Gå til innhold

Skjulte tegn og symboler, vet du om noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at ananas er et hemmelig tegn på swingers.

vet du om noen sånne tegn? 

Anonymkode: 6715d...641

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen...

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Shit 😱

Har akkurat bestilt meg denne kjolen,  bør vel kanskje tenke meg om før jeg bruker den... 😳

https://www.nostalgia.no/products/dolores-pineapple-gingham-doll-dress

Anonymkode: f24a2...c40

Den var uansett såpass lite pen at du vel ikke trenger å tenke symbolsk for å la den forbli i skapet, eller helst i butikken. 

Anonymkode: 9ec86...c03

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Swingkjole står det i beskrivelsen 😂😂

Anonymkode: 9feb6...796

😂😂

Dumme meg som tenkte på dansen 😅

Annonse

Skrevet

Så at pedofile brukte et symbol fot å kjenne hverandre igjen. Husker ikke hvordan det ser ut, men mener det var Kripos som informerte om det relativt nylig. 

Anonymkode: fdf9b...379

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den var uansett såpass lite pen at du vel ikke trenger å tenke symbolsk for å la den forbli i skapet, eller helst i butikken. 

Du trenger ikke kjøpe den du. Jeg likte den og den passer til mitt bruk 😊

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke pålagt å si hva du tenker alltid, det går helt fint an å holde kjeft

Anonymkode: 9130f...76a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Shit 😱

Har akkurat bestilt meg denne kjolen,  bør vel kanskje tenke meg om før jeg bruker den... 😳

https://www.nostalgia.no/products/dolores-pineapple-gingham-doll-dress

Jeg passer ikke i de fargene, men kjolen var jo fin i snittet! Feminin og fin :)

Bryr meg null om slike ev. symboler, om andre ønsker å tolke helt andre ting som folk flest ikke vet i måten noen kler seg, så er det deres problem, ikke mitt ;)

Anonymkode: 61ee3...ada

Skrevet

1488 betyr sieg h... 14 var noe om hvite barn og h er åttende bokstav i alfabetet.

Men nå bruker de ok-tegnet også.

Det må være forvirrende for frimurere, for det er et frimurertegn også.

Anonymkode: aa4a3...5d6

Skrevet

Her hvor jeg bor, stor bygd, er det en greie å sette en ananas i vinduet. Da vet andre  sambygdinger at man ønsker å være med på swingers🙈 skal sies vi er langt nord i landet...

Anonymkode: 8eec1...5ec

Annonse

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her hvor jeg bor, stor bygd, er det en greie å sette en ananas i vinduet. Da vet andre  sambygdinger at man ønsker å være med på swingers🙈 skal sies vi er langt nord i landet...

Remember to self... ikke sett ananas i vinduet! :nigo:

Tror ikke dette er så kjent? Er det ikke bare få år siden man fant pynteananaser i de fleste møbel/interiørbutikker? Tviler på at det var for å dekke swingermarkedet ;)

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet at ananas er et hemmelig tegn på swingers.

vet du om noen sånne tegn? 

Dette er vel ikke akkurat et hemmelig tegn? Er ikke dette allmenn kunnskap at swingers har ananas i vinduet? 

Anonymkode: 27725...ca7

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er vel ikke akkurat et hemmelig tegn? Er ikke dette allmenn kunnskap at swingers har ananas i vinduet? 

Jeg har aldri hørt om det før.

(ikke hi)

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har aldri jeg hørt om. Det er vel ingen som går rundt å kikker etter om folk har ananas i vinduet eller ei

Anonymkode: 9130f...76a

Skrevet

Men altså... det med ananas i vinduet...

Er det slik at de sier "hei, jeg/vi er villig" til hvem som helst med den ananasen? Er det vanlig å flagge sine seksuelle preferanser på den måten? Hvis det er så allment kjent så er det jo å rope ut sine seksuelle preferanser til Gud og hverman (Gud visste det muligens fra før, men... ;) ).

Skrevet

For en ananas-tråd 😂😂😊

Anonymkode: 3047f...081

Skrevet

Å, herregud. Jeg har en sånn ananas i gull i vinduet fortsatt etter Hawaii-party i sommer. Her om dagen fikk jeg en melding fra en mann som presenterte seg og spurte om vi var ledige i helgen for litt felles kos og hygge. Trodde at han hadde sendt feil, men kan det ha vært pga ananasen? 

Anonymkode: 9c9a2...447

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke almen kunnskap. 

Det å legge en ananas i handle kurven er også tegn. Den skal da ligge med deg grønne mor deg. 

Det at det står en an ananas i vinduet betyr at swingers på går velkommen inn.

hagenisser har også budskap om swingers og flamingoer.

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å, herregud. Jeg har en sånn ananas i gull i vinduet fortsatt etter Hawaii-party i sommer. Her om dagen fikk jeg en melding fra en mann som presenterte seg og spurte om vi var ledige i helgen for litt felles kos og hygge. Trodde at han hadde sendt feil, men kan det ha vært pga ananasen? 

Ha ha ha det er det verste jeg har hørt! Jeg lærte noe nytt i dag 😆🤣

Skrevet

Jeg har aldri hørt om det med ananasen - og tilsyneladende er det mange andre som heller ikke vet om det. Mennesker som ikke er swingers kjøper vel også ananas og det er vel 50% sjanse for at toppen peker mot deg i handlekurven. Det må virkelig være MANGE skuffede swingers derute! Kanskje på tide og finne på et nytt symbol?

Anonymkode: 2eaff...066

Skrevet

Ha ha, ananas i vinduet har jeg vist om lenge, men flamingo??  Går øyeblikkelig ut og tar inn min! Ha en strålende dag, med eller uten ananas😊

Skrevet

Nå kom jeg på at mamma og pappa ofte lot ananasen stå i kjøkkenvinduet da jeg var liten. Kan de være swingers? Herregud..  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...