Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #1 Skrevet 14. august 2019 Når det står sånn i annonsen: hbo 200 kr. Hva bør jeg by da? Kan jeg by 200kr? Eller må jeg by over det? Anonymkode: 62b7e...b26
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 Du må slutte å gå på dumme reklamer!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, Lektor Doppler med tillegg skrev: Du må slutte å gå på dumme reklamer! ? Anonymkode: 62b7e...b26
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: ? Anonymkode: 62b7e...b26 Unnskyld. Leste feil Da kan du by fra 200 og over.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 200 og oppover Anonymkode: 89441...f9a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #6 Skrevet 14. august 2019 200,- og oppover. Bydde på noe (som jeg var den eneste som viste interesse for) til den summen som stod hbo her for noen uker siden. Gikk lang tid før jeg fikk noen respons, og måtte etterlyse svar, da jeg jo så at jeg hadde eneste bud. Fikk til svar fra dama at hun syntes det var for lite, for tingene var jo verdt mye mer. jeg la på 50,- kr, siden hun mente at det var jo OVER denne summen hun mente, og når jeg hentet tingene sa dama at jeg skulle være klar over at jeg hadde fått det veeeldig billig. Jeg er klar over det, tusen takk sa jeg, så gikk jeg. Synes at hvis man forventer å få mer for det, så skriver man det i annonsen. Anonymkode: d98c2...1a7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #7 Skrevet 14. august 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: 200,- og oppover. Bydde på noe (som jeg var den eneste som viste interesse for) til den summen som stod hbo her for noen uker siden. Gikk lang tid før jeg fikk noen respons, og måtte etterlyse svar, da jeg jo så at jeg hadde eneste bud. Fikk til svar fra dama at hun syntes det var for lite, for tingene var jo verdt mye mer. jeg la på 50,- kr, siden hun mente at det var jo OVER denne summen hun mente, og når jeg hentet tingene sa dama at jeg skulle være klar over at jeg hadde fått det veeeldig billig. Jeg er klar over det, tusen takk sa jeg, så gikk jeg. Synes at hvis man forventer å få mer for det, så skriver man det i annonsen. Anonymkode: d98c2...1a7 Av prinsipp kjøper jeg aldri noe av folk som ønsker budrunde. Kom med en pris eller la vær. I tillegg er jeg i den formening om at brukte ting skal kunne prutes på. Selv legger jeg ut det prisen jeg håper på å få, men regner med litt pruting. Anonymkode: 19b28...d16
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #8 Skrevet 14. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Av prinsipp kjøper jeg aldri noe av folk som ønsker budrunde. Kom med en pris eller la vær. I tillegg er jeg i den formening om at brukte ting skal kunne prutes på. Selv legger jeg ut det prisen jeg håper på å få, men regner med litt pruting. Anonymkode: 19b28...d16 Her jeg bor er det vanlig å skive hbo på fb. kjøp og slags sider. Er ofte ikke så mange interessenter, så man kan ikke forvente å få det solgt dersom man legger seg for høyt. Er ikke kultur for pruting her. Anonymkode: d98c2...1a7
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #9 Skrevet 14. august 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: 200,- og oppover. Bydde på noe (som jeg var den eneste som viste interesse for) til den summen som stod hbo her for noen uker siden. Gikk lang tid før jeg fikk noen respons, og måtte etterlyse svar, da jeg jo så at jeg hadde eneste bud. Fikk til svar fra dama at hun syntes det var for lite, for tingene var jo verdt mye mer. jeg la på 50,- kr, siden hun mente at det var jo OVER denne summen hun mente, og når jeg hentet tingene sa dama at jeg skulle være klar over at jeg hadde fått det veeeldig billig. Jeg er klar over det, tusen takk sa jeg, så gikk jeg. Synes at hvis man forventer å få mer for det, så skriver man det i annonsen. Anonymkode: d98c2...1a7 Veldig spesielt av selger. Selger håpte vell på budrunde 🙈🤭 Anonymkode: 62b7e...b26
Anonym bruker Skrevet 14. august 2019 #10 Skrevet 14. august 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Her jeg bor er det vanlig å skive hbo på fb. kjøp og slags sider. Er ofte ikke så mange interessenter, så man kan ikke forvente å få det solgt dersom man legger seg for høyt. Er ikke kultur for pruting her. Anonymkode: d98c2...1a7 Synes folk setter prisen på hbo for høyt uansett, så kjøper aldri på sånt. Legger ut en vare til 1 pris, er det ingen interesser senker en prisen. Folk trur jo de selger gull.... Anonymkode: 19b28...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå