Gå til innhold

30 årsgave fra samboer, bør jeg være skuffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde litt høye forventninger ettersom det er en rund dag og hele familien min er på ferie. Etter jobb tok han meg med på restaurant for middag. Vi dro så hjem og har ingen planer resten av dagen. Fikk heller ingen pakkepresang. Han viste meg presangen på tlf hans som er en overnatting på Farris bad siden jeg likevel skal til Sandefjord for å hente noe i helgen. Så da tenkte han at vi kunne ha en overnatting på Farris bad. Jeg vet at det er dyrt og veldig fint og eksklusivt der, men hadde liksom sett  for meg at han hadde laget skikkelig planer for oss i dag. Hvertfall siden familien min ikke er hjemme heller😞

Er jeg skikkelig barnslig og furten nå? Har liksom bare vært så spent, nysgjerrig og kanskje tenkt han kom til å fri🙈

Anonymkode: 521aa...ff6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du er barnslig...

Synes det hadde vert supert med god mat på restuarant

Anonymkode: 55eac...d61

Skrevet

og en tur på farris bad også, du er jo utakknemlig

Anonymkode: 55eac...d61

Skrevet

Wow! Tuller du? Resturant og overnattingstur bør du virkelig være meget fornøyd med!

Anonymkode: 3dec1...0c6

Skrevet

Dere er vel begge på farris badet? Det kan jo hende han vill fri der da!

Anonymkode: fbe40...c53

Skrevet

Hva forventet du? Pikken innbundet i rosa sløyfebånd som holder en sjokoladeeske fra Pascal mens det tyter roser ut kjeften på mannen? Utakknemmelige kjerring!

Anonymkode: ab2d0...0e5

Skrevet

Jøss ja, du er skikkelig furten og barnslig som ikke er fornøyd med middag på restaurant og overnatting på farris bad. 

Anonymkode: ffa6a...66a

Skrevet

Glemte å skrive at han hadde glemt at jeg skal ha mensen i helgen. Jeg kan jo ikke være i vann der da?🤔 Jeg vet at det er en veldig fin gave, men er jo ikke så gøy å være på Farris bad med mensen. Og så hadde jeg jo håpet at vi skulle gjøre litt mer i dag enn å ligge på sofaen resten av dagen, etter en bedre middag vel og merke..

HI

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Glemte å skrive at han hadde glemt at jeg skal ha mensen i helgen. Jeg kan jo ikke være i vann der da?🤔 Jeg vet at det er en veldig fin gave, men er jo ikke så gøy å være på Farris bad med mensen. Og så hadde jeg jo håpet at vi skulle gjøre litt mer i dag enn å ligge på sofaen resten av dagen, etter en bedre middag vel og merke..

HI

Ta initiativ selv: "Vet du, siden det er bursdagen min har jeg lyst til å....."

Gjør noe impulsivt sammen. 

Anonymkode: c97cc...aa5

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI

Hvorfor kan du ikke det? Tampong? Menskopp? 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva forventet du? Pikken innbundet i rosa sløyfebånd som holder en sjokoladeeske fra Pascal mens det tyter roser ut kjeften på mannen? Utakknemmelige kjerring!

Anonymkode: ab2d0...0e5

Nei, rosa er ikke helt min greie. Er heller ikke glad i blomster/roser. Pikken hans er meget fin fra før så å pynte den er overhode ikke nødvendig. Men det er kanskje noe sånt du kunne tenke deg men aldri har fått?😉

Skrevet

Du blir 30 år, ikke 50 eller 80 eller 100. 30 er mer eller mindre som en helt ordinær bursdag.

Du får middag ute, du får et opphold på et spahotell - og du er misfornøyd fordi du ikke får en innpakket gave. Du høres ut som en bortskjemt unge, for å være helt ærlig.

Og mensen - det finnes tamponger...

Om du viser mannen hvor misfornøyd du er så skal du ikke se bort fra at han har funnet en annen som setter mer pris på ham neste gang du har bursdag.

Du er voksen nå - slutt å sutre!

Anonymkode: 3c204...c79

Skrevet

Hvorfor kan du ikke det? Tampong? Menskopp? 

Fordi jeg blør veldig kraftig og fordi jeg egentlig ikke liker å bruke tamponger. Menskopp har jeg aldri vært borti.

Skrevet

Jeg synes du er utakknemlig og kravstor.

Anonymkode: 5a4a6...626

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg blør veldig kraftig og fordi jeg egentlig ikke liker å bruke tamponger. Menskopp har jeg aldri vært borti.

Du bytter til en mensfri periode, da. Synes også du høres veldig utakknemlig ut!! 

Har du ingen venner å be i bursdag? Eller må kjæresten din ordne alt? 

Anonymkode: 61a65...838

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du blir 30 år, ikke 50 eller 80 eller 100. 30 er mer eller mindre som en helt ordinær bursdag.

Du får middag ute, du får et opphold på et spahotell - og du er misfornøyd fordi du ikke får en innpakket gave. Du høres ut som en bortskjemt unge, for å være helt ærlig.

Og mensen - det finnes tamponger...

Om du viser mannen hvor misfornøyd du er så skal du ikke se bort fra at han har funnet en annen som setter mer pris på ham neste gang du har bursdag.

Du er voksen nå - slutt å sutre!

Altså, du om det!! For meg og alle andre jeg kjenner så er 30 en veldig stor dag. Det vaset der har jeg aldri hørt fra noen andre før. Jeg forventet ikke å få en annen gave i tillegg, men jeg ville jo skrevet ut «billetten» lagt den i en pappeske og pakket den inn, f.eks. Det jeg syntes var litt kjipt var at han bare viste kvitteringen til meg på tlf.

«Hvor misfornøyd du er», hva fanken vet du om det? Har jeg skrevet at jeg er skikkelig misfornøyd? Jeg skriver at jeg vet at det er en veldig fin gave men at jeg hadde håpet på at han kom til å gjøre litt mer ut av dagen i dag.

Skrevet

Du bytter til en mensfri periode, da. Synes også du høres veldig utakknemlig ut!! 

Har du ingen venner å be i bursdag? Eller må kjæresten din ordne alt? 

Bytter til en mensfri periode? Hva mener du? Jeg har hatt vennebursdag, storkalas som jeg ordnet helt selv🥳

Skrevet

Synes du er utakknemlig. Vi pleier ikke å kjøpe gaver til hverandre, vi har blitt enige om at vi har nok av tull og nips, og trenger ingenting. Jeg hadde blitt overlykkelig av resturantbesøk og spahotell. 

Anonymkode: 6d33f...005

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bytter til en mensfri periode? Hva mener du? Jeg har hatt vennebursdag, storkalas som jeg ordnet helt selv🥳

Hvis du har mensen, så drar du til farris bad når du IKKE har mensen. 

Skrevet

Hvis det er så krise for deg å ha mensen, får du be ham om å avbestille og heller legge oppholdet til en annen helg.

Synes ellers du virker svært utakknemlig og storforlangende. Er det bare godt nok når det er gjort på din måte? Jeg kan ikke fordra bursdager og hadde hatt et stort problem dersom jeg måtte leve opp til samboeren min sin standard, for han er av typen som både elsker alt av feiringer, planlegger i god tid og virkelig gjør seg i flid. Mens jeg er hans rake motsetning. Jeg er den som kommer på bursdagen kvelden før og tenker "faen, det hadde jeg glemt - i år også". 

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Liker du bedre å sitte og furte på bassengkanten på Farris bad? Jeg gikk inn i tråden og trodde jeg skulle lese nok et innlegg om en som ikke en gang har fått en gratulasjon på dagen sin, for det er nok av de damene her inne. Deg mister jeg mer og mer sympatien for jo mer du skriver. Du har fått middag ute, du har fått overnatting på spahotell, men sutrer fordi at mannen din ikke kunne bestilt en dag du ikke har mensen. Altså. Vær littebittegrann mindre navlebeskuende da, og kjøpe en tampong eller invester i en menskopp (du vil ikke angre), løft geipen og vær fornøyd med det du har fått. 

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, du om det!! For meg og alle andre jeg kjenner så er 30 en veldig stor dag. Det vaset der har jeg aldri hørt fra noen andre før. Jeg forventet ikke å få en annen gave i tillegg, men jeg ville jo skrevet ut «billetten» lagt den i en pappeske og pakket den inn, f.eks. Det jeg syntes var litt kjipt var at han bare viste kvitteringen til meg på tlf.

«Hvor misfornøyd du er», hva fanken vet du om det? Har jeg skrevet at jeg er skikkelig misfornøyd? Jeg skriver at jeg vet at det er en veldig fin gave men at jeg hadde håpet på at han kom til å gjøre litt mer ut av dagen i dag.

Kanskje på tide å høre litt klar tale fra andre, da. 30 er virkelig ikke en "veldig stor dag".

Og misfornøyd - alt du har skrevet oser jo av at du ikke er fornøyd, ergo misfornøyd. Og skuffet - nei, du har ikke grunn til å være skuffet heller. Mannen din har forsøkt å vise deg at han setter pris på deg, bedt deg med ut for å spise middag og ordnet med overnattig på spahotell for dere... du sutrer fordi du ikke fikk kvitteringen innpakket...

Når du har fylt 30 er det faktisk på tide å bli voksen.

Om du krever mer av ham, da må du formidle det til ham. Du sutrer fordi familien din ikke er hjemme for å feire deg, du sutrer fordi innpakkingen av gaven din manglet, du sutrer. Du har hatt en større feiring av dagen din, nå fikk du enda mer på dagen din, og du er likevel ikke fornøyd.

Skrevet

Om du bør være skuffet for å få middag på restaurant og opphold på farris bad? Ja. Veldig. At du ikke bare går fra han??

Anonymkode: 56c3a...bcc

Skrevet

Hva hadde du sett for deg at dere skulle gjøre resten av dagen da? Dere har alt vært på resturant. Hva med å ta initiativ selv og finne på noe sammen viss det er det du har lyst til?

det høres ut som du forventer et frieri i dag og er sur fordi det ikke skjedde? Og virkelig? Skrive ut billettene og pakke inn? Hvor gammel er du egentlig? 

Du er heldig som ikke har større problem i livet enn å ha mensen feil helg. Bytt helg på spaoppholdet, hopp over mensen med p-piller eller be legen om tabletter for å utsette mensen?

Anonymkode: a2ded...8a8

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for en sånn gave. Du høres utrolig bortskjemt og utakknemlig ut. 

Hør om dere kan bytte helg, da vel hvis mensen er et problem?  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...