Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #1 Skrevet 6. september 2019 Jeg vet at ananas er et hemmelig tegn på swingers. vet du om noen sånne tegn? Anonymkode: 6715d...641
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #2 Skrevet 6. september 2019 Ingen... Anonymkode: 6715d...641
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #3 Skrevet 6. september 2019 Shit 😱 Har akkurat bestilt meg denne kjolen, bør vel kanskje tenke meg om før jeg bruker den... 😳 https://www.nostalgia.no/products/dolores-pineapple-gingham-doll-dress Anonymkode: f24a2...c40
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #4 Skrevet 6. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Shit 😱 Har akkurat bestilt meg denne kjolen, bør vel kanskje tenke meg om før jeg bruker den... 😳 https://www.nostalgia.no/products/dolores-pineapple-gingham-doll-dress Anonymkode: f24a2...c40 Swingkjole står det i beskrivelsen 😂😂 Anonymkode: 9feb6...796
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #5 Skrevet 6. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Shit 😱 Har akkurat bestilt meg denne kjolen, bør vel kanskje tenke meg om før jeg bruker den... 😳 https://www.nostalgia.no/products/dolores-pineapple-gingham-doll-dress Anonymkode: f24a2...c40 Den var uansett såpass lite pen at du vel ikke trenger å tenke symbolsk for å la den forbli i skapet, eller helst i butikken. Anonymkode: 9ec86...c03
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #6 Skrevet 6. september 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Swingkjole står det i beskrivelsen 😂😂 Anonymkode: 9feb6...796 😂😂 Dumme meg som tenkte på dansen 😅 Anonymkode: f24a2...c40
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #7 Skrevet 6. september 2019 Så at pedofile brukte et symbol fot å kjenne hverandre igjen. Husker ikke hvordan det ser ut, men mener det var Kripos som informerte om det relativt nylig. Anonymkode: fdf9b...379
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #8 Skrevet 6. september 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Så at pedofile brukte et symbol fot å kjenne hverandre igjen. Husker ikke hvordan det ser ut, men mener det var Kripos som informerte om det relativt nylig. Anonymkode: fdf9b...379 Her fant jeg det https://www.nrk.no/norge/pedofilt-miljo-bruker-hemmelige-symboler-for-a-kjenne-hverandre-igjen-1.14613298 Anonymkode: fdf9b...379
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #9 Skrevet 6. september 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den var uansett såpass lite pen at du vel ikke trenger å tenke symbolsk for å la den forbli i skapet, eller helst i butikken. Anonymkode: 9ec86...c03 Du trenger ikke kjøpe den du. Jeg likte den og den passer til mitt bruk 😊 Anonymkode: f24a2...c40
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #10 Skrevet 6. september 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den var uansett såpass lite pen at du vel ikke trenger å tenke symbolsk for å la den forbli i skapet, eller helst i butikken. Anonymkode: 9ec86...c03 Du er ikke pålagt å si hva du tenker alltid, det går helt fint an å holde kjeft Anonymkode: 9130f...76a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #11 Skrevet 6. september 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Shit 😱 Har akkurat bestilt meg denne kjolen, bør vel kanskje tenke meg om før jeg bruker den... 😳 https://www.nostalgia.no/products/dolores-pineapple-gingham-doll-dress Anonymkode: f24a2...c40 Jeg passer ikke i de fargene, men kjolen var jo fin i snittet! Feminin og fin Bryr meg null om slike ev. symboler, om andre ønsker å tolke helt andre ting som folk flest ikke vet i måten noen kler seg, så er det deres problem, ikke mitt Anonymkode: 61ee3...ada
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #12 Skrevet 6. september 2019 1488 betyr sieg h... 14 var noe om hvite barn og h er åttende bokstav i alfabetet. Men nå bruker de ok-tegnet også. Det må være forvirrende for frimurere, for det er et frimurertegn også. Anonymkode: aa4a3...5d6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #13 Skrevet 6. september 2019 Her hvor jeg bor, stor bygd, er det en greie å sette en ananas i vinduet. Da vet andre sambygdinger at man ønsker å være med på swingers🙈 skal sies vi er langt nord i landet... Anonymkode: 8eec1...5ec
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #14 Skrevet 6. september 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her hvor jeg bor, stor bygd, er det en greie å sette en ananas i vinduet. Da vet andre sambygdinger at man ønsker å være med på swingers🙈 skal sies vi er langt nord i landet... Anonymkode: 8eec1...5ec Remember to self... ikke sett ananas i vinduet! Tror ikke dette er så kjent? Er det ikke bare få år siden man fant pynteananaser i de fleste møbel/interiørbutikker? Tviler på at det var for å dekke swingermarkedet Anonymkode: 61ee3...ada
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #15 Skrevet 6. september 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet at ananas er et hemmelig tegn på swingers. vet du om noen sånne tegn? Anonymkode: 6715d...641 Dette er vel ikke akkurat et hemmelig tegn? Er ikke dette allmenn kunnskap at swingers har ananas i vinduet? Anonymkode: 27725...ca7
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #16 Skrevet 6. september 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er vel ikke akkurat et hemmelig tegn? Er ikke dette allmenn kunnskap at swingers har ananas i vinduet? Anonymkode: 27725...ca7 Jeg har aldri hørt om det før. (ikke hi) Anonymkode: 61ee3...ada
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #17 Skrevet 6. september 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er vel ikke akkurat et hemmelig tegn? Er ikke dette allmenn kunnskap at swingers har ananas i vinduet? Anonymkode: 27725...ca7 Det har aldri jeg hørt om. Det er vel ingen som går rundt å kikker etter om folk har ananas i vinduet eller ei Anonymkode: 9130f...76a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #18 Skrevet 6. september 2019 Men altså... det med ananas i vinduet... Er det slik at de sier "hei, jeg/vi er villig" til hvem som helst med den ananasen? Er det vanlig å flagge sine seksuelle preferanser på den måten? Hvis det er så allment kjent så er det jo å rope ut sine seksuelle preferanser til Gud og hverman (Gud visste det muligens fra før, men... ). Anonymkode: 61ee3...ada
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #19 Skrevet 7. september 2019 For en ananas-tråd 😂😂😊 Anonymkode: 3047f...081
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #20 Skrevet 7. september 2019 Å, herregud. Jeg har en sånn ananas i gull i vinduet fortsatt etter Hawaii-party i sommer. Her om dagen fikk jeg en melding fra en mann som presenterte seg og spurte om vi var ledige i helgen for litt felles kos og hygge. Trodde at han hadde sendt feil, men kan det ha vært pga ananasen? Anonymkode: 9c9a2...447
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #21 Skrevet 7. september 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er vel ikke akkurat et hemmelig tegn? Er ikke dette allmenn kunnskap at swingers har ananas i vinduet? Anonymkode: 27725...ca7 Det er ikke almen kunnskap. Det å legge en ananas i handle kurven er også tegn. Den skal da ligge med deg grønne mor deg. Det at det står en an ananas i vinduet betyr at swingers på går velkommen inn. hagenisser har også budskap om swingers og flamingoer. Anonymkode: 6715d...641
amandine Skrevet 7. september 2019 #22 Skrevet 7. september 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å, herregud. Jeg har en sånn ananas i gull i vinduet fortsatt etter Hawaii-party i sommer. Her om dagen fikk jeg en melding fra en mann som presenterte seg og spurte om vi var ledige i helgen for litt felles kos og hygge. Trodde at han hadde sendt feil, men kan det ha vært pga ananasen? Anonymkode: 9c9a2...447 Ha ha ha det er det verste jeg har hørt! Jeg lærte noe nytt i dag 😆🤣
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #23 Skrevet 7. september 2019 Jeg har aldri hørt om det med ananasen - og tilsyneladende er det mange andre som heller ikke vet om det. Mennesker som ikke er swingers kjøper vel også ananas og det er vel 50% sjanse for at toppen peker mot deg i handlekurven. Det må virkelig være MANGE skuffede swingers derute! Kanskje på tide og finne på et nytt symbol? Anonymkode: 2eaff...066
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #24 Skrevet 7. september 2019 Ha ha, ananas i vinduet har jeg vist om lenge, men flamingo?? Går øyeblikkelig ut og tar inn min! Ha en strålende dag, med eller uten ananas😊 Anonymkode: 8eec1...5ec
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #25 Skrevet 7. september 2019 Nå kom jeg på at mamma og pappa ofte lot ananasen stå i kjøkkenvinduet da jeg var liten. Kan de være swingers? Herregud.. Anonymkode: 9c9a2...447
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå