Gå til innhold

Hva er greia med buksa, shortsen osv langt oppi ræva og dåsa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vel forstått at det er mote, men det ser jo så ubehagelig ut, og ikke synes jeg det er så pent heller, man ser jo alt, spesielt foran. Jeg har vel blitt for gammel (34😱), men hva syns dere om denne moten på jentene? 

Anonymkode: 0730d...fe2

Fortsetter under...

Skrevet

Du er for gammel, ja..👵🏼

Anonymkode: 18401...d44

Skrevet

Det har jeg skjønt at jeg er, men hva syns du selv da?

Hi

Skrevet

Det er helt grusomt! 

Stygt

Vulgært

Påtrengende

flaut

uhygienisk.

Hilsen 29-åring.

Anonymkode: adb52...7be

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jeg skjønt at jeg er, men hva syns du selv da?

Hi

Det kommer jo litt an på hva du egentlig har sett. For meg så høres det jo ut som du overdriver veldig, men selv synes jeg det er fint med bukser/shorts trukket godt opp. Man får en finere midje da livet på buksa kommer høyere, man får «lenger» ben og fin form på rumpa. Det er også sexy og tiltrekkende.

Er det noe jeg ikke kan fordra så er det når damer sånn ca på din alder ++ har buksa rett under sideflesket og det bare tyter ut over buksekanten, samt når buksa henger løst under rumpeballene🤮

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer jo litt an på hva du egentlig har sett. For meg så høres det jo ut som du overdriver veldig, men selv synes jeg det er fint med bukser/shorts trukket godt opp. Man får en finere midje da livet på buksa kommer høyere, man får «lenger» ben og fin form på rumpa. Det er også sexy og tiltrekkende.

Er det noe jeg ikke kan fordra så er det når damer sånn ca på din alder ++ har buksa rett under sideflesket og det bare tyter ut over buksekanten, samt når buksa henger løst under rumpeballene🤮

Alle som har buksa høyt opp får gravidmage uke 25. Og 19 kg ekstra fett. 

Annonse

Skrevet

Altså.. en skikkelig «cameltoe» er ikke pent uansett alder og vekt 😂

Anonymkode: ec63a...73b

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Wtf? Hvor er det du henger?!

Skrevet

Jeg bruker å ha buksa langt opp, har gjort det hele livet(er 33 år), jeg synes det er fint og mer behagelig enn å ha buksen på hofte benet. 

Litt artig at det har blitt mote for jeg har blitt ertet litt for dette🤣 men jeg er veldig tynn så jeg får ikke gravid mage som hun over her skriver, synes Ingen får det egentlig jeg da.

Anonymkode: 068ef...7af

Skrevet

Det ser helt jøblig ut. Et gufs fra 80-tallet, bare enda verre. 

Anonymkode: 086f7...b48

Skrevet

Jeg har sett det på samtlige tenåringer/20 åringer i sommer. Greit med høyt liv på buksa, men det går jo opp i dåsa og ræva på de som går med det sånn, ser jo kontur av hvordan underliv man har jo, det syns jeg ikke er pent. 

Og alle på min alder har hengemage med buksa under valken? Jeg har gjerne bukse med høyt liv for å skjule den valken jeg har, men har da genser over buksa og ikke nedi, for det syns jeg ikke er pent.

Ser mange ung jenter som har litt ekstra som har disse klærne med høyt liv og buksa oppi dåsa og jeg syns ikke det er så lekkert.

Hi

Skrevet

Enig end deg her, hi.

Det er fint å ha buksene høyt opp, men da må det være bukser med høyt liv. Men for meg virker det som enkelte tar en low waist bukse og drar den laaaaangt over sine grenser. Ikke bare ungdommer, men små jenter også. Tar de små shortsene sine og draaaaaaar de opp!

Skal man ha en bukse over hoftene, så må man kjøpe seg en som har det snittet! 

Anonymkode: 8da02...ef3

Skrevet

Det er grusomt. Spesielt med bukser med mye stretch (eller hvordan det skrives) , og den som har den på i tillegg har g-streng. Buksa langt inni rumpa og dissende rumpeballer bak, og tytende kjønnslepper fremme. Grøss . Tror egentlig ikke helt de ser hvordan det ser ut.

Anonymkode: f391e...7a2

Annonse

Skrevet

Like stygt nå som på 80-tallet. Vulgært. 

Anonymkode: 0be49...dbb

Skrevet

Jeg har vært en uke på fotballcup denne sommeren, og har vært nært vitne til denne galskapen. 

Så og si alle jentene gikk med shortsen dratt langt opp i oppioppi... noen så langt at når de bøyde seg så man jo rett hjem.

Jeg var med et guttelag, og de begynte å kommentere dette etterhvert.  De lurte på om det ikke måtte være ubehagelig og at det rett og slett var stygt.

Går jo ann å overlate noe til fantasien,tenker jeg.

Anonymkode: 09a91...fd7

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når buksa er dratt så langt opp man klarer, så blir rumpa sååååååå lang og stygg. Nei veg du hva, det er lite sexy altså.

Anonymkode: d990f...1ae

Skrevet

Helt enig! Samme med de som skjørtet i den høyden. Ser jo gravide ut!

Anonymkode: 0d37f...8f8

Skrevet

Har lagt merke til det samme. Og grusomt feite, firkanta, svarte øyebryn. Ser jo helt sirkus ut. 

Anonymkode: ebb82...653

Skrevet

Skjønner ikke at det skal være så fint med lang rumpe?

Anonymkode: 05524...108

Skrevet

Det er grusomt. Spesielt med bukser med mye stretch (eller hvordan det skrives) , og den som har den på i tillegg har g-streng. Buksa langt inni rumpa og dissende rumpeballer bak, og tytende kjønnslepper fremme. Grøss . Tror egentlig ikke helt de ser hvordan det ser ut.

Anonymkode: f391e...7a2

Det er vel som med hvite tights, de som bruker det synes de ser ok ut når de står rolig foran et speil, de aner ikke hvor grusomt det ser ut når de begynner å bevege seg ;)

Anonymkode: 558ef...7bd

Skrevet

Da var det flere som har lagt merke til hva jeg har sett og mener. Jeg har 3 jenter selv og håper den moten blir borte snart😂 8 åringen dro shortsen sin litt langt opp, spurte hvorfor, alle gikk sånn sa hun. Forklarte at hun er litt liten for det og at det ikke ser pent ut, hun så det selv.

Hi

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mye heller lovehandles og sæggeræv en cameltoe og dinglerumpe! 😂

Anonymkode: 8da02...ef3

Skrevet

Syntes cameltoe er sexy, jeg... Går slik selv. 

Anonymkode: 41014...16d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Syntes cameltoe er sexy, jeg... Går slik selv. 

Anonymkode: 41014...16d

Sexy? 😂 Det er så langt unna sexy som en kan komme😂

Anonymkode: 7b5f3...488

Skrevet

Ser unge jenter som spiller håndball og fotball med shortsene de bruker til det og det er jo helt hinsides. Ser jo ikke behagelig ut en plass. Syns jo generelt jenter har små shortser når det kommer til disse idrettene de trenger jo absolutt ikke å gjøre det verre 

Anonymkode: ece0d...9bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...