Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #26 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er da ingen andre enn deg som har nevnt skilsmisse? Det er naturlig at hi vil finne ut hva som skjer i forholdet sitt. Anonymkode: 797d7...649 Jo, det har HI selv sagt. Da får du følge bedre med. «Om han har løyet er det over....bare trist vi har en baby på 2 mnd». Anonymkode: 6e48d...4af
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #27 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg ba han logge seg inn når jeg fant dette ut, men han nektet...var uaktuelt at jeg skulle lese mld fra ting gan hadde skrevet før vi ble sammen. Skal lage meg falsk konto å se når han ble medlem med den brukeren han har. Om han har skrevet mld der inne nylig er dette forholdet over. Anonymkode: be445...4ba Nei du trenger jo ikke LESE de, men du kan jo se fra når de er skrevet... Har vært der du er, det er ikke gøy, men er det en ting jeg har lært så er det at magefølelsen stort sett alltid stemmer... Anonymkode: 9e568...e58
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #28 Skrevet 30. juli 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei du trenger jo ikke LESE de, men du kan jo se fra når de er skrevet... Har vært der du er, det er ikke gøy, men er det en ting jeg har lært så er det at magefølelsen stort sett alltid stemmer... Anonymkode: 9e568...e58 Nei dette er vanskelig, fikk du lov å gå inn å se? Han sier han ikke stoler på at jeg bare kommer til å se fra når se ble skrevet og at han ikke vil jeg skal lese ting gan skrev før vi ble sammen. Jeg bare klarer ikke tro på dette:( forholdet vårt har før dette vært preget av tillitsbrudd og smålyving så jeg klarer ikke stole på han i utgangspunktet. Anonymkode: be445...4ba
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #29 Skrevet 30. juli 2019 Ser at man kan se når folk ble bruker der inne så får vel lage meg en falsk profil å finne det ut. Anonymkode: be445...4ba
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #30 Skrevet 30. juli 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei dette er vanskelig, fikk du lov å gå inn å se? Han sier han ikke stoler på at jeg bare kommer til å se fra når se ble skrevet og at han ikke vil jeg skal lese ting gan skrev før vi ble sammen. Jeg bare klarer ikke tro på dette:( forholdet vårt har før dette vært preget av tillitsbrudd og smålyving så jeg klarer ikke stole på han i utgangspunktet. Anonymkode: be445...4ba Han kan jo vise deg profilen sin? Der står det jo alt fra når han meldte seg inn til aktivitet. På ‘min side’ e.l. Anonymkode: 797d7...649
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #31 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei dette er vanskelig, fikk du lov å gå inn å se? Han sier han ikke stoler på at jeg bare kommer til å se fra når se ble skrevet og at han ikke vil jeg skal lese ting gan skrev før vi ble sammen. Jeg bare klarer ikke tro på dette:( forholdet vårt har før dette vært preget av tillitsbrudd og smålyving så jeg klarer ikke stole på han i utgangspunktet. Anonymkode: be445...4ba Jeg tenker som så at dersom det er viktig for deg, for at du skal kunne stole på han, så spiller det ingen rolle om du ser hva han har skrevet tidligere. Jeg fant ut av en hel masse pga stalkingevnene mine, så jeg gikk inn å leste uten at han visste det. Men når det dukka opp en mailkonto så henta jeg ipaden, slang den i fanget hans og sa han hadde to sekunder på seg til å skrive inn passordet og gi den tilbake til meg. Det var ikke oppe til diskusjon... Anonymkode: 9e568...e58
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #32 Skrevet 30. juli 2019 han nekter å logge seg inn så jeg får se,det var visst helt uaktuelt. Vil ikke lage bruker men føler jeg bare må finne ut av dette for å få ro. Anonymkode: be445...4ba
Tvillingmamma2020 Skrevet 30. juli 2019 #33 Skrevet 30. juli 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: han nekter å logge seg inn så jeg får se,det var visst helt uaktuelt. Vil ikke lage bruker men føler jeg bare må finne ut av dette for å få ro. Anonymkode: be445...4ba Send meg brukernavnet hans så kan jeg lage profil å sjekke jeg!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #34 Skrevet 30. juli 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skriverier på nettet utgjør ikke utroskap. Det er ikke nok til at det stakkars barnet må leve med delte hjem, ste-foreldre, en jul her og en jul der, aldri feire bursdag med begge foreldre, samvær her og samvær der, og alt bare fordi at pappa hadde en konto på en nettside? Kom igjen! Skaff perspektiv her nå! Anonymkode: 6e48d...4af «Alt bare fordi at pappa hadde en konto på en nettside» - si meg, leser du samme tråd som meg her? Å gå inn i et stabilt og voksent forhold med en likeverdig partner innebærer å bygge tillit og å bygge relasjonen. Løgn har ikke noen plass i dette. Fyren har brutt tillit tidligere, og om det skjer på den ene eller den andre måten er vel lite relevant. Når man skaffer seg partner og barn oppgir man en del muligheter; bl a muligheten til å lyve og ha hemmeligheter, muligheten til å holde en bakdør på gløtt ut av forholdet et cetera. Denne mannen er ikke villig til å gå inn i et forhold. Han er bare halvveis «med». Det er ikke HIs skyld. Anonymkode: d44d8...6c1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #35 Skrevet 30. juli 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: han nekter å logge seg inn så jeg får se,det var visst helt uaktuelt. Vil ikke lage bruker men føler jeg bare må finne ut av dette for å få ro. Anonymkode: be445...4ba Han «nekter»? Det et vel rimelig opplagt at han er en stor bløffmaker... Anonymkode: d44d8...6c1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #36 Skrevet 30. juli 2019 2 minutter siden, _mammatil3_ skrev: Send meg brukernavnet hans så kan jeg lage profil å sjekke jeg! Takk for det vurderer å lage meg en bruker selv men vil helst ikke... sender deg mld om litt er bare redd for hva jeg finner ut. Anonymkode: be445...4ba
Tvillingmamma2020 Skrevet 30. juli 2019 #37 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Takk for det vurderer å lage meg en bruker selv men vil helst ikke... sender deg mld om litt er bare redd for hva jeg finner ut. Anonymkode: be445...4ba Det kan jeg forstå!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #38 Skrevet 30. juli 2019 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, det har HI selv sagt. Da får du følge bedre med. «Om han har løyet er det over....bare trist vi har en baby på 2 mnd». Anonymkode: 6e48d...4af Står ingenting om skilsmisse i den setningen. Slutt å legg til ekstra innhold som ikke er der Anonymkode: e8ec8...95e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #39 Skrevet 30. juli 2019 47 minutter siden, _mammatil3_ skrev: Det kan jeg forstå! Sendt seg mld. Anonymkode: be445...4ba
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #40 Skrevet 30. juli 2019 Mobilen lager egne ord ser jeg... Anonymkode: be445...4ba
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #41 Skrevet 30. juli 2019 Jeg synes det er veldig merkelig at du ikke får innsyn i kontoen hans. Jeg har nesten lik erfaring som deg, men dårlig tillit, brudd på denne gang på gang. Smålyving osv. Det irriterte meg grenseløst og jeg satte hardt mot hardt. Enten for jeg all tilgang og mulighet til å sjekke, ellers er vi over og ut. Og da var vi gravide med nr to.. Heldigvis løste det seg for oss, her var det ikke sex side eller noe, men kontakt med ei annen jente. Han hadde mer krisemaksimert og derfor løyet om kontakt, og det viste seg at alt bare var vennskapelig og ikke utroskap. Men for meg så var det vanskeligste tillitsbruddet. Ingen skal lyves til i et forhold. Og det viste seg at denne jenta hadde andre planer . Anonymkode: f1e75...55e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #42 Skrevet 30. juli 2019 Han skylder på at jeg da er kontrollerende og sjalu...jeg har sagt jeg kun vil se datoene om når sette ble skrevet men han sier at jeg kommer til å lese mer enn jeg sier og derfor nekter meg å se. Anonymkode: be445...4ba
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #43 Skrevet 30. juli 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han skylder på at jeg da er kontrollerende og sjalu...jeg har sagt jeg kun vil se datoene om når sette ble skrevet men han sier at jeg kommer til å lese mer enn jeg sier og derfor nekter meg å se. Anonymkode: be445...4ba Som sagt så trenger du ikke se hva han har skrevet. På ‘min side’ står alle opplysningene du trenger. Han kan ta skjemdump om så... Anonymkode: 797d7...649
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #44 Skrevet 30. juli 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Hmm magefølelsen sier at noe ikke stemmer og det er vondt...vil jo gjerne tro på han...får lage meg profil å se når han ble medlem. Om han har løyet er det over...bare trist at vi har en liten baby på 2 mnd. Anonymkode: be445...4ba Folk med barn går i følge statestikken, ( så det på God morgen Norge)fra hverandre om oftet når barnet er 0- 1 år. Det er tøft med en baby i hus. Det mannen din driver med er ikke greit, men kanskje han er stressa eller deppa? Tullete å gå inn for å se på andre damer, men kanskje en forklaring? Anonymkode: 4ebc9...336
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #45 Skrevet 30. juli 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han skylder på at jeg da er kontrollerende og sjalu...jeg har sagt jeg kun vil se datoene om når sette ble skrevet men han sier at jeg kommer til å lese mer enn jeg sier og derfor nekter meg å se. Anonymkode: be445...4ba Han lyver for deg, og nå prøver han å dytte skyldfølelse over på deg og gjøre det til at det er din feil som er kontrollerende og sjalu. Når det er han som oppfører seg på en måte som er mistenkelig. Høres ikke akkurat ut som en det er verdt å spare på. Anonymkode: fb99b...899
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #46 Skrevet 30. juli 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han skylder på at jeg da er kontrollerende og sjalu...jeg har sagt jeg kun vil se datoene om når sette ble skrevet men han sier at jeg kommer til å lese mer enn jeg sier og derfor nekter meg å se. Anonymkode: be445...4ba Du får jo si at når dere har en historie med lyving og tillitsbrudd, så er ditt kontrollbehov rimelig og din sjalusi begrunnet. Og så får du tilføye at det er HANS oppgave, ikke din, å gjenoppbygge tillit og gjøre at kontrollbehovet ikke lenger oppstår. Han har redd sin egen seng, nå ligger han i den. Anonymkode: d44d8...6c1
pastill Skrevet 30. juli 2019 #47 Skrevet 30. juli 2019 Hvis han ikke har noe å skjule, så kan dere jo bare logge dere på sammen da. Så kan dere finne ut hvordan den kan slettes. Du kan også si at du ikke har behov for å lese ting fra før deres tid, men krev at dere logger på mens du er der så han ikke rekker åevt slette nye meldinger. Hvis det hadde vært omvendt ville jo du gjort alt for at kjæresten din skule følt seg trygg og logget på, hvorfor er det greit for han at du skal gå rundt og ha det vondt. Hvis han ikke har noe å skjule, så logger han på da. .
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #48 Skrevet 30. juli 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Står ingenting om skilsmisse i den setningen. Slutt å legg til ekstra innhold som ikke er der Anonymkode: e8ec8...95e Oi, enkel du? Tror du det gjør et snev av forskjell for barnet om det er skilsmisse i juridisk forstand, eller samlivsbrudd? Det er INGEN forskjell. Ikke heng deg opp i det. Det blir for dumt. Pinlig faktisk. Anonymkode: 6e48d...4af
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #49 Skrevet 30. juli 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi, enkel du? Tror du det gjør et snev av forskjell for barnet om det er skilsmisse i juridisk forstand, eller samlivsbrudd? Det er INGEN forskjell. Ikke heng deg opp i det. Det blir for dumt. Pinlig faktisk. Anonymkode: 6e48d...4af Oida? Rett i personangrep og hersketeknikk? Du følte du kom til kort, kanskje? Anonymkode: 797d7...649
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2019 #50 Skrevet 30. juli 2019 Jeg vil anta at han allerede har slettet spor på den siden siden du nå har oppdaget det. Han kunne slettet profilen sin om han ville, i en av linkene dit så ser vi at det er samme der som her, at man må skrive en pm til adm for å få slettet profilen. Og det sier seg selv, ingen har rett til å tvangsholde på medlemskap. Så mannen din lyver. Dere har hatt problem i forholdet fordi han stadig lyver, ergo har du ingen grunn til å tro ham denne gangen heller. Det han sier om å ikke la deg få se er jo ganske idiotisk, og en helt tydelig unnskyldning for å ikke bli avslørt. Samt at han forsøker å gjøre deg til syndebukk - noe som jo er klassisk hos slike menn som han. Nå er det nok for sent å se hvor aktiv han har vært der i det siste, for vil anta at han har slettet historikken sin. Da er det bedre sjanse å avsløre ham om hun over her prøver å kontakte ham og ser hva som skjer. Men helt ærlig, du trenger ikke noen flere beviser. Dette er ikke det avgjørende i forholdet. Det er bare en løgn som føyer seg inn i rekken av alt annet han lyver om til deg. Med den holdningen han har så tviler jeg på at du noen gang kan stole på ham. Jeg vet ikke om jeg hadde orket å gi en vaneløgner en sjanse. Skulle jeg gjort det måtte han ha føyd seg etter mine krav, og hvis ikke så var forholdet over for min del. Nr. en er at han er 100 % ærlig og gir deg innsyn der du føler du trenger det og så lenge du føler du trenger det. Nr. to er parterapi så lenge du føler det nødvendig. Men - om et forhold kom dit at jeg følte behov for å kontrollere mannens aktiviteter, da hadde forholdet egentlig vært over for min del. Og til den over her som mener man ikke gjør et barn til skillsmissebarn pga. en slik grunn... Det er ikke denne ene saken som tipper forholdet. Det er det faktum at mannen ikke har respekt for Hi, at han over tid har løyet til henne, og når han blir tatt i løgner så lyver han igjen. Det er fordi det ikke lenger finnes tillit i dette forholdet, og ikke respekt. Ja, forhold kan repareres, men da bare hvis begge to ønsker å redde forholdet OG er villige til å gjøre det som skal til for å gå i seg selv og reparere det. Det krever full åpenhet og ærlighet. Å bygge opp igjen tilliten etter noe slikt er beintøff jobbing av begge to. Og det er dessverre ingenting av det Hi har fortalt som tilsier at hennes mann er villig til noe slikt. Og er han ikke det, da har de i realiteten ikke lenger et forhold. Om forholdet da ryker er det ikke pga. Hi, men pga. en mann som tror han kan fortsette å leve som fri og singel samtidig som han beholder familien sin. Det fungerer ikke slik, og er han ikke moden nok til å forstå det, da er det HAN som har ødelagt familien, ingen andre. Anonymkode: 15815...446
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå