Gå til innhold

Hvis dere tar med unger på kino i bursdag... hvor mye får de handle for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen skal ha med 5 kamerater på kino. Først skal de spise pizza. Hva slags begrensning er grei å ha for handling av snop? Det er jo fort 100 kr bare for brus og popcorn, så vil de sikkert ha godis i tillegg. Er det kjipt å si at de får en meny med brus og popcorn og det er det?

Anonymkode: 4653c...167

Skrevet

En meny med popcorn/brus samt en valgfri godteri ting. Samme gjelder når jeg kun går med mine barn. 

Anonymkode: c3cb9...da9

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er kjipt. Men går det ikke an å ta med litt godteri hjemmefra? Det blir jo gjerne billigere enn å kjøpe det på kinoen.

Anonymkode: 28e32...e9f

Skrevet

Jo det hadde gått an om jeg tenkte på det før, men det er idag :( 

okey, en meny og valgfri ting!

Skrevet

Medbrakt er ikke lov på kino!

Anonymkode: e7c38...4d1

Skrevet

Har de ikke slike "pakker" på kino? En bacochips/pocorn med brus og event en godteri? Vet de har dette på kinoen her og her setter de sammen en bursdagspakke også. Feks popcorn, brus, fox og en kjærlighet :)

Anonymkode: ab95b...9f6

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke? Det har vi pleid å ha. Vi har fire barn, så det har vært helt nødvendig å ta med vannflasker og billigere snop om vi skulle ha råd. Koster jo 700-800 kr bare for billettene. 

Anonymkode: d55b6...f88

Skrevet

Vi har alltid med medbrakt, vi kjøper snop på forhand og tar med det og brus/vann! Ellers kunne vi ikke gått på kino , er syke priser der. Står heller ikke noe om at dette ikke er lov. Er redd de ville mistet mer kinogjengere viss de sa det ikke er lov, folk har bare ikke råd.

Anonymkode: bfe68...bb1

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tull og tøys. Det er i så fall enkelte kinoer som har slike retningslinjer. Her står det blant annet at medbrakt er helt ok: https://www.nfkino.no/drammen/Konfigurasjon/meny/article1331376.ece

Bor i Oslo og har aldri sett skilt som sier at medbrakt ikke er lov. 

Anonymkode: 5f834...d64

Skrevet

Gutten min hadde bursdag på kino sammen med 2 andre. Vi kjøpte billetter og handlet inn brus og snop som vi pakket til 10 barn. Ingen spørsmål om vi hadde med noe.... var et av de beste selskapene, med pizza på restaurant etterpå.

Anonymkode: bfe68...bb1

Skrevet

Vi bruker å gå på en kiosk i nærheten av kinoen. Mye billigere enn å handle i kinokiosken. Da får de en brus hver og så får de velge seg ut noe godteri.

Det vil jeg anbefale siden du har med deg så mange barn!

Anonymkode: 0d4aa...690

Skrevet

Det står vel bare her at medbrakt mat ikke er tillatt. Så er kanskje innafor med godis da? Om de kjøper brus på butikken eller i kiosker er det uansett ingen som ser tenker jeg...

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel den enkelte kinoen som setter de reglene? Her er det lov i alle fall, vi har alltid med både micropop, brus og godteri. Eneste regelen her er at drikke skal være i flaske som kan lukkes.

Anonymkode: 28e32...e9f

Skrevet

Til dere som har med medbrakt... spesielt popcorn.. Ha popcorn i en pose som ikke knitrer og bråker. Blir gal av all den raslinga! 😣

Hi

Jeg hadde gitt barna én godteri ved siden av. 

Anonymkode: 6d68b...346

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sånn er det ikke her ihvertfall, er en stor godtebutikk i nærheten av kinoen og veldig mange har med snop derfra. 

Anonymkode: 0260c...f46

Skrevet

På Bergen kino er det ikke noe regler på hvor snopet kommer fra. 

Anonymkode: 404f9...056

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke? Det har vi pleid å ha. Vi har fire barn, så det har vært helt nødvendig å ta med vannflasker og billigere snop om vi skulle ha råd. Koster jo 700-800 kr bare for billettene. 

Anonymkode: d55b6...f88

Har også pleid å ha med. Har no også sett folk med  handleposer fra kiwi/rema  fylt med brus og chips, ingen av de har blitt stoppet, så tror ikke det er ulovlig

Anonymkode: b1a5d...27a

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

På Bergen kino er det ikke noe regler på hvor snopet kommer fra. 

Anonymkode: 404f9...056

Tror du må skaffe deg briller! Det står ett stort skilt på Bergen kino om at medbragt ikke er lov! 

Skrevet

På kinoen her står det skilt om at det er lov med medbrakt, men kun tilsvarende det som selges i kiosken.  Altså har man lov med vanlig snop,brus, popkorn osv - ikke mat og andre grisete ting.  Kaffe kan man drikke i enkelte saler. 

HI , jeg synes det holder med en meny med popkorn/baconcrisp og brus pr hode 🙂

Anonymkode: 7b5d3...0fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...