Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #1 Skrevet 3. august 2019 Fant ut nylig at jeg står oppført som risiko etter at jeg fikk kopi av gjenpartbrev etter ei bestilling på nett. Dette synes jeg er merkelig for jeg har aldri fått en purring på regning,, jeg har 80% nedbetalt hus til over snittet verdi og 800000 på sparekonto. Men tar en master nå, så har to år uten inntekt men får stipend og studielån. Synes det er ekkelt hvis jeg blir sett på en risikogjest av personalet på ferien. Vi skal bo på et snobbete hotell i Italia. Ikke jeg som har valgt hotell. Anonymkode: 7feb2...833
sug lut Skrevet 3. august 2019 #2 Skrevet 3. august 2019 Hvilken rolle spiller det? Og stuepiken har uansett ikke sett kredittvurdering av deg.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #3 Skrevet 3. august 2019 Nei det har jeg aldri hørt om. Og jeg har jobbet på flere «fine» hoteller. Anonymkode: 8542f...08f
prekæs Skrevet 3. august 2019 #4 Skrevet 3. august 2019 (endret) Det syns jeg er merkelig, men forundrer meg ikke. Selv har jeg forresten fått slike brev, hvis det er en stund siden jeg brukte klarnakontoen min. Endret 3. august 2019 av prekæs
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #5 Skrevet 3. august 2019 Nei, hoteller kredittsjekker deg ikke. Men de tar kort-opplysningene dine. Grunnen til at du står oppført som risiko er nok at du er uten inntekt. Lån og stipend regnes ikke som inntekt. Anonymkode: 08b16...e84
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #6 Skrevet 3. august 2019 Ok, takk for svar. Har bare litt angst for sånne hotell. Føler man blir så vurdert😅 Ikke at jeg vil fremstå som dronningen av Saba😄 HI Anonymkode: 7feb2...833
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #7 Skrevet 3. august 2019 Men står det i brevet at det er hotellet som har sjekket deg..? Det skal jo stå hvem som har kredittsjekket deg. skjønner ikke helt hvorfor du velger et slikt hotell om du ikke liker det.. ferie er til for å slappe av. Anonymkode: a94ea...698
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #8 Skrevet 3. august 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok, takk for svar. Har bare litt angst for sånne hotell. Føler man blir så vurdert😅 Ikke at jeg vil fremstå som dronningen av Saba😄 HI Anonymkode: 7feb2...833 Så lenge du betaler for deg og ikke oppfører deg som en dritt er det virkelig ingen på de hotellene som vurderer deg. Du er levebrødet deres. Anonymkode: dfcbd...5f3
Anonym bruker Skrevet 3. august 2019 #9 Skrevet 3. august 2019 Skal dem kredittsjekke deg så du du gi dem personnummeret ditt. Og det gjør man vel ikke til ett hotell? Anonymkode: e8b36...243
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå