Gå til innhold

Noen som er medlem av nakenprat.com? Samboer har vært der inne og mener man ikke kan slette seg derfra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har vært der inne i over 15 år sier han og jeg fant tilfeldigvis en mld på hans Mail fra denne siden her om dagen...han sa at han ikke har brukt siden på over 3 år og jeg synes det er rart han får meldinger derfra nå når han ikke har brukt siden på så mange år,er det faktisk mulig?og er det ikke mulig å slette seg fra denne siden? han mener han var inne der i april bare for å se på nytt om han fikk slettet seg derfra og jeg tviler. Merkelig at brukernavnet inneholder tall som er alderen hans men han mener nede tall ikke var tilgjengelig,burde jeg reagere?

Anonymkode: be445...4ba

Fortsetter under...

Skrevet

Skulle stå at andre tall ikke var mulig...klarer ikke slå meg til ro med dette og tar han gang på gang i å smålyve. 

Skrevet

Lag egen profil og med ny mailadresse og sjekk om det går an. Høres veldig rart ut. 

Anonymkode: f1f83...0e9

Skrevet

Synes også dette høres rart ut...han mener han har hatt profil der siden han var 15-16 år og kaller seg et navn med tall i 30 årene,synes set er rart...å få meldinger derfra nå etter flere år er merkelig. Vet ikke hvordan jeg skal reagere på dette...

Skrevet

Han mener han har tatt kontakt med de der inne på siden og på slettmeg.no for å prøve å slette seg derfra,men jeg er usikker..han innrømmet at han var ser inne for å prøve å slette seg, noe han egentlig ikke hadde trengt å si i utgangspunktet. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Synes også dette høres rart ut...han mener han har hatt profil der siden han var 15-16 år og kaller seg et navn med tall i 30 årene,synes set er rart...å få meldinger derfra nå etter flere år er merkelig. Vet ikke hvordan jeg skal reagere på dette...

Tja, hvis det var MIN mann ville jeg nok ha reagert ved å si «du lyver og du chatter med andre - det er tillitsbrudd og noe som jeg ser veldig alvorlig på, gi meg en eneste god grunn til at jeg noensinne skal klare å stole på deg igjen!?!»

Anonymkode: d44d8...6c1

Annonse

Skrevet

Håper du får svar.

Dette med nicket er jo også en rar ting. Han må jo ha endret nicket.

Skrevet

Evt, gå inn på siden se om du finner kontakt info og send de en mail for å høre om man selv kan slette profilen sin.

Skrevet

Det har vært en del tillitsbrudd i forholdet i utgangspunktet  og jeg sliter med å stole på han, reagerer veldig på dette med nicket. Jeg spurte han rett ut om han hadde skrevet med noen, men han nektet og sa at det nesten hadde vært utroskap om han hadde gjort det. Det skal sies at da han hadde gått inn og prøvd å slette seg i følge han så hadde jeg kastet han ut. 

Hva ville dere gjort? Klarer ikke stole på han og merkelig å få melding fra noen etter over 3 år med massasje som hovedmelding. 

Skrevet

Det har vært en del tillitsbrudd i forholdet i utgangspunktet  og jeg sliter med å stole på han, reagerer veldig på dette med nicket. Jeg spurte han rett ut om han hadde skrevet med noen, men han nektet og sa at det nesten hadde vært utroskap om han hadde gjort det. Det skal sies at da han hadde gått inn og prøvd å slette seg i følge han så hadde jeg kastet han ut. 

Hva ville dere gjort? Klarer ikke stole på han og merkelig å få melding fra noen etter over 3 år med massasje som hovedmelding. 

Leste litt mer, admin kan slette, er visst bare det at moderator ikke kan: https://www.nakenprat.com/regler-hjelp-forslag/164331-onsker-du-slette-din-profil-se-her.html

Ikke veldig vanskelig heller, man sender bare en melding til admin og ber om å få sletter profilen.

Stol på magefølelsen din, du!

Anonymkode: e6035...891

Skrevet

Hmm magefølelsen sier at noe ikke stemmer og det er vondt...vil jo gjerne tro på han...får lage meg profil å se når han ble medlem. Om han har løyet er det over...bare trist at vi har en liten baby på 2 mnd. 

Skrevet

Når jeg vet nicket hans kan jeg da gå inn å finne hans innlegg og når de ble laget?

Annonse

Skrevet

Uff. Det er vondt å bli løyet til, og ikke ha tillitt til kjæresten sin. Håper du finner der du leter etter, så du får svar. 

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han juger så det renner.

Anonymkode: d44d8...6c1

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff. Det er vondt å bli løyet til, og ikke ha tillitt til kjæresten sin. Håper du finner der du leter etter, så du får svar. 

Ja det er veldig vondt:( og jeg frykter at magefølelsen min er rett her. Vil helst ikke lage meg profil der inne men føler dette er noe jeg må finne ut av. Vil vel egentlig ikke vite sannheten men jeg føler han lyver her og tilliten er brutt før dette. 

Skrevet

Han lyver. Enkelt og greit. Det er ikke noe å lure på engang.

be om passordet hans så går du inn å ser, og leser eventuelle meldinger som er sendt der 

Anonymkode: 9e568...e58

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hmm magefølelsen sier at noe ikke stemmer og det er vondt...vil jo gjerne tro på han...får lage meg profil å se når han ble medlem. Om han har løyet er det over...bare trist at vi har en liten baby på 2 mnd. 

Hør her! Du gjør ikke babyen din til skilsmissebarn, bare fordi han hadde en profil inne på en nettside. Nå får du virkelig stikke fingeren i jorda her. 

Skaff litt ryggrad, bruk tid til å jobbe med forholdet og skaff perspektiv.

Anonymkode: 6e48d...4af

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hør her! Du gjør ikke babyen din til skilsmissebarn, bare fordi han hadde en profil inne på en nettside. Nå får du virkelig stikke fingeren i jorda her. 

Skaff litt ryggrad, bruk tid til å jobbe med forholdet og skaff perspektiv.

Det er ikke HI som gjør det lille barnet til et skilsmissebarn, det er faktisk den utro mannen hennes som gjør det.

Anonymkode: 0ec75...d27

Skrevet

Jeg hadde laget meg en falsk konto selv og tatt kontakt med han etterhvert. 

Da får du vite hensikten hans med å ha en slik konto. 

Og selvsagt får man slettet seg, det er jo ikke lov å tvangsholde på medlemmer. 

Anonymkode: 797d7...649

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke HI som gjør det lille barnet til et skilsmissebarn, det er faktisk den utro mannen hennes som gjør det.

Skriverier på nettet utgjør ikke utroskap. 

Det er ikke nok til at det stakkars barnet må leve med delte hjem, ste-foreldre, en jul her og en jul der, aldri feire bursdag med begge foreldre, samvær her og samvær der, og alt bare fordi at pappa hadde en konto på en nettside? 

Kom igjen! Skaff perspektiv her nå!

Skrevet

Det er ikke nok til at det stakkars barnet må leve med delte hjem, ste-foreldre, en jul her og en jul der, aldri feire bursdag med begge foreldre, samvær her og samvær der, og alt bare fordi at pappa hadde en konto på en nettside? 

Si det til BF! Ikke til HI! HI har bare gjort det riktige her.

Skrevet

Det er da ingen andre enn deg som har nevnt skilsmisse?

Det er naturlig at hi vil finne ut hva som skjer i forholdet sitt. 

Anonymkode: 797d7...649

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han lyver. Enkelt og greit. Det er ikke noe å lure på engang.

be om passordet hans så går du inn å ser, og leser eventuelle meldinger som er sendt der 

Anonymkode: 9e568...e58

Jeg ba han logge seg inn når jeg fant dette ut, men han nektet...var uaktuelt at jeg skulle lese mld fra ting gan hadde skrevet før vi ble sammen. Skal lage meg falsk konto å se når han ble medlem med den brukeren han har. Om han har skrevet mld der inne nylig er dette forholdet over.

Skrevet

Se her HI: 

Det er MANGE, som sliter med å få seg slettet derfra. Så, prøv å ro deg ned. 

https://www.ung.no/oss/nettvett/329334.html

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/9PB2E/nettsamfunn-faar-sletteslakt

Til og med inne på Nakenprat sine sider, er det endeløse innlegg med folk som søker etter hjelp til hvordan til kan få slettet profilen sin. Så du skal ikke se bort ifra at han snakket sant. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...