Gå til innhold

Ting som får deg til å sveipe til venstre på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del er det dessverre utrolig mye.
Bortsett fra hvis utseende absolutt ikke tiltaler meg er det bl.a.:

At han beskriver seg selv som "leken"
Bare ett bilde av seg selv
Masse bilder av sitater, dingser og intetsigende greier
Bilde av ham selv i bil
Ekstremt nært bilde av ham selv
Nærbilde av ham selv tatt nedenra
Bilde av nakne kroppsdeler
At han har på seg en eller flere av disse tingene: singlet, caps, hettegenser, crocs, gullkjede, cowboyhatt, short som rekker til nedenfor knærne
Bilde av motorsykkel
Bilde av ham selv sammen med andre mennesker

Jeg liker profiler med fine bilder, kanskje i svart-hvitt, helst mange bilder der han er i ulike situasjoner, for eksempel i jobbsammenheng, på restaurant, på ferie, på ski, osv. Vil også gjerne se bilder av ham UTEN noe på hodet (så man vet om han har hår elller ikke (selv om skallet/ikke skallet er OK begge deler) og der hajn smiler med åpne munn, så man vet om han har tenner.

Hva med dere?

Anonymkode: a2fbe...0db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som du. Faktisk alle disse punktene.

Samt: manglende bilde, bilde der han holder opp storfisk, bilder der han og kompisene er fulle og gjør grimaser, bilder med fotballeffekter (flagg, skjerf osv fra yndlingsklubben), bilder tatt på treningsstudio, i senga eller på badet, bilder tatt med dårlig selfiefunksjon der han skjeler eller ikke fokuserer på kamera. (Du vet sånn når man ser på sitt eget speilbilde i selfien.) 

Seksuelle hentydninger i beskrivelsen er også no-no, og fraser som «klar for en flørt». 

Anonymkode: b98a4...7d0

Skrevet

Jeg må bare spørre siden jeg aldri gar vært på tinder. Er det bare bildene dere kan vurdere etter, ikke ting som bosted, barneønsker, inntekt, interesser, politisk tilhørighet osv?

Den gangen jeg brukte noe liknende var det ikke alle som hadde bilde en gang. Jeg tror ikke jeg hadde det selv (snart 20 år siden). Da betydde utseendet minimalt for om vi opprettet kontakt, men jeg silte ut alle dom ikke var i jobb, de som ikke ville ha barn, som var veldig overvektige og som var alt for opptatt av fotball blandt annet. Jeg har egentlig aldri spurt hvilke kriterier mannen sorterte etter, men tror det var noe liknende.

Anonymkode: 46de4...9d5

Skrevet

Bilder i bar overkropp

Champagne bilder

Partybilder

Kun ett bilde

Bilder med barna sine

Bilder fra treningsstudio

Slalombilder/ langrenn

Holde tale i dress bilder

Teite ansiktsuttrykk, altså gjøre seg til.

Bilder av katten/bikkja

Sitater

Bilder tatt i speilet på badet

Anonymkode: fd5b8...eaa

Skrevet

Selfie i bil

selfie på fest

bilde av øl

bilder av hund

«Jeg er gift»

«liker sofakos»

Selfie på stranden

feriebilder

Anonymkode: e40b0...bae

Skrevet

synes jenter alltid klager på gutter bare går etter utseendet, leser jeg her, så er ikke jentene noe bedre

Anonymkode: 762cd...7e1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

synes jenter alltid klager på gutter bare går etter utseendet, leser jeg her, så er ikke jentene noe bedre

Det er faktisk ikke noen som skriver at utseende er hovedgrunnen til at de velger bort noen, men type bilder mennene legger ut.

Anonymkode: 3e208...155

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg må bare spørre siden jeg aldri gar vært på tinder. Er det bare bildene dere kan vurdere etter, ikke ting som bosted, barneønsker, inntekt, interesser, politisk tilhørighet osv?

Den gangen jeg brukte noe liknende var det ikke alle som hadde bilde en gang. Jeg tror ikke jeg hadde det selv (snart 20 år siden). Da betydde utseendet minimalt for om vi opprettet kontakt, men jeg silte ut alle dom ikke var i jobb, de som ikke ville ha barn, som var veldig overvektige og som var alt for opptatt av fotball blandt annet. Jeg har egentlig aldri spurt hvilke kriterier mannen sorterte etter, men tror det var noe liknende.

På Tinder står det ikke så mye på profilen. Det er i stikkordsform.

På Sukker er det hundrevis av spørsmål å besvare for å finne en match. Tror det er sånn på Møteplassen også.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

På Tinder står det ikke så mye på profilen. Det er i stikkordsform.

På Sukker er det hundrevis av spørsmål å besvare for å finne en match. Tror det er sånn på Møteplassen også.

Er det egentlig sån at tinder er for sex og sukker og møteplassen for kjæreste?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Er det egentlig sån at tinder er for sex og sukker og møteplassen for kjæreste?

Tja. Folk på Tinder kan også ha kjæreste som mål, men det er der jeg har fått flest meldinger av typen «har du tid på fredag mellom 1700 og 2200?» - åpenbart et forslag om kun uforpliktende sex.

Og på Sukker har jeg hatt flere samtaler osv, og endt opp med å avtale dater. Der lar søkemotoren deg få se dem som passer deg, i stedet for alle i den alderen som beginner seg i området.

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eh. Nei. 

Partybilder, bilder fra fotballturer i England eller bilder fra fisketurer forteller meg om fyrens interesser og personlighet. Og siden jeg ikke deler disse interessene, sveiper jeg vekk. Ingen av oss vil kaste bort tiden på folk vi ikke passer sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...