Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #76 Skrevet 9. september 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, hvis du vil ha lang sommer og det dere anser som lite jobb 😊 Anonymkode: 581cb...515 Det har ikke jeg sagt i det hele tatt, vet ikke hvor du tar det i fra Anonymkode: caa23...403
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #77 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det har ikke jeg sagt i det hele tatt, vet ikke hvor du tar det i fra Anonymkode: caa23...403 Du sa deg enig med hun som mente det var lite arbeid for barneskolelærere, f.eks. lite rettearbeid, og som gjerne ville ha lang sommer og vanlige kontordager. Anonymkode: 581cb...515
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #78 Skrevet 9. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du sa deg enig med hun som mente det var lite arbeid for barneskolelærere, f.eks. lite rettearbeid, og som gjerne ville ha lang sommer og vanlige kontordager. Anonymkode: 581cb...515 Herregud, du bare overså at jeg uthevet noe av teksten Anonymkode: caa23...403
Anonym bruker Skrevet 9. september 2019 #79 Skrevet 9. september 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: En barnehagelærer må ikke planlegge undervisningsopplegg, rette og vurdere hver dag. Jeg er lærer, min samboer er barnehagelærer, og det er ingen tvil om hvem som jobber mest. Det er han som alltid kan hente, bringe, lage middag osv, ettersom jeg jobber mer. Han syns det er vanskelig å forstå hvorfor jeg jobber så mye (mye av arbeidet gjør jeg gratis!) og ønsker at jeg bytter jobb så jeg får mer tid med familien... Anonymkode: fffcc...abb Sier han det samme når du har to måneder sommerferie? To uker fri i julen og høstferie og vinterferie. For ikke å glemme et par uker fri i påsken også? Anonymkode: 587ad...b1c
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 9. september 2019 #80 Skrevet 9. september 2019 Hvorfor sluttet 30% av lærerene i løpet av de første fem årene?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2019 #81 Skrevet 13. september 2019 På 9.9.2019 den 20.45, Anonym bruker skrev: Sier han det samme når du har to måneder sommerferie? To uker fri i julen og høstferie og vinterferie. For ikke å glemme et par uker fri i påsken også? Anonymkode: 587ad...b1c Hva mener du, tror du jeg bare har jobbet siden august og han har ikke erfart disse "godene" ennå? Jeg har jobbet som lærer i mange år, så han vet dette godt. Han sier det likevel, ja. Det du skriver er forresten ikke riktig. Jeg har 7 uker undervisningsfri om sommeren, det er ikke 2 måneder. Jul og påske er vanligvis 1 uke + noen ekstra dager, ikke 2 uker (sist var det 1 uke og 2 dager). Jeg har ingen rett til å opparbeide meg avspasering og kan ikke ta en fridag på noe som helst annet tidspunkt enn skoleferiene. Jeg skulle mer enn gjerne ha byttet 3 sommerferieuker mot en ekstra uke om vinteren, for eksempel, det finnes ingen mulighet for det. Anonymkode: fffcc...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå