Gå til innhold

Hva er greia med buksa, shortsen osv langt oppi ræva og dåsa?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Syntes cameltoe er sexy, jeg... Går slik selv. 

Anonymkode: 41014...16d

Veldig ofte er jeg enig med deg i det ja. Men jeg tør ikke gå slik selv.

Anonymkode: 573ed...c11

Fortsetter under...

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sexy? 😂 Det er så langt unna sexy som en kan komme😂

Anonymkode: 7b5f3...488

Deg om det. 

Skrevet
På 4.8.2019 den 19.11, Anonym bruker skrev:

Syntes cameltoe er sexy, jeg... Går slik selv. 

Kan i enkelte tilfeller være enig, men nå er jeg mann da. Ikke når det ser helt ekstremt og anstrengt ut. Dvs når det er tydelig at buksa er dradd høyt med camletoe som hensikt. Men en liten antydning dersom klærne er trange og sitter naturlig, er sexy. At buksa sitter stramt, slik at "alt" vises foran er alltid sexy. Ikke vulgært i det hele tatt, bare fint.

Anonymkode: f1726...da8

Skrevet

Link til et bilde etter to? Må ærlig innrømme at jeg ikke studerer hvordan andre går kledd. 

Anonymkode: 1334f...840

Skrevet

Jeg var ungdom på 80-tallet så føler ikke helt at jeg kan tillate meg å være så veldig fordømmende overfor dagens motetrender....

Det går an å si til sine jenter at om de drar shortsen ekstra opp må de være obs på at det blir innsyn hele veien inn om de bøyer seg frem. Men ut over det vil jeg ikke blande meg, selvom det ikke er den peneste trend jeg har sett. Den er tross alt bedre enn de veldig lave jeans som viste halve trusen/g-strengen hos selv veldig unge jenter for noen år siden.

Anonymkode: fa438...730

Skrevet
På 3.8.2019 den 22.01, Anonym bruker skrev:

Det kommer jo litt an på hva du egentlig har sett. For meg så høres det jo ut som du overdriver veldig, men selv synes jeg det er fint med bukser/shorts trukket godt opp. Man får en finere midje da livet på buksa kommer høyere, man får «lenger» ben og fin form på rumpa. Det er også sexy og tiltrekkende.

Er det noe jeg ikke kan fordra så er det når damer sånn ca på din alder ++ har buksa rett under sideflesket og det bare tyter ut over buksekanten, samt når buksa henger løst under rumpeballene🤮

Anonymkode: 18401...d44

Det blir sånn når midjen ikkje er det smalaste punktet på kroppen desverre. Og det er det jo mang gamle damer på 34 + som opplever.... Buksa mi sit høgt oppe, eigentleg. Men så er det ikkje så vakkert å drive å drage opp den buksa heile tida heller.... 

Men å det går fint an å kjøpe bukser med høgt liv, uten at ein dreg den så langt opp i rumpa at ein får sopp berre av å sjå på. 

Anonymkode: d42c1...b97

Annonse

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var ungdom på 80-tallet så føler ikke helt at jeg kan tillate meg å være så veldig fordømmende overfor dagens motetrender....

Det går an å si til sine jenter at om de drar shortsen ekstra opp må de være obs på at det blir innsyn hele veien inn om de bøyer seg frem. Men ut over det vil jeg ikke blande meg, selvom det ikke er den peneste trend jeg har sett. Den er tross alt bedre enn de veldig lave jeans som viste halve trusen/g-strengen hos selv veldig unge jenter for noen år siden.

Tenkjer vi seier 15 år sidan... 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ellers heilt enig med deg eg siterte altså!!! 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert sant. 😁

Skrevet

Må ærlig talt innrømme at dette har ikke jeg lagt merke til. At kvinnfolk drar opp buksa for å lage cameltoe... Er det mote nå? 

Skrevet

Nå er vi flere her som lurer på bilde altså. 

Skrevet

Er det noe slikt dere mener? (huff, jeg googlet det faktisk! 😮 )

miley-cyrus-camel-toe-butt-cheeks-vegas-

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig i dette. Da jeg var ungdom gikk vi også med mye rart altså. Syltynne bryn, magetopp og alt for store Henry Choice bukser som vi snurpet igjen i livet og dro langt opp i rumpa. Veldig stilig...tipper denne moten som er nå forsvinner ganske så raskt ;)

Annonse

Skrevet

Har ikke lagt merke til dette, jeg🙈 Synes selv camel toe er ulekkert, men mannen synes det er sexy når treningstightsen glir opp. 

Anonymkode: 6141d...7ae

Skrevet

Har forsøkt å finne noen bilder, men det som ligger på nett er bare overdrevet og trashy. Finner noen bikinibilder men det var ikke det jeg tenkte på i utgangspunktet. Temaet var vel å trekke buksa opp slik at mye vises. Det jeg tenkte på var at da sitter buksa som oftest "riktig". Det mest typiske jeg ser for meg er en bukse i mykt stoff med snøring i livet. Spesielt dersom kroppstypen er litt kraftig nedentil, og med smalt liv, da vil buksa, dersom den sitter "riktig", vise "alt" foran. Dersom stoff/søm/anatomi gjør at det i tillegg antydes en cameltoe helt nederst, er det bare sexy og fint. Slik tenker nå jeg da. 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke lagt merke til dette, jeg🙈 Synes selv camel toe er ulekkert, men mannen synes det er sexy når treningstightsen glir opp. 

Anonymkode: 6141d...7ae

Jeg tenker nok ganske likt med mannen din der, feminint og sexy 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...