Gå til innhold

Rumpa lukter etter g-streng bruk...

Anbefalte innlegg

Ja.. Dette problemet merkes spesielt når jeg går med stringtruser. Etter bare en times tid etter dusj lukter rumpa mi. Slettes ikke mye, men jeg synes jeg bør holde meg luktfri litt lenger enn som så. Går det 6 timer er det helt ille. Det er ikke lukten av bæsj, mer veldig konsentrert, sterk svettelukt. Jeg har for øvrig ingen plager eller sykdommer, er ung og slank(18 i bmi), og forstår ikke hvordan det kan ha blitt sånn!? Etter en dag lukter trusa skikkelig "sur svette" blanda med taco(ja, jeg pleier å lukte på trusene mine), og jeg føler vel egentlig at det ikke skal være sånn. Jeg tør ikke å dra til lege med dette...

Derfor lurer jeg på om dere har noen ide om hva dette kan være? Hygienen min er veldig god, så det har absolutt ingenting med det å gjøre! :)

Anonymkode: 230fd...fdb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144376760-rumpa-lukter-etter-g-streng-bruk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første, gjør som oss andre, dropp string. String er ekkelt. Kjøp noen fine truser i bomull. Ja, det finnes. String er ikke sexy, det lukter, det er uhygienisk.

For det andre, hvis du har string som lukter taco? Du bør seriøst lære deg å lage bedre mat. 

Annonse

• 4 år senere...

Jeg har akkurat samme problemet og lukten (og nei jeg spiser ikke ofte taco!). Og det er både om jeg bruker g-streng og når jeg bruker bomullstruser typ «bestemor truser». Føler kanskje at det blir mer rundt eggløsning? Men litt usikker! 

Anonymkode: 1e7b6...210

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har akkurat samme problemet og lukten (og nei jeg spiser ikke ofte taco!). Og det er både om jeg bruker g-streng og når jeg bruker bomullstruser typ «bestemor truser». Føler kanskje at det blir mer rundt eggløsning? Men litt usikker! 

Anonymkode: 1e7b6...210

Rundt eggløsning har man langt sterkere luktesans, så det kan være at du lukter like ille hele veien, men bare merker det bedre under eggløsning. 

Anonymkode: 456b8...d8c

Annonse

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg fatter virkelig IKKE hvorfor menn ønsker å slikke meg i rumpen ! SINNSYKT EKKELT 

Anonymkode: 859ab...10e

Det er jo så deilig. Får veldig sterke orgasmer når han slikker meg i rumpa samtidig som han fingrer meg. 

Anonymkode: 230fd...fdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...