Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 Min sønn på 8 ønsker seg det, men noen snakket om at det er 12 års grense. Er det det? Eller kan en på 8 fint bruke det i spill av og til? Anonymkode: 3f0ee...444
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 Det stemmer, men det er kun en anbefaling, det er foreldrene som bestemmer. Det er nok lurt å begrense bruken hvis han får det. Anonymkode: 6c001...ef0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 Har du sjekket hvilke spill man kan bruke på PS med disse brillene da? Det er ikke mange spill for barn med disse brillene. Personlig ville jeg aldri gitt VR briller til et så lite barn. Nekter for min 13-åring også. Det et nok skjermtid om man ikke i tillegg skal lukkes helt fra omverden med både lyd og bilde. Det skaper en verden som ikke er reell, noe navnet antyder. Men uten så kan man iallefall prate og få kontakt med barnet mens det spiller. Anonymkode: 25918...b95
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 Min sønn skal få det nå til jul, da er han 13 år gammel. Og ingen av hans venner fikk det før de var 12 år. Jeg hadde aldri kjøpt det til en på 8 år. Anonymkode: c2e49...4a8
Anonym bruker Skrevet 3. september 2019 #5 Skrevet 3. september 2019 Min fikk i fjor, da var han syv. Han digger det spillet som følger med. Mange spill og baner i ett. Veldig harmløst. Broren på fire har også begynt å bruke det nå. Null stress Anonymkode: 1b697...267
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå