Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #26 Skrevet 7. september 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Å, herregud. Jeg har en sånn ananas i gull i vinduet fortsatt etter Hawaii-party i sommer. Her om dagen fikk jeg en melding fra en mann som presenterte seg og spurte om vi var ledige i helgen for litt felles kos og hygge. Trodde at han hadde sendt feil, men kan det ha vært pga ananasen? Anonymkode: 9c9a2...447 Du skal ikke se bort fra det! Jeg kommer nå til å fortsette å kjøpe ananas og det kommer fremdeles til å mene kun at jeg har lyst på ananas. Om andre vil tolke det anderledes, så får de bare det Anonymkode: 61ee3...ada
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #27 Skrevet 7. september 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå kom jeg på at mamma og pappa ofte lot ananasen stå i kjøkkenvinduet da jeg var liten. Kan de være swingers? Herregud.. Anonymkode: 9c9a2...447 Ikke tenk mer på akkurat det der, det er visse ting man ikke ønsker å vite om sine foreldre Men jeg husker fra jeg var lita at det ble sagt at siden ananas var en tropisk frukt så skulle den også oppbevares i romtemperatur (noe jeg selv nok ikke følger), så kan ha vært derfor dine foreldre hadde den stående der. Eller du kan i hvert fall velge å tro det Anonymkode: 61ee3...ada
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #28 Skrevet 7. september 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Ha ha, ananas i vinduet har jeg vist om lenge, men flamingo?? Går øyeblikkelig ut og tar inn min! Ha en strålende dag, med eller uten ananas😊 Anonymkode: 8eec1...5ec Hva står flamingo for da? Anonymkode: 9130f...76a
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #29 Skrevet 7. september 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva står flamingo for da? Anonymkode: 9130f...76a Flamingo swingers det og Anonymkode: 6715d...641
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #30 Skrevet 7. september 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Flamingo swingers det og Anonymkode: 6715d...641 Flamingoer er jo så fine. Slike grupper bør heller lage seg noen symboler som ikke betyr andre ting - og i hvert fall ikke velge dagligdagse ting som symbol. Anonymkode: 61ee3...ada
Polly-Esther Skrevet 7. september 2019 #31 Skrevet 7. september 2019 420 er slang for cannabis. Husker da jeg var ungdom at en kamerat fortalte meg at symbolet på Marlboro egentlig viser tre K’er som i KKK, og at Lucky strike sin logo skal ligne det japanske flagget, og referere til Hiroshima og Nagasaki.. aner ikke om det stemmer da.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #32 Skrevet 7. september 2019 Fisk betyr kristen, eller betydde det i Romerriket mens det var forbudt å være kristen. Under krigen brukte jøssinger røde nisseluer («vi er norske») eller binders på jakkeslaget («vi holder sammen») eller kam i brystlommen («vi greier oss sjøl»). De homofile brukte øreringer i min ungdom, men nå har jo hvem som helst øreringer. Og ikke er det tabu å være homo heller. Anonymkode: ceea4...d76
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #33 Skrevet 7. september 2019 På 6.9.2019 den 23.59, Anonym bruker skrev: 1488 betyr sieg h... 14 var noe om hvite barn og h er åttende bokstav i alfabetet. Men nå bruker de ok-tegnet også. Det må være forvirrende for frimurere, for det er et frimurertegn også. Anonymkode: aa4a3...5d6 Hvordan er Ok- tegnet? Anonymkode: c54a4...b12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå