Gå til innhold

Paviljong, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Vi vil kjøpe en paviljong neste år og er ute etter litt erfaringer. Jeg synes de i metall der det er mulig å både trekke for myggnetting eller hyle vegger virker perfekt, mens mannen mener de er i dårlig kvalitet og vil bøye seg på vinterstid. Jeg vet det finnes i tre også, men ikke helt hvor og til overkommelig pris. Trekket tenkte jeg at vi må ta inn om vinteren (?), men er det virkelig så dårlig kvalitet på de i metall?

Anonymkode: bf65d...3f2

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144376175-paviljong-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt tre stykker, to relativt billige og en dyrere. Problemet er at de blåser i stykker. Tror ikke det blåser mer i min hage enn andre steder, og jeg har festa den etter alle kunstens regler. Likevel skjer det. Den dyreste holdt lengst, tre sesonger. Nå har jeg gitt opp.

Anonymkode: dbc38...5d2

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt tre stykker, to relativt billige og en dyrere. Problemet er at de blåser i stykker. Tror ikke det blåser mer i min hage enn andre steder, og jeg har festa den etter alle kunstens regler. Likevel skjer det. Den dyreste holdt lengst, tre sesonger. Nå har jeg gitt opp.

Anonymkode: dbc38...5d2

I løpet av sommeren? Vi har planer om å ta den inn i boden om høsten, og ta av vegger og tak om det er meldt mye vind på sommerhalvåret. Har du gjort dette? 

Anonymkode: bf65d...3f2

Annonse

Mannen her har fått for seg at det er pent med skråtak, og ikke slik som er mest vanlig. Altså høyest i midten og skråner på fire sider, mens han vil ha det høyest bak og skrå ned på en side. Har dere noen erfaringer med det? Jeg har sett et bilde, men likte det ikke 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...