Gå til innhold

Bursdagsinvitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår fyller 5 år og skal invitere hele avdelingen i barnehagen. Hvor lang tid i forveien skal vi sende ut bursdagsinvotasjoner? Moren til en gutt i bhg mente at halvannen uke i forkant burde holde, hvis ikke kunne foreldrene glemme det av.

Hva tenker dere? Jeg er usikker siden det er første gang hun feirer med så mange barn 😊

Anonymkode: 82487...473

Skrevet

Vi har pleid å levere ut mandag/tirsdag i den uka feiringa er, dersom selskapet skulle være på helg. Men har fått invitasjon alt fra 2 uker i forveien til dagen før. 

Anonymkode: 29a88...f17

Skrevet

1 til 1,5 uke før.

Leverer du tidligere enn det går det fort i glemmeboken ja.

Anonymkode: d17e1...bfc

Skrevet

Vi leverer ut i god tid - en mnd i forveien, faktisk 😂 og får alltid svar nesten med en gang etter utlevering at folk kommer. Og ingen har glemt dem hittil. Jeg liker i alle fall å vite litt i forkant når andre inviterer, da helger fort blir kapret av annet.

Anonymkode: 28547...efd

Skrevet

En uke er vanlig her. Det er lenge nok til at man rekker å kjøpe gave, men ikke så lenge at det blir glemt.

Skrevet

Fredag helga før. Altså ca .8 dager. Synes søndag/ man før blir for seint.  Vi vet gjerne hva vi skal flere helger på rad. 

Anonymkode: 26bfb...320

Skrevet

En uke før er vanlig her. 4-5 dager går også greit. 

Vi har Facebook-gruppe for alle foreldrene, så det er vanlig å opprette en tråd der i tillegg til selve invitasjonen. Foreldrene svarer i tråden. 

Anonymkode: 5b72f...134

Skrevet

1uke før. Jeg har klart å levere ungen i bursdag en uke før bursdagen var. Det passet denne moren perfekt, for de tre ungene hun hadde kranglet så busta føyk. Så det passet perfekt at hun ene fikk en hun kunne leke med på rommet. Vi kom igjen uka etter. 

Med flere barn i hus, bursdager kommer gjerne i bølgedaler slik at det ofte er endel logistikk som skal til. Da er det veldig greit invitasjonen ikke kommer for lenge i forkant, fort gjort å sende ungen for tidlig i selskap eller glemme det siden det er jo tross alt lenge til... men dagene flyr. Så en uke, syns jeg er perfekt og det er igrunn bare denne ene invitasjonen vi har fått som har vært tidligere, med de fire ungene jeg har hatt i hus. 

Anonymkode: 9d0ee...c66

Skrevet

Selve invitasjonen blir kanskje delt ut fredagen uka før, senest mandag selve uka. Bursdag ofte på søndag. Men sier ifra om bursdagen i god tid innpå Facebook-gruppa vi har. Alt fra 2-4 uker før. Mine har bursdag litt tett på jul, så er greit å si ifra i god tid, hvis ikke legger man fort andre planer.

Anonymkode: 8059c...2fe

Skrevet

Et annet tips ang invitasjoner... Skriv at du vil ha svar uansett om barnet deres kommer eller ei. 😊 

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Et annet tips ang invitasjoner... Skriv at du vil ha svar uansett om barnet deres kommer eller ei. 😊 

Det er det så utrolig mange som blåser i. De mener at det ikke er noe poeng i å svare at barnet kommer selv om jeg har skrevet det. Så jeg må likevel purre på nesten alle etter svarfristen.

Anonymkode: 398f9...c2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...