Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Finnes det en grei app jeg kan installere på nettbrettet til barnet så hun kan ringe meg? Hun har ikke telefon enda, og vil være hjemme alene litt innimellom. Jeg vil gjerne ha mulighet til kontakt. Anonymkode: 9c7eb...dee
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Man kan ringe med messenger, Snapchat, whatsapp, skype, Viber og sikkert en haug med andre også. Anonymkode: 69f3e...372
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 Det er ikke ipad. Må man ikke logge inn med mobilnr på de fleste av disse appene? Hjelper vel ikke om det er min bruker som er logget inn både på nettbrettet og min mobil. Anonymkode: 9c7eb...dee
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke ipad. Må man ikke logge inn med mobilnr på de fleste av disse appene? Hjelper vel ikke om det er min bruker som er logget inn både på nettbrettet og min mobil. Anonymkode: 9c7eb...dee Du må ringe med en app som bruker wifi eller mobiltrafikk om du har pad uten simkort. Og flere av appene kan man lage ny bruker ved hjelp av en annen mail bare. Anonymkode: 0a3cd...74e
Anonym bruker Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 Datteren min og venninnen ringer hverandre med imo. Datteren min har ipad og venninnen samsung. Man må legge inn telefonnummer der også, men venninnen har ikke telefon, så jeg vet ikke hvordan de har gjort det. Begge foreldrene kan i alle fall ringe til henne på nettbrettet med imo. Anonymkode: fe265...edc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå