Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #26 Skrevet 6. september 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes det er fint uansett fasong jeg.... det er jo bare en rumpe på en helt vanlig kropp.... nå må vi slutte å være så dømmende ovenfor andres kropp. Noen er tykke noen er tynne, noen er trent og andre ikke men det trenger ikke andre tenke på. vær stolt av kroppen din, gå naken! Anonymkode: 453ea...8a0 Helt enig, det er ingen mening å gjemme seg bort, du er den du er uansett om du forsøker å kamuflere det. Jeg er helt sikker på det er atskillig flere som ville blitt begeistret om dere gikk nakne enn skjult bak en presenning. Slutt å hakk på andre, vær deg selv, og vis deg fram. Mye handler om å bli brun i solen, vis fram hud og kos deg i solen. Anonymkode: 33658...d53
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #27 Skrevet 6. september 2019 6 timer siden, Bondejenta&lillegutt skrev: Altså en ting er no at d ikke e fint, men Gud hjelpe meg så mye tid de må bruke på hårfjerning i disse bittesmå bikiniene, ALT må jo være helt hårfritt til enhver tid 🤣🙈 hvem orker det vedlikeholdet 🤣🤣🙈🙈 Hvorfor det? Man skal ha ganske kraftig hårvekst før det er til hinder for å bruke stringtruse. Jeg bruker string, men gidder da virkelig ikke å drive intimvoksing av den grunn. Hår i skrittet er akkurat like naturlig som hår på hodet. Anonymkode: 4ebf2...4d8
Lille krøll Skrevet 6. september 2019 #28 Skrevet 6. september 2019 2 timer siden, DetYrer skrev: Ehmmm.... Og du går på stranden for å "vise deg frem"? Åpenbart siden du går i string. Kle på deg, jente! Du er ikke gratis. Ja jeg elsker å vise meg frem for mannen min. Siden vi drar på ferie sammen så er det han som sikler etter meg. Og om jeg skal kverulere er det ikke veldig stor forskjell på vanlig truse og string. Om noen ser meg i vanlig truse vil jeg tro at de fint klarer å forestille seg hvordan jeg ser ut i string. Eller naken.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #29 Skrevet 6. september 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ser det overalt. Det er folk i alle fasonger og aldre som går med det. Og det er faktisk ikke fint... tror folk at de er fin med det? Anonymkode: d8753...fc3 Aldri sett. Anonymkode: ad7fa...7c1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #30 Skrevet 6. september 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Var på Mallorca i sommer mye string der. Observere forøvrig at toppløs soling er tilbake . Litt imponert over at damer på 35+ med strekk merker og størrelse 40 har mot til og gå slik. Selv matcher jeg den beskrivelsen og går nå med shorts ved bading Anonymkode: bd3f9...22b Du mener at hvis man bruker str 40 er man så stor at man bør bruke shorts når man bader? Anonymkode: bf4c1...65a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2019 #31 Skrevet 6. september 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Var på Mallorca i sommer mye string der. Observere forøvrig at toppløs soling er tilbake . Litt imponert over at damer på 35+ med strekk merker og størrelse 40 har mot til og gå slik. Selv matcher jeg den beskrivelsen og går nå med shorts ved bading Anonymkode: bd3f9...22b Du mener at etter man er 35 så bør man ikke gå i bikini? Størrelse 40 er forøvrig en helt normal størrelse Anonymkode: bcaed...d39
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #32 Skrevet 7. september 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Var på Mallorca i sommer mye string der. Observere forøvrig at toppløs soling er tilbake . Litt imponert over at damer på 35+ med strekk merker og størrelse 40 har mot til og gå slik. Selv matcher jeg den beskrivelsen og går nå med shorts ved bading Anonymkode: bd3f9...22b Mener du at man ikke kan gå med bikini når man er over 35? Jeg er 45, veier 10 kilo over matchvekt, men trenger ikke mot til å få ut i bikini. Det er helt naturlig. Anonymkode: acd3b...619
Anonym bruker Skrevet 7. september 2019 #33 Skrevet 7. september 2019 13 timer siden, DetYrer skrev: Ehmmm.... Og du går på stranden for å "vise deg frem"? Åpenbart siden du går i string. Kle på deg, jente! Du er ikke gratis. Hvorfor skal hun kle på seg når hun opplever å få hyggelige kommentarer? Det er jo bare positivt. Anonymkode: d0307...687
Bondejenta&lillegutt Skrevet 8. september 2019 #34 Skrevet 8. september 2019 På 6.9.2019 den 19.39, frk Nilsen skrev: Boxer-bikini 🙌 Det er d jeg bruker, eller badedrakt med sånn "boxer" snitt faktisk 🤣
Bondejenta&lillegutt Skrevet 8. september 2019 #35 Skrevet 8. september 2019 På 6.9.2019 den 20.16, DetYrer skrev: Men det er jo så ubehagelig å ha på og! Nja, eg foretrekker d på dagen, men når eg skal sove kommer bestemor trusen fram 🤣🤣
Bondejenta&lillegutt Skrevet 8. september 2019 #36 Skrevet 8. september 2019 På 6.9.2019 den 21.50, Anonym bruker skrev: Hvorfor det? Man skal ha ganske kraftig hårvekst før det er til hinder for å bruke stringtruse. Jeg bruker string, men gidder da virkelig ikke å drive intimvoksing av den grunn. Hår i skrittet er akkurat like naturlig som hår på hodet. Anonymkode: 4ebf2...4d8 Har ikke veldig kraftig hårvekst, men har da hår i den såkalte bikini linjen, og dette må jo fjernes om man har string bikini.. eller må og må, men d er ikke så pent med synlig hår i trusekanten etter min mening 😉😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå