Gå til innhold

Hvilken vinterdress til barnehagebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vinterdress kjøper du til barnehagebarn? Hvilken alder har barnet?

Anonymkode: decb0...bbb

Skrevet

Reima opp til 3 år og Didriksson etterpå. 

Skrevet

Enig i Opatium. 

Anonymkode: 841cf...b1c

Skrevet

Reima eller Molo. Ikke Didriksson!

Anonymkode: 6dc22...988

Skrevet

Ungene er nå 6 og 7, så er akkurat ferdig som barnehagemamma. Har hatt Reima, Friend, Didrikssons, Kakx, Vossatassar, Lego og noe jeg ikke husker hva heter. Alle har funket fint, så jeg anbefaler hva som helst du finner på salg. 

Anonymkode: c8b17...f67

Skrevet

Har brukt Reima, Didriksons (Bjørnen), Polarn O Pyret, Mini Rodini, Molo. Mest fornøyd med Reima Stavanger og Didriksons Bjørnen (0-5 år).

I år har vi hhv Reima Stavanger, Didriksons Bjørnen (6år) og Wheat og Didriksons Bjørnen (4 år)

Anonymkode: 8de61...b9d

Skrevet

Mine har brukt isbjørn of sweeden.  Nå er de i skolen og 3klasdingen har Helly Hansen 7.klassingen har Bergans begge 2 delt. 

Anonymkode: 85cf9...704

Skrevet

Kommer jo an på barnet ditt. Jeg har brukt reima fordi de har romslige behagelige dresser, 
Barnet mitt er lavt for alderen, og i en didrikson dress blir hun som en pinne. 
Er barnet ditt langt, velg didrikson eller andre kjente merker. Er barnet kort. Velg reima. Romslige dresser med plass til å bevege seg i. De romslige dressene til reima ser riktignok ut til å stoppe på en viss alder? Tåpelig. Jeg vil ha reimadressene som er gode og romslige opp til str 134!

Anonymkode: 979a5...a01

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kommer jo an på barnet ditt. Jeg har brukt reima fordi de har romslige behagelige dresser, 
Barnet mitt er lavt for alderen, og i en didrikson dress blir hun som en pinne. 
Er barnet ditt langt, velg didrikson eller andre kjente merker. Er barnet kort. Velg reima. Romslige dresser med plass til å bevege seg i. De romslige dressene til reima ser riktignok ut til å stoppe på en viss alder? Tåpelig. Jeg vil ha reimadressene som er gode og romslige opp til str 134!

Anonymkode: 979a5...a01

Jeg har korte barn, "romslig" er bare kodeord for en dress barnet svømmer i og som forhindrer naturlig bevecelsesmønster. Man trenger ikke kjøpe i str 116/6 til seksåringen, når hun bare er 110 cm lang. Da kjøper man 110/5, så er problemet løst. 

Anonymkode: c8b17...f67

Skrevet

Til småbarn syns jeg Reima er best.

Til større barn har jeg vært fornøyd med både Didriksson, Kaxs og Bergans. Mest fornøyd med Bergans. Men det er fordi de to andre dressene er tykkere. Junior funker bedre med lag på lag, enn en tykk dress. Han syns Bergansdressen er så god og myk at han vil sove i den 😂

Anonymkode: 9f643...367

Skrevet

Ikke Hi, men hiver meg på. Hvilken størrelse til en som er akkurat 104? Synes 110 ser store ut, men kjøper jeg 104, blir den kanskje fravokst før vinteren er over? 4 åring.

Anonymkode: 056b6...99a

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke Hi, men hiver meg på. Hvilken størrelse til en som er akkurat 104? Synes 110 ser store ut, men kjøper jeg 104, blir den kanskje fravokst før vinteren er over? 4 åring.

Anonymkode: 056b6...99a

Kommer helt an på merket. 110 er ikke 110. 

Har en som er 4 straks, hun har wheat i 110. Kunne ikke hatt 104. 

Derimot kan hun ha 104 i Molo og antakeligvis Reima og. Mitt tips er å prøve i butikken. 

Skrevet

Min smale gutt brukte molo. Og reima Stavanger. Holder en ekstra knapp på molo. 

Anonymkode: 62ef2...1bd

Skrevet

Vi har vært veldig fornøyd med Stormberg Kullen og Didrikson Migisi.

Anonymkode: c72ef...9be

Skrevet (endret)

Jeg har mange barn og har prøvd mye forskjellig (Mikk-line, Molo, Reima, Troll, Småfolk, Ticket m.fl.), og er aller mest fornøyd med Polarn O. Pyret.

Endret av Slaskepott
Skrevet

reima er best uten tvil, min blir 7 og sverger forsatt til reima, har hatt didrikson også som vi var fornøyd med + en fra troll, name it , og noen andre vi ikke var fornøyd med

Anonymkode: 23c35...0a1

Skrevet

Vi liker best Ticket2Heaven og Molo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...