ejlis79 Skrevet 3. september 2019 #1 Del Skrevet 3. september 2019 Mitt barn er 6,5 mnd nå, og mistet gradvis interessen (tilsynelatende) for MME etter han ble introdusert for fast føde. Det fikk han fra ca 4 mnd. Da jeg var på 5 mnd kontroll , møtte jeg en annen helsesøster enn min faste, og hun sa jeg kunne slutte å gi MME ved 6 mnd. Jeg stusset over dette , og da jeg fikk snakket med min faste helsesøster, avviste hun dette, og sa de fortsatt må ha MME. Jeg forsøker å gi ham MME fortsatt, men det må gis som et hovedmåltid når han er skikkelig sulten, ellers vil han ikke ha. Jeg får sjelden i ham mer enn 120 ml, ofte mindre. Heksesøster foreslo litt etter hvert måltid, men dette går ikke. Nå lurer jeg litt på hva som er vanlig egentlig ? Jeg gir ham to måltider grøt utenom, i tillegg til frukt og litt middag. Ellers forsøker jeg å få i ham to-tre flasker a 120 ml MME i døgnet. Han veide 8,4 kg ved 6 mnd kontroll, og er 71 cm lang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144379709-hvor-mye-mme-6mnd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå