Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #1 Skrevet 8. september 2019 Kjæresten kjente litt ubehag/ømhet i hodebunn, og ba meg sjekke om jeg så noe. Ser litt gult puss, men ikke noe sted det kan komme fra eller noe kul.. 🤔 Anonymkode: 09b81...bb2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #2 Skrevet 8. september 2019 Veldig sår og rød hodebunn. Eksem? Anonymkode: 0ffd3...dda
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #3 Skrevet 8. september 2019 Jeg ser lus.... Anonymkode: 5d97f...6e3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #4 Skrevet 8. september 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser lus.... Anonymkode: 5d97f...6e3 Jeg ser flass.... Anonymkode: 71391...54c
Annanym Skrevet 8. september 2019 #5 Skrevet 8. september 2019 Sånn har jeg og hatt. Byttet shampoo, til en for sensitiv hodebunn. Det hjalp.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #6 Skrevet 8. september 2019 Akkurat nå, Annanym skrev: Sånn har jeg og hatt. Byttet shampoo, til en for sensitiv hodebunn. Det hjalp. Okey takk for tips Anonymkode: 09b81...bb2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2019 #7 Skrevet 8. september 2019 Dette ser ut som follikulitt i hårsekkene. Altså eksem og infeksjon i en eller flere hårsekker. Når en slik betennelse går litt videre ned i huden vil det kjennes ømt/vondt og av og til gi en kul i overflaten. Dette kan ofte skje om man bader i basseng, urent vann, trener/har på lue/svetter mye eller bare har tilstoppede hårsekker som kommer og går. Ingen fare og krever ingenting, det går over av seg selv. Anonymkode: b5f24...036
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #8 Skrevet 9. september 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette ser ut som follikulitt i hårsekkene. Altså eksem og infeksjon i en eller flere hårsekker. Når en slik betennelse går litt videre ned i huden vil det kjennes ømt/vondt og av og til gi en kul i overflaten. Dette kan ofte skje om man bader i basseng, urent vann, trener/har på lue/svetter mye eller bare har tilstoppede hårsekker som kommer og går. Ingen fare og krever ingenting, det går over av seg selv. Anonymkode: b5f24...036 Men ikke for alle, har hatt mine i over 10 år og skal endelig fjerne dem 🤣 Anonymkode: b48fe...fc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå