Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Hvorfor har det seg slik at så mange tar med sykler på bussen? Jeg som er mor og er avhengig av barnevogn på bussen er noe lei og frustrert. Spesielt på de som tar med seg sykkel for å ta hele plassen på bussen men likevel bare skal av etter et stopp eller to. Altså hvorfor velge en sykkeldag når du likevel skal på bussen? Det ødelegger for så mange andre med både barnevogn, rullator og rullestoler. Her er man så heldig at bussen går hvert kvarter, men jeg må som oftest vente både på buss nr 2,3 og til og med 4. Grunnet alle sykler som skal på og at det dårlige busselskapet ser seg å prioritere disse syklene fremfor alle andre. Helt idiotisk! Altså er det så vanskelig å la sykkelen stå og ta bussen uten? Og er det så vanskelig å bruke sykkelen til det den skal brukes til, nemlig å sykle med. Kan dere som faktisk gjør dette svare på hvorfor? Anonymkode: 26356...620
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #2 Skrevet 11. august 2019 Det er da mange grunner til å ta med sykkelen på bussen. Hvorfor mener du at du har mer rett til plassen enn andre bare fordi du har barnevogn? Anonymkode: cb21c...0ae
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #3 Skrevet 11. august 2019 Kanskje det er langt fra bussholdeplassen til dit de skal, jeg bor rett ved siden av hlp men fra der jeg går av å bort til jobben tar det ca 10 min å gå. Anonymkode: 630a7...257
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #4 Skrevet 11. august 2019 de som sykkler har jo rett på plassen som deg Anonymkode: e2d60...fc5
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #5 Skrevet 11. august 2019 Du må jo ikke ha vogn, du kan bruke bæresele f.eks. Men det beste er jo om alke tar hensyn og prøver å lage plass til alle. Anonymkode: 6f408...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå