Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #1 Skrevet 5. august 2019 For min del er det dessverre utrolig mye. Bortsett fra hvis utseende absolutt ikke tiltaler meg er det bl.a.: At han beskriver seg selv som "leken" Bare ett bilde av seg selv Masse bilder av sitater, dingser og intetsigende greier Bilde av ham selv i bil Ekstremt nært bilde av ham selv Nærbilde av ham selv tatt nedenra Bilde av nakne kroppsdeler At han har på seg en eller flere av disse tingene: singlet, caps, hettegenser, crocs, gullkjede, cowboyhatt, short som rekker til nedenfor knærne Bilde av motorsykkel Bilde av ham selv sammen med andre mennesker Jeg liker profiler med fine bilder, kanskje i svart-hvitt, helst mange bilder der han er i ulike situasjoner, for eksempel i jobbsammenheng, på restaurant, på ferie, på ski, osv. Vil også gjerne se bilder av ham UTEN noe på hodet (så man vet om han har hår elller ikke (selv om skallet/ikke skallet er OK begge deler) og der hajn smiler med åpne munn, så man vet om han har tenner. Hva med dere? Anonymkode: a2fbe...0db
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #2 Skrevet 5. august 2019 Samme som du. Faktisk alle disse punktene. Samt: manglende bilde, bilde der han holder opp storfisk, bilder der han og kompisene er fulle og gjør grimaser, bilder med fotballeffekter (flagg, skjerf osv fra yndlingsklubben), bilder tatt på treningsstudio, i senga eller på badet, bilder tatt med dårlig selfiefunksjon der han skjeler eller ikke fokuserer på kamera. (Du vet sånn når man ser på sitt eget speilbilde i selfien.) Seksuelle hentydninger i beskrivelsen er også no-no, og fraser som «klar for en flørt». Anonymkode: b98a4...7d0
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #3 Skrevet 5. august 2019 Jeg må bare spørre siden jeg aldri gar vært på tinder. Er det bare bildene dere kan vurdere etter, ikke ting som bosted, barneønsker, inntekt, interesser, politisk tilhørighet osv? Den gangen jeg brukte noe liknende var det ikke alle som hadde bilde en gang. Jeg tror ikke jeg hadde det selv (snart 20 år siden). Da betydde utseendet minimalt for om vi opprettet kontakt, men jeg silte ut alle dom ikke var i jobb, de som ikke ville ha barn, som var veldig overvektige og som var alt for opptatt av fotball blandt annet. Jeg har egentlig aldri spurt hvilke kriterier mannen sorterte etter, men tror det var noe liknende. Anonymkode: 46de4...9d5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #4 Skrevet 5. august 2019 Bilder i bar overkropp Champagne bilder Partybilder Kun ett bilde Bilder med barna sine Bilder fra treningsstudio Slalombilder/ langrenn Holde tale i dress bilder Teite ansiktsuttrykk, altså gjøre seg til. Bilder av katten/bikkja Sitater Bilder tatt i speilet på badet Anonymkode: fd5b8...eaa
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #5 Skrevet 5. august 2019 Selfie i bil selfie på fest bilde av øl bilder av hund «Jeg er gift» «liker sofakos» Selfie på stranden feriebilder Anonymkode: e40b0...bae
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #6 Skrevet 5. august 2019 synes jenter alltid klager på gutter bare går etter utseendet, leser jeg her, så er ikke jentene noe bedre Anonymkode: 762cd...7e1
Anonym bruker Skrevet 5. august 2019 #7 Skrevet 5. august 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: synes jenter alltid klager på gutter bare går etter utseendet, leser jeg her, så er ikke jentene noe bedre Anonymkode: 762cd...7e1 Det er faktisk ikke noen som skriver at utseende er hovedgrunnen til at de velger bort noen, men type bilder mennene legger ut. Anonymkode: 3e208...155
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #8 Skrevet 6. august 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg må bare spørre siden jeg aldri gar vært på tinder. Er det bare bildene dere kan vurdere etter, ikke ting som bosted, barneønsker, inntekt, interesser, politisk tilhørighet osv? Den gangen jeg brukte noe liknende var det ikke alle som hadde bilde en gang. Jeg tror ikke jeg hadde det selv (snart 20 år siden). Da betydde utseendet minimalt for om vi opprettet kontakt, men jeg silte ut alle dom ikke var i jobb, de som ikke ville ha barn, som var veldig overvektige og som var alt for opptatt av fotball blandt annet. Jeg har egentlig aldri spurt hvilke kriterier mannen sorterte etter, men tror det var noe liknende. Anonymkode: 46de4...9d5 På Tinder står det ikke så mye på profilen. Det er i stikkordsform. På Sukker er det hundrevis av spørsmål å besvare for å finne en match. Tror det er sånn på Møteplassen også. Anonymkode: b98a4...7d0
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #9 Skrevet 6. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: På Tinder står det ikke så mye på profilen. Det er i stikkordsform. På Sukker er det hundrevis av spørsmål å besvare for å finne en match. Tror det er sånn på Møteplassen også. Anonymkode: b98a4...7d0 Er det egentlig sån at tinder er for sex og sukker og møteplassen for kjæreste? Anonymkode: 46de4...9d5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #10 Skrevet 6. august 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er det egentlig sån at tinder er for sex og sukker og møteplassen for kjæreste? Anonymkode: 46de4...9d5 Tja. Folk på Tinder kan også ha kjæreste som mål, men det er der jeg har fått flest meldinger av typen «har du tid på fredag mellom 1700 og 2200?» - åpenbart et forslag om kun uforpliktende sex. Og på Sukker har jeg hatt flere samtaler osv, og endt opp med å avtale dater. Der lar søkemotoren deg få se dem som passer deg, i stedet for alle i den alderen som beginner seg i området. Anonymkode: b98a4...7d0
Anonym bruker Skrevet 6. august 2019 #11 Skrevet 6. august 2019 23 timer siden, Anonym bruker skrev: synes jenter alltid klager på gutter bare går etter utseendet, leser jeg her, så er ikke jentene noe bedre Anonymkode: 762cd...7e1 Eh. Nei. Partybilder, bilder fra fotballturer i England eller bilder fra fisketurer forteller meg om fyrens interesser og personlighet. Og siden jeg ikke deler disse interessene, sveiper jeg vekk. Ingen av oss vil kaste bort tiden på folk vi ikke passer sammen med. Anonymkode: b98a4...7d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå