ville ikke hatt kvaler nå. Men da jeg bodde i byen ville hatt med en mann og blitt med i bilen. Sikkert unødvendig i 99% av tiden, men hvorfor ta sjansen. Selger jo ikke bil så ofte. Og tror dessverre mannlige kjøpere vil prute mindre med mann tilstede Anonymkode: fc7ef...46d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2019 #4 Skrevet 12. september 2019 Har aldri latt noen prøvekjøre bilen uten at jeg har vært med Anonymkode: 295b0...df8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2019 #5 Skrevet 12. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har aldri latt noen prøvekjøre bilen uten at jeg har vært med Anonymkode: 295b0...df8 Slitsomt for deg å følge med på alle som kjøper og selger biler Anonymkode: 25444...0dd
Anonym bruker Skrevet 12. september 2019 #6 Skrevet 12. september 2019 En jeg kjenner skulle selge en dyr sykkel. En mann kom for å prøvekjøre den... og dere kan jo gjette hva som skjedde! Men det er tross alt lettere med en sykkel enn en bil. Det går også an å be dem legge igjen noe (bankkort med bilde og telefon f eks) hvis du ikke vil være med i bilen. Anonymkode: e2d20...0f9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2019 #7 Skrevet 12. september 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: En jeg kjenner skulle selge en dyr sykkel. En mann kom for å prøvekjøre den... og dere kan jo gjette hva som skjedde! Men det er tross alt lettere med en sykkel enn en bil. Det går også an å be dem legge igjen noe (bankkort med bilde og telefon f eks) hvis du ikke vil være med i bilen. Anonymkode: e2d20...0f9 hva om det er falskt, da. hvorfor skulle man ikke ville være med i bilen? Anonymkode: 25444...0dd
Anonym bruker Skrevet 12. september 2019 #8 Skrevet 12. september 2019 Vi er selvsagt med i bilen. Det er som regel bare snakk om noen få personer uansett, og det er ikke SÅ ofte vi selger en bil. Anonymkode: 6201d...0f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå