Gå til innhold

Dere som ikke liker å lage mat


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva tar dere med på fester der alle skal ha med noe spiselig? Jeg pleide å elske å lage mat, men er gått skikkelig lei. Trenger tips til noe ferdig og godt. 

Anonymkode: 1aaf3...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lager focacciabrød eller lefseruller om jeg skal ha med noe enkelt

kyllingvinger/klubber? 

 

Anonymkode: ce499...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggerøre og spekeskinke. Danderer det pent.

Eller et ostebrett med 3-4 oster og litt garnityr av typen druer, paprika, småtomater og ripsgele!

Anonymkode: 3837a...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Baylies! 😅

Anonymkode: f1006...8bc

Fantastisk forslag! Tror jeg går for den neste gang. Ellers var ostefat supert! Har blitt helt allergisk mot å drive på kjøkkenet. Med stor familie blir det mer enn nok matlaging til hverdags, så alt som bare kan slenges på et fat er toppen. 

Anonymkode: 1aaf3...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig stekt/røkt skinke, Gilde har vel noe som heter "sommerskinke", ellers har de vel ferdig kokt bayonneskinke e.l. Bare å kutte i tynne skiver og legge på et fat med noen salatblader og cherrytomater til pynt.

Spekeskinke, kjøp noen typer forskjellige og dander på et fat sammen med noen jordbær, melonskiver e.l.

Kjøp noe i ferskvaredisken på Meny og dander over på eget fat, eller kjøp noe salat, potetsalat e.l. og ha over i en egen glassskål.

Gå på bakeren eller helst en gårdscafè e.l. og kjøp nøttebrød, ovnsbakt brød eller noe annet som ser passelig rustikt og hjemmelaget ut, kutt i skiver og server på et fat. Kan også kjøpe en laaaaang baguette et sted.

Roastbeef, kan kjøpet vakumpakket og legges over på et fat pyntet med ringer av rød løk.

Anonymkode: 0e37e...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Baylies! 😅

Anonymkode: f1006...8bc

Urk 🤮

Ta heller en GT

Anonymkode: 9bcee...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Urk 🤮

Ta heller en GT

Anonymkode: 9bcee...dc8

Tror jeg har landet på en sånn diger glasskrukke med kran fylt med sangria eller margarita😋🍸🍹

Anonymkode: 1aaf3...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...