Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Ikke så kjent og har bare parkert i parkeringshuset ved Amfi Arendal senter, og der er det jo svindyrt. Noen med tips om hvor det er billigst å stå? Anonymkode: ec96d...609
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Nå under arendalsuka er det ingen rimelige alternativer. Halve byen er avstengt for biltrafikk, og kortidsparkeringene er gjort om til handikapparkering nå som det er så mye folk her. De har laget istand en parkering oppe ved kirkegården (Myrene) som det går buss til og fra byen hele tiden, regner med det er billigere enn parkeringshusene. Det er veldig mye folk i byen nå, så du må være tidlig ute om du skal ha plass i parkeringshusene. Anonymkode: 2e1e3...53b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nå under arendalsuka er det ingen rimelige alternativer. Halve byen er avstengt for biltrafikk, og kortidsparkeringene er gjort om til handikapparkering nå som det er så mye folk her. De har laget istand en parkering oppe ved kirkegården (Myrene) som det går buss til og fra byen hele tiden, regner med det er billigere enn parkeringshusene. Det er veldig mye folk i byen nå, så du må være tidlig ute om du skal ha plass i parkeringshusene. Anonymkode: 2e1e3...53b Æsj, det tenkte jeg ikke på i det hele tatt, hadde glemt hele Arendalsuka. Hvor tidlig er tidlig tenker du? Kanskje jeg heller skal vente til neste uke. Hvor er det billigst å parkere når det ikke er Arendalsuka? Anonymkode: ec96d...609
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 Gratis ved fengselet. Snau kilometer å tusle ned i sentrum Anonymkode: dc86b...5ab
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Gratis ved fengselet. Snau kilometer å tusle ned i sentrum Anonymkode: dc86b...5ab Ligger det nesten ved sykehuset, eller husker jeg helt feil nå? Anonymkode: ec96d...609
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #6 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Ligger det nesten ved sykehuset, eller husker jeg helt feil nå? Anonymkode: ec96d...609 Nei, det er riktig. Men skal du parkere der venter du til neste uke altså. Det har til og med vært i avisen her hvor mange bøter de skriver ut der oppe denne uken. Det er helt fullt der oppe og folk parkerer ulovlig langs veien osv fordi det ikke er plass... Vet ikke om du kan se dette bildet om du ikke abonnerer på Agderposten, men det er ville tilstander denne uken altså. Vi som bor her tar bussen til byen denne uken. http://polopoly.prod.agp.cloud.atex.com/preview/www/2.644/2.671/1.2706246 Anonymkode: 2e1e3...53b
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #7 Skrevet 14. august 2019 Litt nærmere. Ligger på venstre side når man kjører ned hovedveien mot sentrum. Det finnes sikkert nærmere, altså. Men nå under denne kaosuka er det et praktisk og gratis alternativ. Anonymkode: dc86b...5ab
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #8 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er riktig. Men skal du parkere der venter du til neste uke altså. Det har til og med vært i avisen her hvor mange bøter de skriver ut der oppe denne uken. Det er helt fullt der oppe og folk parkerer ulovlig langs veien osv fordi det ikke er plass... Vet ikke om du kan se dette bildet om du ikke abonnerer på Agderposten, men det er ville tilstander denne uken altså. Vi som bor her tar bussen til byen denne uken. http://polopoly.prod.agp.cloud.atex.com/preview/www/2.644/2.671/1.2706246 Anonymkode: 2e1e3...53b Jeg parkerte der i dag. Det var masse ledig, og betalingsautomaten ved fengselet er ute av drift. Lov å stå gratis i 12 timer. Anonymkode: dc86b...5ab
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #9 Skrevet 14. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er riktig. Men skal du parkere der venter du til neste uke altså. Det har til og med vært i avisen her hvor mange bøter de skriver ut der oppe denne uken. Det er helt fullt der oppe og folk parkerer ulovlig langs veien osv fordi det ikke er plass... Vet ikke om du kan se dette bildet om du ikke abonnerer på Agderposten, men det er ville tilstander denne uken altså. Vi som bor her tar bussen til byen denne uken. http://polopoly.prod.agp.cloud.atex.com/preview/www/2.644/2.671/1.2706246 Anonymkode: 2e1e3...53b Oida, kunne se artikkelen ja. De tjener gode penger på bøter ser jeg. Jeg venter nok til neste uke, men hvor kan jeg parkere billigst nede i sentrum da? Hi Anonymkode: ec96d...609
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #10 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg parkerte der i dag. Det var masse ledig, og betalingsautomaten ved fengselet er ute av drift. Lov å stå gratis i 12 timer. Anonymkode: dc86b...5ab Okei, sikkert litt forskjell på tidene på døgnet og hva som skjer i byen fra dag til dag da. Jeg kjørte forbi der i går da jeg skulle hente sønnen min og da var det smekk fullt der, tenkte det var det hele tiden jeg siden de har vist bilder i avisen av hvor fullt det er der oppe Anonymkode: 2e1e3...53b
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #11 Skrevet 15. august 2019 Jeg lurer fremdeles på hvor det er billigere å parkere i sentrum, enn i parkeringshusene? Hi Anonymkode: ec96d...609
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #12 Skrevet 15. august 2019 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke så kjent og har bare parkert i parkeringshuset ved Amfi Arendal senter, og der er det jo svindyrt. Noen med tips om hvor det er billigst å stå? Anonymkode: ec96d...609 Det er ikke svindyrt å parkere der nei. Hvor lite penger har du egentlig... Anonymkode: 9ebb8...b81
Anonym bruker Skrevet 15. august 2019 #13 Skrevet 15. august 2019 Alle parkeringshusene i Arendal koster 18 kr timen. Skal du parkere på gateplan må du betale mer, det koster fra 25 til 35 kr timen. Nede ved jernbanen koster det 13 kr timen å parkere, men der blir det fort fullt så du må være tidlig ute. Du kan parkere oppe ved fengselet og gå ned til byen, eller du kan parkere på Stoa og ta bussen til byen. Alt i alt er nok parkeringshuset billigst og greiest. Alle prisene finner du på nettsidene til Arendal kommune. Anonymkode: 2e1e3...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå