Gå til innhold

Er det virkelig vanlig å bruke badetøy med string?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det overalt. Det er folk i alle fasonger og aldre som går med det. Og det er faktisk ikke fint... tror folk at de er fin med det? 

Anonymkode: d8753...fc3

Skrevet

Er du i syden eller reker folk rundt i g-string på stranda i september? 

Forøvrig enig i at det er heslig.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser det overalt. Det er folk i alle fasonger og aldre som går med det. Og det er faktisk ikke fint... tror folk at de er fin med det? 

Anonymkode: d8753...fc3

Hvor ser du det? Det er noe jeg aldri ser, string er dritstygt

Anonymkode: bcaed...d39

Skrevet

Jeg vet i grunn ikke hva som er verst av stringbikini og speedo . Har sett mye av begge deler i sommer 

Skrevet

Altså en ting er no at d ikke e fint, men Gud hjelpe meg så mye tid de må bruke på hårfjerning i disse bittesmå bikiniene, ALT må jo være helt hårfritt til enhver tid 🤣🙈 hvem orker det vedlikeholdet  🤣🤣🙈🙈 

Skrevet

Var i fårup sommerland i juli. Det gikk det ei ung jente rundt i string. Passer seg ikke helt, spør du meg...

Anonymkode: 7696e...91d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Var i fårup sommerland i juli. Det gikk det ei ung jente rundt i string. Passer seg ikke helt, spør du meg...

Anonymkode: 7696e...91d

String passer kun under klærne spør du meg 😋😋 

Skrevet

Var på Mallorca i sommer mye string der. Observere forøvrig at toppløs soling er tilbake .

Litt imponert over at damer på 35+ med strekk merker og størrelse 40 har mot til og gå slik. Selv matcher jeg den beskrivelsen og går nå med shorts ved bading

Anonymkode: bd3f9...22b

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Var på Mallorca i sommer mye string der. Observere forøvrig at toppløs soling er tilbake .

Litt imponert over at damer på 35+ med strekk merker og størrelse 40 har mot til og gå slik. Selv matcher jeg den beskrivelsen og går nå med shorts ved bading

Anonymkode: bd3f9...22b

Akkurat det er jo litt trist da. Man skal ikke trenge å se ut som en supermodell for å gå i bikini på stranda. Jeg for min del synes det er fint hvis toppløs et på vei tilbake. Det er mye mer behagelig å bade uten bikinioverdel. String synes jeg dog er harry.

Anonymkode: 994af...92f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat det er jo litt trist da. Man skal ikke trenge å se ut som en supermodell for å gå i bikini på stranda. Jeg for min del synes det er fint hvis toppløs et på vei tilbake. Det er mye mer behagelig å bade uten bikinioverdel. String synes jeg dog er harry.

Anonymkode: 994af...92f

Toppløs er og harry

Skrevet

Det er normalt om man er 17 år og trener rumpa hver dag. Alle andre som går med det anser jeg som unormale. 

Anonymkode: 2dc41...6fc

Skrevet
2 timer siden, Bondejenta&lillegutt skrev:

...og knapt nok der. Observerte i sommer rett som det var jenter/damer med string og tynne sommerkjoler eller skjørt som satt seg godt innimellom rumpeballene når de gikk. Det var ikke lekkert. Det var heller ikke lekkert å gå bak jenta som for hvert 20 skritt tok et godt tak i kjolen og dro den ut av rumpa 🤭. Kunne vært unngått med ei truse som var mer enn 2 cm brei... 

Skrevet
2 timer siden, Bondejenta&lillegutt skrev:

Det passer ikke der en gang

Skrevet

Var i Sverige i sommer, og der var string og høyt liv på bikinibuksene på ungdommene. 

Anonymkode: 2fb14...c58

Skrevet

String burde vært forbudt over alt alltid.

Anonymkode: 1361a...3a8

Skrevet

Jeg synes det er fint uansett fasong jeg.... det er jo bare en rumpe på en helt vanlig kropp....

nå må vi slutte  å være så dømmende  ovenfor andres kropp. Noen er tykke noen er tynne, noen er trent og andre ikke  men det trenger ikke andre tenke på.

vær stolt av kroppen din, gå naken! 

Anonymkode: 453ea...8a0

Skrevet
4 timer siden, Bondejenta&lillegutt skrev:

Altså en ting er no at d ikke e fint, men Gud hjelpe meg så mye tid de må bruke på hårfjerning i disse bittesmå bikiniene, ALT må jo være helt hårfritt til enhver tid 🤣🙈 hvem orker det vedlikeholdet  🤣🤣🙈🙈 

Boxer-bikini 🙌

Skrevet

Bruker det i utlandet og mannen elsker det. 

Har vært utenlands 4 uker hver sommer de siste 6 årene og kun fått (mange) positive kommentarer og stort sett alle rundt meg har enten string eller toppløs. 

Skrevet
Akkurat nå, Lille krøll skrev:

Bruker det i utlandet og mannen elsker det. 

Har vært utenlands 4 uker hver sommer de siste 6 årene og kun fått (mange) positive kommentarer og stort sett alle rundt meg har enten string eller toppløs. 

Kommenterer virkelig folk på stranda at du går i string?

Skrevet
4 timer siden, Bondejenta&lillegutt skrev:

Men det er jo så ubehagelig å ha på og!

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommenterer virkelig folk på stranda at du går i string?

Som en bisetning ja. 

Får kommentarer daglig på kroppen min på stranden. At jeg er fin, ser atletisk ut eller spørsmål om hvilken idrett jeg driver med. At jeg har store pupper eller fin rumpe. 

Jeg har 65k i bh, har rund rumpe og veldig mye lår så er absolutt ikke syltynn. 

Skrevet
1 minutt siden, Lille krøll skrev:

Som en bisetning ja. 

Får kommentarer daglig på kroppen min på stranden. At jeg er fin, ser atletisk ut eller spørsmål om hvilken idrett jeg driver med. At jeg har store pupper eller fin rumpe. 

Jeg har 65k i bh, har rund rumpe og veldig mye lår så er absolutt ikke syltynn. 

Ehmmm.... Og du går på stranden for å "vise deg frem"? Åpenbart siden du går i string. Kle på deg, jente! Du er ikke gratis.

Skrevet

Det er få ting jeg hisser meg mindre opp over enn hva andre velger av bade- og undertøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...