Gå til innhold

Hvor stor soverom har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnerom og deres? Kvm? 

Anonymkode: 590f6...ea9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt er ca 30m2, ungenes ca 14 m2 og mannens ca 35m2.

Anonymkode: bc5dd...7dd

Skrevet

Soverommet vårt er ca 40 m2, datter sitt er ca 15. Gammel frognerleiligher, store rom men relativt dårlig plansløsning. Vi har 250 m2, men sliter med å lage mer enn tre soverom 

Skrevet

Barnerommene er ca 12 kvm.

Vårt soverom er 16 kvm

Anonymkode: e0768...311

Skrevet

Vårt soverom er 16 kvm (+ 2 klesboder på ca 5 kvm , så totalt ca 25 kvm da) 

En har rom på 13 kvm + bod på 5 kvm , andre har rom på 14 kvm 

Anonymkode: bfebb...25d

Skrevet

Usikker på kvm. Ungens rim og gjesterommet er relativt store. Vårt er såpass at vi vurderer å gjøre det om til 2 soverom så vi har 4 soverom istedenfor 3

Anonymkode: 1724e...e4b

Skrevet

Vi skal bygge på andre etasjen, ett rom blir 15 kvm. Tre på 10 kvm, ett på ca 9. 

Dattera til mannen har allerede det på 15. Kommer en til i mars. Vi ønsker rom til hver og en, blir 3 soverom hittil som blir brukt. Ett til gjesterom, evt til flere barn. Og det på 9 blir nok kontor. 

Blir dette for lite, tro? 

Anonymkode: 590f6...ea9

Skrevet

Vårt er 13,8. Mer enn stort nok egentlig til en dobbeltseng, 2 nattbord, sprinkelseng til baby og 3 ikeakommoder. Vi har walk-in i tillegg da vel og merke så ingen garderobeløsning på selve rommet annet enn kommodene til babytøy og sengetøy.

Anonymkode: 97924...f98

Skrevet

Vi har vel 10 kvm og det andre soverommet er på 6 kvm. Knøttsmå rom, mtp at vi også må oppbevare klærne på soverommene. Det verste er at huset er på 155 kvm. Skulle tro det var mulig med større (og flere soverom), men huset er bygd på 70-tallet, og da skulle man visst ikke ha plass til klær og leker 😔

Anonymkode: 9b156...127

Skrevet

Vårt er på rundt 16 kvm, ungene sine er på 18 kvm hver, fire stykk.

Anonymkode: c2f65...f16

Skrevet

Vårt er vel kanskje 9. Yngste har kanskje 15, eldste 25.

Har så pass store barn at det I disse årene er mest hensiktsmessig at de har god plass. Vi skal bare sove der.

Anonymkode: c7dec...a25

Skrevet

Ungene har 15kvm og jeg har 8kvm tror jeg. De fikk valget mellom hvert sitt soverom og jeg sov i stua, eller dele og jeg fikk ett eget samt sovesofa i stua. De valgte å dele. Jeg blir kastet litt rundt om når de har overnattingsbesøk, jeg har vist for god seng så det er vist best å stjele min seng. Rommet mitt er lite, men fungerer helt supert. 

Anonymkode: e084a...9fd

Skrevet

Alle har ca. 10 m2, men i tillegg har vi tilknyttet garderobe.

Anonymkode: 7cfa0...0ea

Skrevet

Et på 10kvm uten garderobeskap, et på 12kvm og et på 13kvm. Så har vi gjesterom/TV-stue på 20 kvm

Anonymkode: e202c...980

Skrevet

Vårt er ca 10 m², ungene har 9 m² hver. Kontoret er på 14 m², det er vel i utgangspunktet tenkt som hovedsoverom. 

Anonymkode: b96da...ad1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...