Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 Jeg synes aldri jeg får det salt nok🙄 Filetene er ikke saltet på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 To never i en stor kjele vann. ☺️ Anonymkode: 237d4...1e4
Himmel og hav Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Lettsalta torsk er jo allerede salta og skal ikke ha salt i vannet. Om du skal koke fersk torsk, så må du salte som hun over sier. Skal du lage lettsalta torsk så må den vel ligge i salt et par døgn.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. september 2019 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2019 Ah, jeg forbinder begrepet lettsaltet torsk med den serverte fisken, ikke det som er gjort før jeg får den🙈 Det stod på pakka at den var frosset fersk. Ikke rart jeg aldri har fått den salt nok når det skal så mye som to never i vannet😳🥴 Spørs om jeg våger😝 Takk for hjelpa!
Gjest Antarctica Skrevet 3. september 2019 #5 Skrevet 3. september 2019 6 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Ah, jeg forbinder begrepet lettsaltet torsk med den serverte fisken, ikke det som er gjort før jeg får den🙈 Det stod på pakka at den var frosset fersk. Ikke rart jeg aldri har fått den salt nok når det skal så mye som to never i vannet😳🥴 Spørs om jeg våger😝 Takk for hjelpa! Tenk at vannet skal være like salt som sjøvann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå