Gå til innhold

Handler dere i tax-free eller rett hjem etter ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eventuelt forhåndsbestiller du?

Jeg synes ikke godteriet er så billig.

Anonymkode: ec82d...ce3

Skrevet

Kjøper det i oslo, røyk, snus, og ett par fine flasker ett eller annet til barskapet.  Snop kjøper vi ikke

Skrevet

Hvis vi handler taxfri er det et par flasker vin. Noen ganger kjøper vi noen lokale flasker eller vi kjøper noen flasker på Gardermoen. 

Ungene liker en spessiell type godteri som de kjøper litt av, ellers handler vi ikke tobbakk eller godteri.

Anonymkode: 83660...428

Skrevet

Ingen av oss røyker eller snuser, men vi pleier ta med kvoten av vin, kjekt å ha. Jeg drikker ikke alkohol heller, og mannen drikker sjelden, men en flaske vin er fin å gi bort også.

Ellers handler vi alltid deo, de har billigere deo enn i parfymeriet og veldig ofte sånt ta 3 betal for 2 tilbud på toppen. Så det blir alltid med hjem.

Hender vi handler noe snop, men da gjerne ting som ikke er så lett å få tak i hjemme.

Anonymkode: e52d4...4f5

Skrevet

Klikk og hent. 

Vin, sjokkis av og til, flakse kognac til svigerfar. 

Skrevet

Kjøper aldri på taxfree. Handler ofte lokalt og tar med. 

Anonymkode: eb7d6...c72

Skrevet

Om formålet er å kjøpe billigere varer så er vel tobakk og sprit sikkerstikket. Jeg handlet ikke på tax free da vi kom hjem fra syden da det er billigere i Sverige. Kan sikkert få dyre rødvinflasker billigere enn på polet, men jeg klarer meg fint med de til 150 kr stykket :)

Anonymkode: 280d9...4b7

Skrevet

Klikk og hent.  Rødvin, champagne + sprit hver gang vi reiser. Kjøper gode viner hvor jeg sparer en del penger på taxfree.

Anonymkode: 5ea9f...0d8

Skrevet

Fyller kvoten med vin og øl som ellers ville blitt litt dyrt i hverdagen. Og en stor Toblerone, hver gang 😉

Anonymkode: e1506...a8c

Skrevet

Handler så godt som aldri på taxfree. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle gjøre det. 

Anonymkode: 30e94...ea7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...