Anonym bruker Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Var på sykehuset og fikk mifegyne tablett som skal stoppe utviklingen av foster. Tok den rundt 09:10. Var kvalm fra før, men etter pillen ble det verre. Siden halv 11 har jeg spydd 3-4 ganger. Noen som vet om pilla kan ha rukket å funke eller om jeg må få ny? En liten del av meg håper at pillens funksjon ikke har skjedd. Skal selvfølgelig ringe sykehuset Anonymkode: 5b9ff...ab7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2019 #2 Skrevet 11. august 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: Var på sykehuset og fikk mifegyne tablett som skal stoppe utviklingen av foster. Tok den rundt 09:10. Var kvalm fra før, men etter pillen ble det verre. Siden halv 11 har jeg spydd 3-4 ganger. Noen som vet om pilla kan ha rukket å funke eller om jeg må få ny? En liten del av meg håper at pillens funksjon ikke har skjedd. Skal selvfølgelig ringe sykehuset Anonymkode: 5b9ff...ab7 Så lenge den har vært inne en time skal det visst holde. Denne er uansett bare en «forberedende pille» til det som skal skje videre. Men om du ønsker at pillens funksjon ikke har skjedd ville jeg bedt om en ny innvendig ultralyd før neste runde så du evt kan ombestemme deg. Jeg fikk beskjed om at flere har angret seg etter å ha tatt pillen (og beholdt pillen), og har gjennomført svangerskapet og at alt har gått bra. Men de vil ikke anbefale det siden det (naturlig nok) finnes for lite forskning på området. Lykke til med det du står i nå, jeg vet hvor tøft det er ❤️ Sender deg en god klem. Anonymkode: 49767...aef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå