Gå til innhold

Jeg har saget ned naboens hekk

Anbefalte innlegg

Tujahekker kan bli rene Berlinmuren, sikker tre-fire meter høye de naboen her har i enden av hagen sin, utrolig store. Vil tro røttene etterhvert vil ødelegge den muren din når de sto så nære? 

Så ville helt klart sjekket opp om det er greit at de vokser opp igjen så nært, og ville kappet de i høyden så de aldri ble mer enn kanskje 1.5 meter høye. 

Anonymkode: 24a4a...cd4

Fortsetter under...

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har både bilder og video av hekken. Hvem som har laget muren er jeg usikker på. Har bare bodd her i 3 år. Men de sa at de som bodde her før meg drev og hev noe middel på som skulle hindre de i å vokse, og nå kom jeg og saget de ned. Huff, må jo bare le litt oppi det hele😂🙈 Jeg og fruen i huet har egentlig skværet opp, men mannen hennes er fortsatt sint. Hun syntes det verste var at jeg hadde saget ned «liv». Men den var jo temmelig dau spør du meg. 

Anonymkode: 65488...e58

Jeg er helt på din side altså (av hekken).. 

Men jeg lurer på hvorfor du hadde både bilder og video av hekken hvis du trodde den var din? 

Anonymkode: c1da0...1aa

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt på din side altså (av hekken).. 

Men jeg lurer på hvorfor du hadde både bilder og video av hekken hvis du trodde den var din? 

Anonymkode: c1da0...1aa

Fordi jeg skulle sende det til de som skulle gjøre jobben slik at de visste hva de hadde i vente før de kom.

Anonymkode: 65488...e58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...