Gå til innhold

Tips til GOD, men rimelig rammemadrass/kontinental?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ny seng, men har ikke penger til å kjøpe noe dyrt (skilsmisse) 

så trenger tips til en rimelig, men likevel god seng. Ikke altfor myk, men ikke sånn at man kjenner fjærene pga tynn madrass heller...

Anonymkode: 4b3a7...fb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes dessverre ikke. Gode senger er dyre. Hva med å kjøpe en brukt, og legge penger i en god overmadrass? Vet det høres litt ekkelt ut å kjøpe brukt seng, men det finnes en del som selger senger som kun har stått på gjesterom f.eks. Du ser fort om sengen er godt eller lite brukt...

Anonymkode: 04f15...62c

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes dessverre ikke. Gode senger er dyre. Hva med å kjøpe en brukt, og legge penger i en god overmadrass? Vet det høres litt ekkelt ut å kjøpe brukt seng, men det finnes en del som selger senger som kun har stått på gjesterom f.eks. Du ser fort om sengen er godt eller lite brukt...

Jo det går jo an, men skulle helst hatt den i morgen 😕 men takk for tips!

Skrevet (endret)

IKEA er svaret. 

Jeg har rammemadrass liggende oppå kommoder, pluss et regulerbart bein i innerste hjørne, mot vegg. Kan ev skru opp en list ( eller lekt 36x36 mm på tre-fagspråk) slik at denne er i samme høyde som kommodene. 

Oppå rammemadrassen (en temmelig rimelig en fra IKEA), har jeg den dyreste delen av senga: en skikkelig god overmadrass. 

Oppbevaring og seng i ett, i husets minste soverom. 

Endret av Petra Prøvedukke
Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo det går jo an, men skulle helst hatt den i morgen 😕 men takk for tips!

Ok, da er det kanskje ikke så lett å få tak i sånn på sparket 😕 Men da hadde jeg gjort som hun over her foreslår. Ikea sine senger er vel de du får mest kvalitet for pengene. Kjøp en rimelig en, og en skikkelig god overmadrass 👍🏻

Skrevet

Takk for tips om IKEA! Da skal jeg sjekke ut hva de har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...