Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Jeg tenker å ha Pinjata fylt med masse småting som sminke, neglelakker, hårstrikk, neglfiler og div jenteting. Hva tenker dere om det? Er det gøy? Anonymkode: 5bf1b...bf7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #2 Skrevet 8. august 2019 Hadde nok blitt litt overrasket om dette stod på programmet i trettiårslag, da jeg finner det litt barnslig i likhet med stol-leken, skattejakt og fiskedam. Men for all del, om du synes det er gøy så kjør på. Anonymkode: ecf03...b7a
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #3 Skrevet 8. august 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde nok blitt litt overrasket om dette stod på programmet i trettiårslag, da jeg finner det litt barnslig i likhet med stol-leken, skattejakt og fiskedam. Men for all del, om du synes det er gøy så kjør på. Anonymkode: ecf03...b7a Jeg tar ikke meg selv så høytidelig😉 Invitert mine 6 gode venninner, vi er barnslige og er glade i jenteting😊 Anonymkode: 5bf1b...bf7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #4 Skrevet 8. august 2019 Det hadde jeg syntes var veldig rart 😅 Men hva gjør vel det, om du ønsker å ha det? Du er garantert ikke alene om å synes det er gøy, og jeg er nok heller ikke alene om å synes det er litt merkelig i lag med voksne. Så hvorfor ikke? Anonymkode: 90297...8c9
CherryC Skrevet 8. august 2019 #5 Skrevet 8. august 2019 Det var faktisk litt spesielt.. men kjør på om du liker det. Er din dag.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #6 Skrevet 8. august 2019 Sminke og neglelakk som dere skal slå løs på før alt faller i bakken...? Har du tenkt nøye gjennom dette? Anonymkode: 5ebda...c4f
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #7 Skrevet 8. august 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det hadde jeg syntes var veldig rart 😅 Men hva gjør vel det, om du ønsker å ha det? Du er garantert ikke alene om å synes det er gøy, og jeg er nok heller ikke alene om å synes det er litt merkelig i lag med voksne. Så hvorfor ikke? Anonymkode: 90297...8c9 6 minutter siden, CherryC skrev: Det var faktisk litt spesielt.. men kjør på om du liker det. Er din dag. Men hva er rart og spesielt med det? Jeg tror det kan bli litt morsomt hvis de tror det skal ramle ut masse godteri, men så er det sminke og masse fine ting som de kan «slåss» om😊 Anonymkode: 5bf1b...bf7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #8 Skrevet 8. august 2019 Synes det var kult. Ikke noe som alle gjør heller 😄 Anonymkode: 3fccb...cd3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #9 Skrevet 8. august 2019 Har du slengt på en 0 for mye der? Og mye av det du planlegger å ha i blir jo ødelagt når det detter i bakken. Anonymkode: 18c0d...86b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #10 Skrevet 8. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har du slengt på en 0 for mye der? Og mye av det du planlegger å ha i blir jo ødelagt når det detter i bakken. Anonymkode: 18c0d...86b Ikke på plen feks Anonymkode: 3fccb...cd3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #11 Skrevet 8. august 2019 Vi hadde pinata til 5 åringen. Det var stor suksess. Så kjør på! Anonymkode: 120e7...063
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #12 Skrevet 8. august 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sminke og neglelakk som dere skal slå løs på før alt faller i bakken...? Har du tenkt nøye gjennom dette? Anonymkode: 5ebda...c4f Ja😁 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Har du slengt på en 0 for mye der? Og mye av det du planlegger å ha i blir jo ødelagt når det detter i bakken. Anonymkode: 18c0d...86b Så morsom og smart du er, spesielt mtp om jeg har slengt på en null for mye. Det er bare én null, så det er liksom ikke matematisk mulig at det er én null for mye😉 Jeg har ikke kjøpt noe som helst som kan bli ødelagt. Det er også teppe der det faller, så det faller ikke så hardt😉 Anonymkode: 5bf1b...bf7
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #13 Skrevet 8. august 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde nok blitt litt overrasket om dette stod på programmet i trettiårslag, da jeg finner det litt barnslig i likhet med stol-leken, skattejakt og fiskedam. Men for all del, om du synes det er gøy så kjør på. Anonymkode: ecf03...b7a Samme her Anonymkode: e14c7...05b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #14 Skrevet 8. august 2019 Kleint. Men om du synes det er gøy, så er vel vennene dine av samme kaliber. Anonymkode: fbff1...158
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #15 Skrevet 8. august 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja😁 Så morsom og smart du er, spesielt mtp om jeg har slengt på en null for mye. Det er bare én null, så det er liksom ikke matematisk mulig at det er én null for mye😉 Jeg har ikke kjøpt noe som helst som kan bli ødelagt. Det er også teppe der det faller, så det faller ikke så hardt😉 Anonymkode: 5bf1b...bf7 Takk for utfyllende og godt svar. Som du leser, er flertallet mot. Dersom det er feil svar for deg, forstår jeg ikke hvorfor du spurte i første omgang. Anonymkode: 18c0d...86b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #16 Skrevet 8. august 2019 Min venninne og jeg fikk pinjata som en dal av en gave da vi hadde trettiårslag for ikke lenge siden. Det var faktisk fantastisk gøy, spesielt etter et par drinker. Vi var godt blandet i alder, alt fra 20-60+, og alle hadde det moro med dette (spesielt gøy å se to brisne trettiåringer slå løs på noe i blinde). Syns du skal kjøre på og drite i hva andre syns. Du kjenner deg selv og dine venner best og vet nok hva som vil falle i smak og ikke. Gratulerer så mye med dagen, forresten 😊 Anonymkode: fd5f5...85b
Løvinnens Skrevet 8. august 2019 #17 Skrevet 8. august 2019 Synes det høres kjempe gøy ut😁 Unikt og heldige de som får så fine ting.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #18 Skrevet 8. august 2019 Kjør på! Man får ikke mer morro enn man lager selv 😂 Anonymkode: f9500...37b
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #19 Skrevet 8. august 2019 Ja! Det er blitt en trend nå de siste årene. Veldig morsomt både for voksne og barn Anonymkode: 2f8b4...a0f
Superdolly Skrevet 8. august 2019 #20 Skrevet 8. august 2019 Jeg hadde syntes det var kjempegøy, men jeg tenker også at sminke og neglelakk lett kan bli ødelagt av å bli slått på. Vi har hatt pinjata i noen barneselskaper, og innholdet blir grundig most for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #21 Skrevet 8. august 2019 Pinjata kan du godt ha, men som noen over sa: tenk nøye igjennom hva du har oppi. Ikke så gøy hvis en av gjestene slår istykker både pinjataen og negellakken/sminken, og det spruter utover gjester og inventar. Anonymkode: f1544...776
Anonym bruker Skrevet 8. august 2019 #22 Skrevet 8. august 2019 Om det er sminke av god kvalitet ikke bare ræl så er det jo alltid kjekt å få smågaver. Men ville heller hatt pakkeleken slik at ikke gavene blir ødelagt. Anonymkode: eb4c8...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå