Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #1 Skrevet 16. august 2019 hva syntes du om siste sesong og ikke minst siste episode? jeg syntes siste sesongen var kjedelig, skjedde så lite før helt på slutten. godt alle de barna som ble reddet, men jeg er skuffet over at Hanna og June ikke ble reddet ut. Anonymkode: 69b50...41f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #2 Skrevet 16. august 2019 Synes også sesongen har vært litt kjedelig, men samtidig har det skjedd store ting. Kjempeglad når så mange barn og Marthaer ble reddet, men jeg er fortsatt litt irritert at June ikke ble med bilen som tok med Nicole. Fint og rart å se Aunt Lydia, og at hun ikke bare er bitchy. Men jeg sitter jo hele tiden og håper på at både June og Hannah kommer seg til Canada. Men det har jeg ventet på gjennom hele de to siste sesongene. Irriterende serie egentlig, men veldig spennende! Skjønte med en gang at June ikke ble reddet når de sa at det blir en sesong fire. Håper det blir siste sesong, og at både June og Hannah kommer seg til Luke og resten av gjengen i Canada. Anonymkode: fe054...964
Takk bare bra Skrevet 16. august 2019 #3 Skrevet 16. august 2019 Ja kjedelig sesong. Det ble brukt alt for mye tid på å fokusere på junes følelser, og alt for lite tid på handling. Men ok avslutning.
CherryC Skrevet 16. august 2019 #4 Skrevet 16. august 2019 Litt for mye «sint june stirrer lenge i kamera». Ellers har jeg likt sesongen veldig godt. Kanon sesongavslutning. Blir vekdig spennende å se hvordan neste sesong blir.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #5 Skrevet 16. august 2019 Haha, jeg skulle også til å skrive et skuffet innlegg. Sesongen var litt kjedelig. Jeg trodde dette var absolutt siste sesong og var selvsagt kjenpeirritert over denne slutten. Men da syns jeg det er bra at det blir en sesong fire, for june og Hannah MÅ jo bare komme seg ut Anonymkode: beffd...4ac
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #6 Skrevet 16. august 2019 Tipper at Hanna kommer seg ut, men at june dør i forsøket. Noen som vet når sesong 4 kommer?? Syntes forøvrig at sesongen var spennende! Anonymkode: 15fd2...498
Anonym bruker Skrevet 16. august 2019 #7 Skrevet 16. august 2019 Har ikke rukket å se siste episode ennå, men likte resten av sesongen. Er det noen som har lest boken? Er alle sesongene bygget på boken, eller bare den første? Anonymkode: 56675...6b8
Anonym bruker Skrevet 17. august 2019 #8 Skrevet 17. august 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Har ikke rukket å se siste episode ennå, men likte resten av sesongen. Er det noen som har lest boken? Er alle sesongene bygget på boken, eller bare den første? Anonymkode: 56675...6b8 Kun den første. Kommer ny bok snart, den skjer 15 år etter serien mener jeg å huske. Anonymkode: 3c812...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå