Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #1 Skrevet 30. juli 2019 Har dere det? Hvis ja, hvorfor? Hvis ikke, hvorfor ikke? Anonymkode: bb18c...04c
amandine Skrevet 30. juli 2019 #2 Skrevet 30. juli 2019 Nei, det har vi ikke og det kommer vi aldri til å ha. Jeg liker et gulv som kan vaskes. Det kommer alltids et eller annet ned på gulvet, og jeg synes tepper med potensial for gamle matrester er litt ekkelt. Men det er nå bare meg, vi har ikke gulvtepper i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #3 Skrevet 30. juli 2019 Har ingen tepper i huset i det hele tatt. Med barn i hus blir det mye bøss på gulvet og vi snakket faktisk nettopp om hvor ekkelt det er med tepper under matbordet. Det er jo så mye enklere å tørke opp med en klut enn å dra frem støvsugeren hver dag. Anonymkode: 3af00...7d6
Superdolly Skrevet 30. juli 2019 #4 Skrevet 30. juli 2019 Ikke vi heller, av samme grunn som de to andre som har svart. Mye enklere å gjøre rent et glatt gulv for matsøl enn et teppe.
*Miss Marple* Skrevet 30. juli 2019 #5 Skrevet 30. juli 2019 Nei, vi har ikke tepper noen steder i huset. Det er tungvint og uhygienisk. Og ikke særlig fint.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #6 Skrevet 30. juli 2019 Vi hadde det før vi fikk barn, nå er eldste barnet 18 år så det er noen år siden Det er mye lettere å holde rent med bare gulv. En periode når barna er små må det jo moppes under bordet etter hvert eneste måltid. Anonymkode: a5093...3ac
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #7 Skrevet 30. juli 2019 Det gir mye jobb og er ikke nødvendig, så nei, det har vi ikke. Anonymkode: 64545...33c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #8 Skrevet 30. juli 2019 Vi har det. Både under spisestua og under sofa'en. Syntes der blir kaldt uten tepper, og de kan lett støvsuges. Kommer aldri til å slutte å bruke tepper. Anonymkode: be4f2...ecc
the amazing spidermamma Skrevet 30. juli 2019 #9 Skrevet 30. juli 2019 Nei, så lenge småbiter av fiskegrateng, kjøttsaus og havregrøt har en tendens til å havne på gulvet, så vil jeg ikke utsette meg for teppe under spisebordet. Kanskje når ungene blir store?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #10 Skrevet 30. juli 2019 Ja det har vi, men nå er spisestua mest til pynt. Spiser bare på kjøkkenet. Bruker spisestua om vi har folk på middag eller feirer noe Anonymkode: 82a7d...867
sug lut Skrevet 30. juli 2019 #11 Skrevet 30. juli 2019 1 time siden, amandine skrev: Nei, det har vi ikke og det kommer vi aldri til å ha. Jeg liker et gulv som kan vaskes. Det kommer alltids et eller annet ned på gulvet, og jeg synes tepper med potensial for gamle matrester er litt ekkelt. Men det er nå bare meg, vi har ikke gulvtepper i det hele tatt. Samme her og samme begrunnelse.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #12 Skrevet 30. juli 2019 Nei, vi spiser gjerne ved bordet og tanken på matrester ol i et teppe som aldri går helt bort. Æsj! Anonymkode: ac0db...b50
tante grusom master of law Skrevet 30. juli 2019 #13 Skrevet 30. juli 2019 Vi har heller ikke gulvtepper, av samme grunner som allerede er nevnt.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #15 Skrevet 30. juli 2019 Vi har teppe under spisebordet. 3 åringen sitter på enden , og der er det ikke teppe under 😊 Anonymkode: f35d2...7e9
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #16 Skrevet 30. juli 2019 Ingen tepper i huset nei. Enklere og vaske og slikt og😊 Anonymkode: 0e40d...2de
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #17 Skrevet 30. juli 2019 Har teppe under bordene ja, men har ikke problem med at mat havner på gulvet. Jeg har dårlig hørsel og trenger at huset gir dempet klang for å høre bedre. Derfor har jeg både gulvtepper, gardiner og masse bilder, putet og pledd overalt. Prøvde en periode uten teppe under spisebordet, men det ble så nakent og rart at jeg klarte ikke å gjøre det noe lenge før teppet var på plass igjen 😁 Anonymkode: 109b8...591
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #18 Skrevet 30. juli 2019 Jeg har tepper alle steder bortsett fra under kjøkkenbordet. Der spises de fleste måltider, så det er uproblematisk. Hus uten tepper er bare hus, kaldt og upersonlig. Litt som hus uten gardiner. Teppene blir vasket ved uhell, ellers ved behov. Byttes ut av og til, og kjører rene materialer som ull som er selvrensende og mye mer hygenisk enn ekle akryltepper. Anonymkode: 92643...e76
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #19 Skrevet 30. juli 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har tepper alle steder bortsett fra under kjøkkenbordet. Der spises de fleste måltider, så det er uproblematisk. Hus uten tepper er bare hus, kaldt og upersonlig. Litt som hus uten gardiner. Teppene blir vasket ved uhell, ellers ved behov. Byttes ut av og til, og kjører rene materialer som ull som er selvrensende og mye mer hygenisk enn ekle akryltepper. Anonymkode: 92643...e76 Haha, du hadde daua om du kom til meg 🤣kun gardiner på soverom og kjøkken, og ikke et gulvteppe å oppdrive. Anonymkode: 3af00...7d6
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #20 Skrevet 30. juli 2019 5 hours ago, Anonym bruker said: Har teppe under bordene ja, men har ikke problem med at mat havner på gulvet. Jeg har dårlig hørsel og trenger at huset gir dempet klang for å høre bedre. Derfor har jeg både gulvtepper, gardiner og masse bilder, putet og pledd overalt. Prøvde en periode uten teppe under spisebordet, men det ble så nakent og rart at jeg klarte ikke å gjøre det noe lenge før teppet var på plass igjen 😁 Anonymkode: 109b8...591 Da kan jeg anbefale å kjøpe gulvbeskytter og ha på teppet.. Feks https://www.ikea.com/no/no/p/kolon-gulvbeskytter-44881100/ Vi bruker denne på tregulv under tripp trapp for å unngå skrapemerker Anonymkode: 54117...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå